eduard21
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
bossake
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
eduard21
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2007
- Mesaj Privat
bossake
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2008
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
Slash a scris:
d c ?
^Gonjo^ a scris:
pe vremea asta trage mai bine masina!
bossake a scris:Probabil la anul prin martie...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...
nu are rost sa se mai organizeze curse acum pt ca e frig afara...
pe vremea asta trage mai bine masina!
d c ?
d c trage mai bine? e vremea mai rece, toamna si primavara de obicei masinile soct ce-a mai buna performanta, iarna si vara scade in functie de temperatura ... din cate stiu si din cat am testat pana acum este asa la 9 din 10 cazuri ...
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru cei care merg cu masina doar la piata n-are nici o legatura,pentru cei care au nevoie de fiecare calut in parte e mare diferenta intre rece/cald ...ati dau un indiciu ,densitatea aerului functie de temperatura,eficienta intercooler functie de acelasi parametru ...etc . Nu acelasi lucru se poate spune despre aderenta in schimb,dar asa-i in viata nu le poti avea pe toate mereu...
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Densitatea aerului e una cantitatea de oxigen e alta...deci chiar ca e inchis.
Pentru lamurirea celor care nu stapanesc bine transformarile ;densitate,volum,cantitate..se fac urmatoarele precizari.
1.Admisia de amestec aer/benzina se face prin absorbtie in urma depresiunii create de miscarea pistonului spre PMI la capat de cursa vom avea un volum intotdeauna constant care se va umple de un amestec continand aer atmosferic mai dens sau mai putin dens in functie de temperatura externa deci din relatia volum/densitate se trage concluzia cantitate ,parametru de care ECU prin intermediu senzorilor de temperatura aer admis si barometric adica presiune exterioara tine cont pentru a mentine raportul stoichiometric in valoarea optima 14,7 gr. aer la 1 gr. benzina.Pentru cine stie aceste lucruri e logic faptul ca DA cantitatea de oxigen absorbita e proportionala si cu temperatura aerului,pentru alte lamuriri si discutii care dovedesc minimul de logica si pregatire va stau la dispozitie ,pentru altii discutia este INCHISA.
exceptie face motorul supraalimentat principiul fiind in mare acelasi mai putin admisia care nu se face prin depresiune ci fortat.
Pentru lamurirea celor care nu stapanesc bine transformarile ;densitate,volum,cantitate..se fac urmatoarele precizari.
1.Admisia de amestec aer/benzina se face prin absorbtie in urma depresiunii create de miscarea pistonului spre PMI la capat de cursa vom avea un volum intotdeauna constant care se va umple de un amestec continand aer atmosferic mai dens sau mai putin dens in functie de temperatura externa deci din relatia volum/densitate se trage concluzia cantitate ,parametru de care ECU prin intermediu senzorilor de temperatura aer admis si barometric adica presiune exterioara tine cont pentru a mentine raportul stoichiometric in valoarea optima 14,7 gr. aer la 1 gr. benzina.Pentru cine stie aceste lucruri e logic faptul ca DA cantitatea de oxigen absorbita e proportionala si cu temperatura aerului,pentru alte lamuriri si discutii care dovedesc minimul de logica si pregatire va stau la dispozitie ,pentru altii discutia este INCHISA.
exceptie face motorul supraalimentat principiul fiind in mare acelasi mai putin admisia care nu se face prin depresiune ci fortat.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
io zic asa :
1. sa mai lasi mistourile si ironia ca n-am mancat din aceeasi farfurie
2. limiteaza-te la subiectul in cauza " daca e vremea rece trage masina mai bine " , fa un efort si explica mai rar ca nu toti sunt asa destepti si iscusiti la tine...
3. vorbeste si tu in propozitii scurte ca de prea multe cunostinte si vrand sa lezici pe toate, ai facut 2 fraze cat Amazonu' zici ca e roman istoric si n-ai zis niMIK de fapt
1. sa mai lasi mistourile si ironia ca n-am mancat din aceeasi farfurie
2. limiteaza-te la subiectul in cauza " daca e vremea rece trage masina mai bine " , fa un efort si explica mai rar ca nu toti sunt asa destepti si iscusiti la tine...
3. vorbeste si tu in propozitii scurte ca de prea multe cunostinte si vrand sa lezici pe toate, ai facut 2 fraze cat Amazonu' zici ca e roman istoric si n-ai zis niMIK de fapt
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
slash, considera-te avertizat. mecaNIK a oferit o explicatie, zic eu, clara si la subiect. Ca pentru a intelege explicatia lui e nevoie sa ai niste cunostinte de baza in fizica, aia e partea a doua. Daca tu nu intelegi o explicatie, asta nu inseamna ca cineva te-a luat peste picior. Si nu e nevoie sa adopti un aer superior-moralizator.
Topicul se inchide, nu ii vad sensul...
Topicul se inchide, nu ii vad sensul...