Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • lucian.lucaci

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema: cateodata nu pot opri motorul din cheie. Asta-vara am patit-o de vreo 4 ori, la intervale de 2-3 saptamani. Masina este Omega break 2,5TD din 99. Intorceam cheia la punctul mort si nu se intampla nimic. Daca incercam sa dau la demaror (motorul fiind pornit), se auzea un cârâit. Astfel, am oprit motorul lasand ambreiajul fara sa accelerez. Dupa aceea se opreste de fiecare data din cheie si câteva sãptãmâni nu mai am treabã. Mentionez ca de vreo 2 luni de când a dat frigul n-a mai aparut problema.
Posed masina din martie, anul acesta si n-am avut probleme cu ea. Porneste bine si la cald si la rece, trage bine.
A, câteodata nu porneste incalzirea din prima, adica baga aer rece. Daca opresc si repornesc, vine si caldura.


Ultima modificare făcută de lucian.lucaci la Joi 14 Jan, 2010 3:23 pm, modificat de 2 ori în total
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verifica elecrovana de pe pompa de injectie si contactul.
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eu am si un opel kadet E 90 la care am patit la fel , la un momendat am scos cheile din contact da motoru nu sa oprit , a fost surpriza vieti mele - ideea e ca inauntru in butuc este o pastila care se poate schimba , pastila respectiva am , cumparato de noua cu ~ 30 de ron , nu e de joaca contactele alea daca sunt topite pot provoca scurt circuite ! ideea e ca nu e scump si nu merita riscu
  • lucian.lucaci

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Mihaly Laszlo a scris:eu am si un opel kadet E 90 la care am patit la fel , la un momendat am scos cheile din contact da motoru nu sa oprit , a fost surpriza vieti mele - ideea e ca inauntru in butuc este o pastila care se poate schimba , pastila respectiva am , cumparato de noua cu ~ 30 de ron , nu e de joaca contactele alea daca sunt topite pot provoca scurt circuite ! ideea e ca nu e scump si nu merita riscu


Edit: interesant este ca de luni bune (de prin iulie) fenomenul nu s-a mai manifestat. Si folosesc zilnic masina.
p.s. Multumesc pentru sfaturi.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sincer, eu sunt la al doilea butuc care mi s-a rupt. Sunt facute dintr-un metal foarte prost, care in timp foarte scurt cedeaza, banuiesc ca si din cauza variatiunilor de temperatura, desi nu e normal. Faza e ca sa schimbi butucul numai te costa intre 200 lei turcesc sau 450 lei original care cedeaza imediat. Eu unul voi pune contact gen START STOP ca am ramas la primul butuc prin tara de am fost nevoit sa las masina acolo, bine ca era la 50 km departare si era torusi un orasek (Kogalniceanu, CT).
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR