- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- gioni
- **
- 122 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2001 z16xe
- Galati
gioni
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
cu o surubelnita rea le bati inegal pana se rasucesc si pui patentul pe ele si le tragi afara dupa care cureti bine locul dai doapele noi cu vopsea si le bati cu grija si egal in locul celor vechi si ca sa fii sigur ca sunt batute pana la capat sa fii atent ca bataia se aude altfel cand sunt in capat.Singura problema e sa nu scapi doapele vechi in motor si fa asa cu incredere ca la cat sunt de ruginite alea vechi se deformeaza destul de usor
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Iei o cheie FIXA,mai mare si mai lunga,gen 25-27,si bagi un colt intr-o parte,facand parghie cu partea rotunda in bloc,si iese instantaneu..Asta daca ai locul necesar de manevra.
PS-`Coltul`cheii sa nu fie bont,cauti una mai noua,cu marginile mai ferme..Daca nu ai,`ajut-o`cu polizorul sau cu flexul.
PS-`Coltul`cheii sa nu fie bont,cauti una mai noua,cu marginile mai ferme..Daca nu ai,`ajut-o`cu polizorul sau cu flexul.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
gioni a scris:Mai demult am patit si eu la un motor de ford ..Am facut o gaura in centrul capacului . Am facut o scula din trun fier beton si am tras egal cate putin din toate partile pana a esit .Cand la/m pus pe cel nou la/m batut egal cu ceva gros cat capacul .Si nu e nevoe sa le schimbi pe toate..Bafta.
ai dat gaura cu bormasina? spanul rezultat unde s-a dus?
ps: se scrie: l-am si dintr-un.
- gioni
- **
- 122 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2001 z16xe
- Galati
gioni
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat