Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • chiseugen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
va salut cu o intrebare ,la un opel astra din 2000( fara aer conditionat)as dori sa gasesc ce actioneaza sau mai bine ce inchide sau deschide acel comutator care pe pozitia rosie da aer cald cu suflanta pornita, actioneaza cumva un ventil care este inseriat pe unul din furtunele circuitului de racire al motorului undeva in zona radiatorului de incalzire?la mine am observat ca radiatorul de incalzire este legat direct cu tevi scoase afara in compartimentul motor si nu imi dau seama cum actioneaza acel comutator multumesc.
Skip ads

  • radu stelian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
jos sub bord,intre tevile ce intra in calorifer este un robinet electric care lucreaza astfel:-cind dai pe cald(rosu) este alimentat cu + si - 12 v,iar cind dai pe rece(albastru) este alimentat cu - si + 12 v(are 2 fire rosu cu alb si maron cu alb).
Cind dai pe cald ,deschide robinetul si apa trece prin caloriferul de la aeroterma,cind dai pe rece robinetul se inchide.
  • radu stelian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
daca se aude un tacanit,in zona motorasului,trebuie desfacut caloriferul,este cu robinetul pe el(complicat,dar nu imposibil) si reparat(foarte simplu),
  • eugenchis

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: baia mare
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2006

  • Mesaj Privat
caloriferul am observat ca se incalzeste indiferent de pozitia comutatorului asta ma face sa cred ca nu exista ventil si nici nu se aud tacanituri la schimbarea pozitiei comutatorului si acum as dori sa intreb atunci pe unde s-ar putea pierde lichidul de racire , fenomen ce se intimpla doar pe perioada de iarna cind acel comutator este pe pozitia rosie mentionez ca nu am aer cond.si scapari nu se observa pe nicaieri,(completez la 2saptamini 1/2l.multumesc.
  • radu stelian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in fata caloriferului de la aeroterma,in compartimentul motorului,este un furtun orientat in jos,daca curge pe acolo ,caloriferul este spart,daca nu, verifica sa nu bage antigel in baia de ulei sao pe evacuare daca arunca apa la toba vezi daca este dulce(antigel)
  • chiseugen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nivelul uleiului este bun nu creste si nici nu scade urmarit cu atentie de multa vreme, mentionez caci nu am aer cond. iar acel furtun orientat in jos in compartimentul motor nu il am , in vasul lichidului de racire am urme de ulei. pierderile de antigel sunt inregistrate doar pe timp rece ,nu stiu unde exact este localizat acel punct pe linga suport alternator pe unde ar putea curge si care se poate remedia cu silicon cum am citit si in alte mesaje ( pirderile de antigel se inregistreaza doar la drumuri mai lungi unde motorul se incalzeste tare )de asta incerc sa dau mai multe amanunte poate cineva s-a lovit de acest fenomen.multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR