Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • eduard21

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe cand vom avea o noua cursa legala in tara ?
Skip ads

  • bossake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Probabil la anul prin martie...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
bossake a scris:Probabil la anul prin martie...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...

pe vremea asta trage mai bine masina!
  • eduard21

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
....stiu ca asta implica costuri mari dar e pacat ca nu se organizeaza mai multe curse
  • bossake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu se fac curse pt ca deja cei de la 150 cai in plus nu mai au aderenta! Cand pleaca de pe loc derapeaza in draci, pentru ca e asfaltul rece.......

De aia nu se fac niciodata curse iarna, sau cand temperaturile nu trec de 10 grade.
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cauciucuril se incalzesc chiar si la liniute!
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
^Gonjo^ a scris:
bossake a scris:Probabil la anul prin martie...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...

pe vremea asta trage mai bine masina!


d c ? Rolling Eyes
  • ^Gonjo^

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Slash a scris:
^Gonjo^ a scris:
bossake a scris:Probabil la anul prin martie...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...

pe vremea asta trage mai bine masina!


d c ? Rolling Eyes

d c trage mai bine? e vremea mai rece, toamna si primavara de obicei masinile soct ce-a mai buna performanta, iarna si vara scade in functie de temperatura ... din cate stiu si din cat am testat pana acum este asa la 9 din 10 cazuri ...
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ce legatura are vremea rece cu performantele masinii ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru cei care merg cu masina doar la piata n-are nici o legatura,pentru cei care au nevoie de fiecare calut in parte e mare diferenta intre rece/cald ...ati dau un indiciu ,densitatea aerului functie de temperatura,eficienta intercooler functie de acelasi parametru ...etc . Nu acelasi lucru se poate spune despre aderenta in schimb,dar asa-i in viata nu le poti avea pe toate mereu...
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
te referi cumva la faptul ca daca e iarna si sunt temperaturi mai mici crestere cantitatea de oxigen din aer ?
daca da, ptr mine e subiect inchis
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Densitatea aerului e una cantitatea de oxigen e alta...deci chiar ca e inchis.
Pentru lamurirea celor care nu stapanesc bine transformarile ;densitate,volum,cantitate..se fac urmatoarele precizari.
1.Admisia de amestec aer/benzina se face prin absorbtie in urma depresiunii create de miscarea pistonului spre PMI la capat de cursa vom avea un volum intotdeauna constant care se va umple de un amestec continand aer atmosferic mai dens sau mai putin dens in functie de temperatura externa deci din relatia volum/densitate se trage concluzia cantitate ,parametru de care ECU prin intermediu senzorilor de temperatura aer admis si barometric adica presiune exterioara tine cont pentru a mentine raportul stoichiometric in valoarea optima 14,7 gr. aer la 1 gr. benzina.Pentru cine stie aceste lucruri e logic faptul ca DA cantitatea de oxigen absorbita e proportionala si cu temperatura aerului,pentru alte lamuriri si discutii care dovedesc minimul de logica si pregatire va stau la dispozitie ,pentru altii discutia este INCHISA.
exceptie face motorul supraalimentat principiul fiind in mare acelasi mai putin admisia care nu se face prin depresiune ci fortat.
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
io zic asa :

1. sa mai lasi mistourile si ironia ca n-am mancat din aceeasi farfurie
2. limiteaza-te la subiectul in cauza " daca e vremea rece trage masina mai bine " , fa un efort si explica mai rar ca nu toti sunt asa destepti si iscusiti la tine...
3. vorbeste si tu in propozitii scurte ca de prea multe cunostinte si vrand sa lezici pe toate, ai facut 2 fraze cat Amazonu' zici ca e roman istoric si n-ai zis niMIK de fapt
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru cei lipsiti de cultura tehnica si care abordeaza subiecte despre care nu au habar nu am spus nimic,si ma bucur ca n-am mancat din aceeasi farfurie cu prea multi.Altadata cauta subiecte mai ambigui unde este loc de interpretari ,lasa amanuntele pe care vad ca nu le stapanesti.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
slash, considera-te avertizat. mecaNIK a oferit o explicatie, zic eu, clara si la subiect. Ca pentru a intelege explicatia lui e nevoie sa ai niste cunostinte de baza in fizica, aia e partea a doua. Daca tu nu intelegi o explicatie, asta nu inseamna ca cineva te-a luat peste picior. Si nu e nevoie sa adopti un aer superior-moralizator.
Topicul se inchide, nu ii vad sensul...
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR