Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Unii stiti ca de ceva vreme mi-am luat pentru Vectra mea o pereche de scaune sport, multicontur, absolut fantastice . Ambele se regleaza lombar si pe inaltime. Cel de la sofer, insa, mi se parea mie ca nu prea ii functioneaza reglajul lombar. Si intr-adevar, cand desfac tapiteria constat ca acel "paianjen" de plastic negru era rupt intr-o parte. E relativ simplu de reparat, n-am mai pus poze cu desfacutul tapiteriei ( aceasta e doar prinsa de jur imprejur cu niste baghete de plastic ; se scoate cu mana , fara niciun fel de greutate ) .

Unelte necesare : eventual un patent, eventual o lanterna
Timp estimat : 1-2h .
Pasii care trebuie urmati :

1. se ridica scaunul ( daca are si reglaj pe inaltime ) la maxim , apoi se impinge catre fata, si se pliaza pe cat posibil tot catre fata
2. se desface tapiteria ( tragand usor de laterale, va iesi rapid din acele baghete de prindere )
3. se ridica tapiteria ( fie piele, fie textil )
4. acum vedem acel "spider" de plastic, cu mai multe cabluri : preferabil e sa-i faceti o poza inainte, daca nu tineti minte aranjamentul lor
5. in cele 4 colturi, o sa vedeti ca este prins de niste tije laterale cu 4 arcuri scurt si destul de dure ; puteti sa le scoateti, dar nu e obligatoriu
6. se scot firele metalice de pe "spider" ; sunt 2 sus si 2 jos, sunt pe niste caneluri de ghidaj ; eu le-am scos cu mainile , insa e nevoie de ceva efort din partea degetelor .
7. acum "spiderul" ramane prins doar intr-un cablu care "ii da ocol " - cablul asta vine de la reglajul lombar si e pe acelasi principiu ca la franele de bicicleta, oarecum : cand invarti de rotita acesta trage firul metalic si implicit curbeaza spiderul, umfland partea lombara . Scoatem si acest fir metalic ( tot cu mana ) si eliberam plasticul negru .
8. reparam plasticul ( la mine era rupta doar o bucata si l-am prins intre 2 placute de metal cu un surub filetant
9. procedura de montaj este la fel de simpla, trebuie doar atentie si pozitionare asemanatoare cu ea initiala.


  • sebyalexa

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
kegpr a scris:Unii stiti ca de ceva vreme mi-am luat pentru Vectra mea o pereche de scaune sport, multicontur, absolut fantastice . Ambele se regleaza lombar si pe inaltime. Cel de la sofer, insa, mi se parea mie ca nu prea ii functioneaza reglajul lombar. Si intr-adevar, cand desfac tapiteria constat ca acel "paianjen" de plastic negru era rupt intr-o parte. E relativ simplu de reparat, n-am mai pus poze cu desfacutul tapiteriei ( aceasta e doar prinsa de jur imprejur cu niste baghete de plastic ; se scoate cu mana , fara niciun fel de greutate ) .

Unelte necesare : eventual un patent, eventual o lanterna
Timp estimat : 1-2h .
Pasii care trebuie urmati :

1. se ridica scaunul ( daca are si reglaj pe inaltime ) la maxim , apoi se impinge catre fata, si se pliaza pe cat posibil tot catre fata
2. se desface tapiteria ( tragand usor de laterale, va iesi rapid din acele baghete de prindere )
3. se ridica tapiteria ( fie piele, fie textil )
4. acum vedem acel "spider" de plastic, cu mai multe cabluri : preferabil e sa-i faceti o poza inainte, daca nu tineti minte aranjamentul lor
5. in cele 4 colturi, o sa vedeti ca este prins de niste tije laterale cu 4 arcuri scurt si destul de dure ; puteti sa le scoateti, dar nu e obligatoriu
6. se scot firele metalice de pe "spider" ; sunt 2 sus si 2 jos, sunt pe niste caneluri de ghidaj ; eu le-am scos cu mainile , insa e nevoie de ceva efort din partea degetelor .
7. acum "spiderul" ramane prins doar intr-un cablu care "ii da ocol " - cablul asta vine de la reglajul lombar si e pe acelasi principiu ca la franele de bicicleta, oarecum : cand invarti de rotita acesta trage firul metalic si implicit curbeaza spiderul, umfland partea lombara . Scoatem si acest fir metalic ( tot cu mana ) si eliberam plasticul negru .
8. reparam plasticul ( la mine era rupta doar o bucata si l-am prins intre 2 placute de metal cu un surub filetant
9. procedura de montaj este la fel de simpla, trebuie doar atentie si pozitionare asemanatoare cu ea initiala.


foarte bine descrise operatiunile.o sa incerc si eu ptr ca am aceeasi problema la scaunul sofer.ms
  • lungu daniel

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
foarte util
cautam sa schimb scaunul din acest motiv
multumesc!
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca v-a ajutat !
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR