- cristi giriuta
- OP
- 1 mesaje
- din 11 Nov 2009
- Astra 2000 y20dth
- Buzau
cristi giriuta
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema cu opelul meu. Am masina de un an de zile si nu mi-a facut nici o problema. acum 2 saptamani mi-a picat pompa de injectie (am inteles ca asta e problema la motoarele de 2.0dti). am inlocuit-o , a pornit, dar dupa ce o las mai mult timp fara sa o pornesc se opreste. de regula nu porneste dimineata. intr-o zi am desfacut carcasa de la filtrul de motorina si am gasit rezervorul jumate. trasa porneste in 10 m. am inteles de la un mecanic ca prinde aer, dar i-am schimbat furtunasul de retur de la injectoare, filtrul de motorina de 2 ori in 2 sapt ca zicea ca din cauza garniturilor, dat tot asa face. si nu reusesc sa-mi dau seama pe unde trage aer. astept o sugestie din partea voastra ca sincer nu mai stiu ce sa-i mai fac. multumesc.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
asa am patit si eu la masina
eu am vectra c
un lucru provizoriu : pune in locul conductei tur ce intra in filtru de motorina un furtun de presiune cu insertie de panza in mijloc ce il gasesti in comert .
cumpara 1 metru de furtun ,o supapa unisens de la un mag de piese auto de dacie si totul va fi ok
asta e prima varianta ce am facut eu si e ok
intre timp am aflat ca in timp se duc garniturile din interiorul carcasei de la filtru de motorina si pe acolo trage aer -comanda si schimba capacul de la filtru de motorina
la mine la vectra c nu am gasit doar capacul si am fost nevoit sa cumpar toata carcasa de la filtru de motorina cu tot ce capac si apoi am facut comanda si de conducta originala de tur ce intra in filtru de motorina
daca nu te descurci sau ai alte intrebari , da-mi mesaj pe privat cu nr tau de telefon si mai vorbim
bafta
eu am vectra c
un lucru provizoriu : pune in locul conductei tur ce intra in filtru de motorina un furtun de presiune cu insertie de panza in mijloc ce il gasesti in comert .
cumpara 1 metru de furtun ,o supapa unisens de la un mag de piese auto de dacie si totul va fi ok
asta e prima varianta ce am facut eu si e ok
intre timp am aflat ca in timp se duc garniturile din interiorul carcasei de la filtru de motorina si pe acolo trage aer -comanda si schimba capacul de la filtru de motorina
la mine la vectra c nu am gasit doar capacul si am fost nevoit sa cumpar toata carcasa de la filtru de motorina cu tot ce capac si apoi am facut comanda si de conducta originala de tur ce intra in filtru de motorina
daca nu te descurci sau ai alte intrebari , da-mi mesaj pe privat cu nr tau de telefon si mai vorbim
bafta
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
si plus de alta :
Mecanicii aia destepti ,care au facut lucrarea,trebuiau sa verifice absolut tot ,
de la filtru de motorina
capacul de la carcasa
furtunurile tur-retur de la carcasa
schimbat neaparat toate furtunurile de la retur injectoare .
teuri verificate.
injectoare tarate.
conductele care fac legatura dintre pompa si injectoare
verificat daca vine corect motorina din rezervor.
etapa2:
baterie
bujii
releu bujii
senzor temp.
e complicat dieselul,pana nu verifici si pui la punct tot, vor fi in continuare probleme.
nu vreau sa ma pronunt in acest caz, dar stiu vreo 2 persoane care si-au ``reparat``pompele de injectie degeaba,degebuta.
vezi ca la Buzau sunt o gramada de colegi care te-ar putea ajuta.
ma ,cam doare sufletul cand vad ca cei ce se inscriu pe acest Minunat Club Opel,nu o fac de placere,ci pur si simplu pentru a rezolva cat mai rapid o problema grava.
e o impresie generala.
Mecanicii aia destepti ,care au facut lucrarea,trebuiau sa verifice absolut tot ,
de la filtru de motorina
capacul de la carcasa
furtunurile tur-retur de la carcasa
schimbat neaparat toate furtunurile de la retur injectoare .
teuri verificate.
injectoare tarate.
conductele care fac legatura dintre pompa si injectoare
verificat daca vine corect motorina din rezervor.
etapa2:
baterie
bujii
releu bujii
senzor temp.
e complicat dieselul,pana nu verifici si pui la punct tot, vor fi in continuare probleme.
nu vreau sa ma pronunt in acest caz, dar stiu vreo 2 persoane care si-au ``reparat``pompele de injectie degeaba,degebuta.
vezi ca la Buzau sunt o gramada de colegi care te-ar putea ajuta.
ma ,cam doare sufletul cand vad ca cei ce se inscriu pe acest Minunat Club Opel,nu o fac de placere,ci pur si simplu pentru a rezolva cat mai rapid o problema grava.
e o impresie generala.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu vreau sa cobesc, insa daca va aduceti aminte cei care au fost la Felix, in atelierul mecanic de la Opel West era un y20dth combi desfacut. Curiozitatea m-a facut sa-l intreb pe mecanic ce are masina iar raspunsul lui a fost: nu mai porneste. Acum, avand in vedere ca si eu am schimbat pompa de injectie, la orice mecanic de cartier la care te duci cu masina pentru ca nu mai porneste, verdictul este pompa de injectie. Eu am ramas surprins sa aflu ca masina nu mai porneste si din cauza semeringurilor de la supape, defect pentru care era masina aceea in service. Asadar poti incerca sa masori compresia asta dupa ce ai verificat toate etansarile furtunelor despre care spuneau colegii in posturile anterioare. Este greu de crezut ca daca ai inlocuit pompa de injectie masina nu mai porneste din vina pompei. (sper ca ai cumparat una cel putin reconditionata la o reprezentanta Bosch, cu garantie). In ultima instanta dute cu masina inapoi la service. bafta.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
schimba capacul de la filtrul de motorina, dupa care mai ai de schimbat oringurile de la injectoare, si sa te rogi sa fie de aici problema
Si eu sunt patit am schimbat pompa injectie, oringuri injectoare si capac filtru motorina si o patina de la distributie cost 5800 de ron- sunt multumit de cum porneste insa stau si ma gandesc de ce atatea piese schimbate si care erau defecte pana la urma pe masina mea nu au cum sa se fi defectat 2 lucruri in acelasi timp...? La fel si a mea a murit subit intr-o dimneata si nu a pornit remorcata ...nici cu motorina turnata in filtru, nici aerisita pe la injectoare, abia pisa un pic de motorina cu aer cand am desfacut conductele
Am un regret ca nu m-am bagat mai tare in motor inainte sa o duc la service, desfa turul de motorina si pune un furtun cu o sticla si vezi daca trage motorina din sticla ...., dupa poti incerca sa etansezi furtunul in dopul sticlei sa o intorci cu dopul in jos si sa ii dai tu fortat motorina sa porneasca, daca porneste e clar ca iei aer pe undeva cel mai probabil filtru la capac acolo unde intra turul si returul in el
M-am uitat pe deviz :
-cost capac filtru motorina 240 ron GM Made in France
- oringuri injectoare 35 ron *4 =140 ron + manopera
Si eu sunt patit am schimbat pompa injectie, oringuri injectoare si capac filtru motorina si o patina de la distributie cost 5800 de ron- sunt multumit de cum porneste insa stau si ma gandesc de ce atatea piese schimbate si care erau defecte pana la urma pe masina mea nu au cum sa se fi defectat 2 lucruri in acelasi timp...? La fel si a mea a murit subit intr-o dimneata si nu a pornit remorcata ...nici cu motorina turnata in filtru, nici aerisita pe la injectoare, abia pisa un pic de motorina cu aer cand am desfacut conductele
Am un regret ca nu m-am bagat mai tare in motor inainte sa o duc la service, desfa turul de motorina si pune un furtun cu o sticla si vezi daca trage motorina din sticla ...., dupa poti incerca sa etansezi furtunul in dopul sticlei sa o intorci cu dopul in jos si sa ii dai tu fortat motorina sa porneasca, daca porneste e clar ca iei aer pe undeva cel mai probabil filtru la capac acolo unde intra turul si returul in el
M-am uitat pe deviz :
-cost capac filtru motorina 240 ron GM Made in France
- oringuri injectoare 35 ron *4 =140 ron + manopera
- ADRYAN-YGA
- **
- 50 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Vectra 2002 Y2.0DTH
- Gorj
ADRYAN-YGA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
si eu am o vectra c cu 2.0 dti si am avut aceleasi probleme nu pornea dimineata sau oricand o lasam mai mult de 4 ore.am pus masina pe tester,am fos si la mecanic si toti au zis acelasi lucru ca este dusa pompa de injectie.Apoi am fost la un baiat de se ocupa cu pompe de injectie,si el mi-a dat verdictul:pompa mergea f bine problema era ca prindea aer pe la capacul filtrului de motorina(ne-am dat seama dupa ce probasem cu un furtun in sticla,anuland filtrul.),care era crapat lucru care nu s-a vazut decat la ultraviolete.Inainte incercasem si cu supapa de unisens dar tot degeaba.am cumparat filtrul cu tot cu corpul si conducte de la dezmembrari 50 ron.merge super.
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
@munteanu- eu am astra si asta e reper care vine separat, nu stiu cum e la vectra dar te satuiesc sa mergi sa il iei de reprezentanta nou dai un ban dar aici problema e de finete si nu merge pus sh, sh e aceiasi porcarie, oricum pretul e mare si nu inteleg de ce nu au pus nemtii astia filtru gen VW sigilat fara capace furtune si atatea garnituri- sistemul e de kkao din punctul meu de vedere, "neamtul" care l-a proiectat era baut probabil
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ADRYAN-YGA
- **
- 50 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Vectra 2002 Y2.0DTH
- Gorj
ADRYAN-YGA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2002 Y2.0DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
acum depinde si de pe ce masina il iei,de unde l-am luat eu masina avea 47.000 km deci era ca nou.
@munteanu,vad ca esti din timis,eu am luat de la Severin filtrul cu totul+conduncte cu 50 ron,eu am Vectra C 2.0 DTI,din 2003,dar baiatul de acolo are peste 100 de opeluri cred toate modelele din 1990 pana in 2005.daca vrei iti las un nr pe pm,contacteaza-ma,daca esti interesat.
@munteanu,vad ca esti din timis,eu am luat de la Severin filtrul cu totul+conduncte cu 50 ron,eu am Vectra C 2.0 DTI,din 2003,dar baiatul de acolo are peste 100 de opeluri cred toate modelele din 1990 pana in 2005.daca vrei iti las un nr pe pm,contacteaza-ma,daca esti interesat.