corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Problema este urmatoarea:acum 2 zile dau sa plec dimineata la servici, pun contactul de-abia se aprind becurile din bord, dau la cheie si tac, tac, tac(ca si cum nu as avea baterie sau ceva fura curent sau tacanit de releu).O pornesc cu cabluri(o ia imediat), dar am fluctuatii la tot ce inseamna lumini, scaderea turatiei motorului cand lucreaza servo, etc.dupa ce merg destul de mult cu ea ma opresc masina si incerc sa dau din nou la cheie - la fel!!!!!!
La servici cand plec o pornesc la fel cu cabluri, merg ceva cu fluctuatii and stuff si dupa 5 min de mers in trafic dintr-o data incepe sa se comporte normal.Ajung acasa opresc si binenteles inainte sa plec verific din nou si dau la cheie si masina se manifesta la fel, adica pun contactul si becurile din bord palpaie si se aude un tacanit care l-am identificat ca fiind de la un releu din fuse box(care era si crapat).Ma gandesc ca tocmai am identificat problema (fuel quantity adjuster relay - diesel), cu toate ca mi s-a parut ciudat sa fie de aici, dar fiins si carcasa sparta la releu am zis asta e.Tocmai l-am cumparat si schimbat si surpriza imi tacane alt releu si anume - ignition auxiliary circuits relay.Am avut la indemana un inlocuitor pt acesta, dar o data schimbat si cel inlocuitor se manifesta la fel.
Are cineva idee ce se intampla?
p.s. sper ca am fost suficient de clar, daca nu va stau la dispozitie.multumesc.
La servici cand plec o pornesc la fel cu cabluri, merg ceva cu fluctuatii and stuff si dupa 5 min de mers in trafic dintr-o data incepe sa se comporte normal.Ajung acasa opresc si binenteles inainte sa plec verific din nou si dau la cheie si masina se manifesta la fel, adica pun contactul si becurile din bord palpaie si se aude un tacanit care l-am identificat ca fiind de la un releu din fuse box(care era si crapat).Ma gandesc ca tocmai am identificat problema (fuel quantity adjuster relay - diesel), cu toate ca mi s-a parut ciudat sa fie de aici, dar fiins si carcasa sparta la releu am zis asta e.Tocmai l-am cumparat si schimbat si surpriza imi tacane alt releu si anume - ignition auxiliary circuits relay.Am avut la indemana un inlocuitor pt acesta, dar o data schimbat si cel inlocuitor se manifesta la fel.
Are cineva idee ce se intampla?
p.s. sper ca am fost suficient de clar, daca nu va stau la dispozitie.multumesc.
relu17
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca iti flucteaza lumina la becuri atunci ai probleme cu releul/puntea de diode la alternator sau chiar alternatorul . E normal sa'ti moara motorul in trafic , injectia si alti consumatori consuma bateria rapid care nu mai este incarcata .
Daca n'o rezolvi rapid cu incarcarea ai mari sanse sa busesti ECU plus alte blocuri electronice . Fa o diagnoza si codurile de eroare iti vor "povesti" tot ce trebuie sa stii .
Daca n'o rezolvi rapid cu incarcarea ai mari sanse sa busesti ECU plus alte blocuri electronice . Fa o diagnoza si codurile de eroare iti vor "povesti" tot ce trebuie sa stii .
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
lumina la becuri a fluctuat doar in prima zi de probleme, dupa aceea nu s-a mai intamplat.
in acest moment singurul simptom care exista e urmatorul:pun contactul - nu mai tacane nici un releu, dau la automat si tacane starterul si nu porneste.indiferent cat de mult merg cu masina dupa ce o pornesc cu cabluri, dupa ce ma opresc si dau din nou la cheie face la fel.
ma gandesc acum sa pun o alta baterie.daca face la fel e starterul?(mi se pare f ciudat faptul ca diverse simptome apar si dispar ca din senin).
multumesc tuturor care au venit cu sugestii.
in acest moment singurul simptom care exista e urmatorul:pun contactul - nu mai tacane nici un releu, dau la automat si tacane starterul si nu porneste.indiferent cat de mult merg cu masina dupa ce o pornesc cu cabluri, dupa ce ma opresc si dau din nou la cheie face la fel.
ma gandesc acum sa pun o alta baterie.daca face la fel e starterul?(mi se pare f ciudat faptul ca diverse simptome apar si dispar ca din senin).
multumesc tuturor care au venit cu sugestii.
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur tie nu-ti mai merge incarcarea bateriei ...dupa ce porneshti cu cabluri....tensiunea e data de alternator ...bineinteles ca la relanti ..cand nu ai turatie este normal sa-ti palpaie becurile ..deoarece alternatorul nu functioneaza in parametri.
Iar treaba cu clantzanitul releelor si a starterului este ca tensiunea bateriei este asa de slaba ca circuitul de automentinere in pozitie a electrimangetiolr este subalimentat.
Vezi ca nu-ti incarca bateria (ai masurat si tu tensiunea pe ea ? pariez ca nu ai mai mult de 9 V)...kiar daca e buna ....are si ea un releu de incarcare ...alternatorul e bun ca altfel nu mergea mashina delok ...
Nu sunt specialist (doar electronist)....si din ce ai spus tu e logik ...asta e problema ...
Iar treaba cu clantzanitul releelor si a starterului este ca tensiunea bateriei este asa de slaba ca circuitul de automentinere in pozitie a electrimangetiolr este subalimentat.
Vezi ca nu-ti incarca bateria (ai masurat si tu tensiunea pe ea ? pariez ca nu ai mai mult de 9 V)...kiar daca e buna ....are si ea un releu de incarcare ...alternatorul e bun ca altfel nu mergea mashina delok ...
Nu sunt specialist (doar electronist)....si din ce ai spus tu e logik ...asta e problema ...
CRISTI_ro
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur tie nu-ti mai merge incarcarea bateriei ...dupa ce porneshti cu cabluri....tensiunea e data de alternator ...bineinteles ca la relanti ..cand nu ai turatie este normal sa-ti palpaie becurile ..deoarece alternatorul nu functioneaza in parametri.
Iar treaba cu clantzanitul releelor si a starterului este ca tensiunea bateriei e asa de slaba ca circuitul de automentinere in pozitie a electromangetiolr este subalimentat.
Vezi ca nu-ti incarca bateria (ai masurat si tu tensiunea pe ea ? pariez ca nu ai mai mult de 9 V)...kiar daca e buna ....are si ea un releu de incarcare ...alternatorul e bun ca altfel nu mergea mashina delok ...
Nu sunt specialist (doar electronist)....si din ce ai spus tu e logik ...asta e problema ...
Iar treaba cu clantzanitul releelor si a starterului este ca tensiunea bateriei e asa de slaba ca circuitul de automentinere in pozitie a electromangetiolr este subalimentat.
Vezi ca nu-ti incarca bateria (ai masurat si tu tensiunea pe ea ? pariez ca nu ai mai mult de 9 V)...kiar daca e buna ....are si ea un releu de incarcare ...alternatorul e bun ca altfel nu mergea mashina delok ...
Nu sunt specialist (doar electronist)....si din ce ai spus tu e logik ...asta e problema ...
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat