- marinache_oana
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Nov 2009
- Corsa 2008
- Bucuresti
marinache_oana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare
Am un o masina Opel Corsa pe care am scos-o din service acum 3 saptamani si cu care am in continuare probleme.Acum cateva zile, sobolanii mi-au ros niste cablaje de la electroventilator.Am apelat la un mecanic fara a ma mai duce la reprezentanta Opel.Acesta a depistat pintre altele ca puntea din spate este stramba ( o bucsa este deplasata cca 5-7 mm) si in mers el a simtit ca masina o trage usor stanga din spate.Nici eu nici tatal meu care a condus masina nu si-a dat seama de asta.Daca puntea este stramba, recomandarea mecanicului a fost sa fie schimbata. Reparatia masinii am facut-o pe CASCO iar dosarul acum a fost inchis.Acum nu stiu daca aceasta greseala a lor intra pe garantia de manopera de 3 luni acordata.In orice caz, pe CASCO nu o pot repara.Tot mecanicul mi-a zis ca aceasta "buba" trebuie sa apara pe foaia de la geometria rotilor care a si fost facuta.Sper sa fac rost de ea si sa ma conving pentru ca acea foie constituie dovada vie a faptului ca s-a gresit.
Acum am trimis niste poze sefului de service din Constanta ( eu sunt din Bucuresti) si in functie de raspunsul lui ma voi deplasa din nou la Constanta.Deocamdata nu vreau sa fac scenarii pesimiste...
Am adaugat si aici una dintre poze.Eu nu ma pricep la chestii legata de mecanica asa ca cer si sfatul vostru.Voi ce credeti?
Am un o masina Opel Corsa pe care am scos-o din service acum 3 saptamani si cu care am in continuare probleme.Acum cateva zile, sobolanii mi-au ros niste cablaje de la electroventilator.Am apelat la un mecanic fara a ma mai duce la reprezentanta Opel.Acesta a depistat pintre altele ca puntea din spate este stramba ( o bucsa este deplasata cca 5-7 mm) si in mers el a simtit ca masina o trage usor stanga din spate.Nici eu nici tatal meu care a condus masina nu si-a dat seama de asta.Daca puntea este stramba, recomandarea mecanicului a fost sa fie schimbata. Reparatia masinii am facut-o pe CASCO iar dosarul acum a fost inchis.Acum nu stiu daca aceasta greseala a lor intra pe garantia de manopera de 3 luni acordata.In orice caz, pe CASCO nu o pot repara.Tot mecanicul mi-a zis ca aceasta "buba" trebuie sa apara pe foaia de la geometria rotilor care a si fost facuta.Sper sa fac rost de ea si sa ma conving pentru ca acea foie constituie dovada vie a faptului ca s-a gresit.
Acum am trimis niste poze sefului de service din Constanta ( eu sunt din Bucuresti) si in functie de raspunsul lui ma voi deplasa din nou la Constanta.Deocamdata nu vreau sa fac scenarii pesimiste...
Am adaugat si aici una dintre poze.Eu nu ma pricep la chestii legata de mecanica asa ca cer si sfatul vostru.Voi ce credeti?
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu prea am inteles ce legatura au sobolanii cu bucsa.
Totusi raspund, nu stiu cat la subiect.
Ca sa vezi daca ai probleme legate de geometria rotilor sau daca sasiul e stramb, iei din casa o sfoara de 5 metri. Iei pe tata, te duci la masina. Pui sfoara pe caiciuc in partea din spate a rotii spate, pe mijloc, si in partea din fata a cauciucului fata, tot pe mijloc. Iei de volan pana obtii o o paralela intre roti si sfoara, fara abteri. Faci asta si pe stanga si pe dreapta masinii. Ai voie la o abatere de cateva grade inchise rotile pe in fata spre inaintea masinii, datorate unghiului de fuga. Trebuie sa ai jentile si cauciucurile de aceiasi dimensiune pentru a efectua aceasta operatie.
Sfoara cu rotile ar trebui sa arate: II . Daca arata I/ nu e bine.
Sper sa se fi inteles explicatia mea, desi suna complicat, nu este.
Totusi raspund, nu stiu cat la subiect.
Ca sa vezi daca ai probleme legate de geometria rotilor sau daca sasiul e stramb, iei din casa o sfoara de 5 metri. Iei pe tata, te duci la masina. Pui sfoara pe caiciuc in partea din spate a rotii spate, pe mijloc, si in partea din fata a cauciucului fata, tot pe mijloc. Iei de volan pana obtii o o paralela intre roti si sfoara, fara abteri. Faci asta si pe stanga si pe dreapta masinii. Ai voie la o abatere de cateva grade inchise rotile pe in fata spre inaintea masinii, datorate unghiului de fuga. Trebuie sa ai jentile si cauciucurile de aceiasi dimensiune pentru a efectua aceasta operatie.
Sfoara cu rotile ar trebui sa arate: II . Daca arata I/ nu e bine.
Sper sa se fi inteles explicatia mea, desi suna complicat, nu este.
- marinache_oana
- OP
- 4 mesaje
- din 20 Nov 2009
- Corsa 2008
- Bucuresti
marinache_oana
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2009
- Mesaj Privat