- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dupa cum scrie, am o vectra c din 2005 , 1.9 cdti de 120 cp
vara nu am observat, ca pe caldurile alea motorul mergea in parametri dar acum de cand a venit frigul nu se mai ridica temp peste 77gr nici s-o bati
aseara "am prins" ventilatorul de la radiator ca mergea, temperatura fiind la 72 gr ceea ce e cel putin anormal. am oprit motorul, am pornit, ventilatorul nu a mai pornit aiurea.
cum ajunge la 77 gr o ia inapoi spre 70, iar mereu cand face treaba asta, consumul la ralanti este 2.1 l/h ceea ce e enorm. am crezut prima data ca ramane actionat compresorul de la A/C, dar se aude clar cum cupleaza/decupleaza cand il bifez/debifez din clima.
cand si cand, nu iti dai seama, incepe si se incalzeste, de exemplu aseara am ajuns cu ea la 80 gr si nu a pornit niciun ventilator nimic...consum la ralanti 0.6 l/h
azi dimineata, aveam 0.7l/h cum am pornit motorul. are cineva idee despre ce e vorba ? sa fie senzorul de temp, cum e la motoarele astea, exista termocupla, nu exista, nu am putut sa isntalez EPC-ul pe windows 7, si nu imi dau seama ce piese sunt implicate in controlul racirii. de mentionat ca senzorul de temp nu cred ca e busit, cand imi scria pe ecranul ascuns 77 gr, am pus mana pe vasul de expansiune si nu frigea foarte tare cum frige cand are 95 gr de ex
vara nu am observat, ca pe caldurile alea motorul mergea in parametri dar acum de cand a venit frigul nu se mai ridica temp peste 77gr nici s-o bati
aseara "am prins" ventilatorul de la radiator ca mergea, temperatura fiind la 72 gr ceea ce e cel putin anormal. am oprit motorul, am pornit, ventilatorul nu a mai pornit aiurea.
cum ajunge la 77 gr o ia inapoi spre 70, iar mereu cand face treaba asta, consumul la ralanti este 2.1 l/h ceea ce e enorm. am crezut prima data ca ramane actionat compresorul de la A/C, dar se aude clar cum cupleaza/decupleaza cand il bifez/debifez din clima.
cand si cand, nu iti dai seama, incepe si se incalzeste, de exemplu aseara am ajuns cu ea la 80 gr si nu a pornit niciun ventilator nimic...consum la ralanti 0.6 l/h
azi dimineata, aveam 0.7l/h cum am pornit motorul. are cineva idee despre ce e vorba ? sa fie senzorul de temp, cum e la motoarele astea, exista termocupla, nu exista, nu am putut sa isntalez EPC-ul pe windows 7, si nu imi dau seama ce piese sunt implicate in controlul racirii. de mentionat ca senzorul de temp nu cred ca e busit, cand imi scria pe ecranul ascuns 77 gr, am pus mana pe vasul de expansiune si nu frigea foarte tare cum frige cand are 95 gr de ex
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
am mai facut niste teste:
cu motorul pornit ,pe loc , adica fara sa intre aer rece prin fata, ajunge cam la 80 gr, daca pun mana pe furtunul care iese din termostat, frige (directia spre radiator) asta e clar ca deschide prea devreme sau nu inchide deloc.
daca plec cu ea la 80-82 gr, nu mai scade pana la 70, urca cam pana la 85-86 dupa care scade pana la 80-82. la un moment dat, imi creste consumul instant de la 0.8l/h la 2.2 si scade la 70 gr, daca ridic capota, ventilatorul merge. opresc motorul, pornesc, ventilatorul nu mai merge.
intrebarea mea e, ce fel de senzor declanseaza ventilatorul,este posibil ca senzorul de temperatura din termostat sa fie si ala dus cu pluta, si sa raporteze ceva gresit ? (desi mie imi bord imi arata ok) am vazut ca e mufa cu 2 pini + masa pe termostat, pe cand cele mai multe masini au mufa cu un pin si masa (doar semnal) oricum o sa iau un termostat nou + senzor sa vad cum se comporta...dar ma gandeam ca a mai avut cineva problema asta
cu motorul pornit ,pe loc , adica fara sa intre aer rece prin fata, ajunge cam la 80 gr, daca pun mana pe furtunul care iese din termostat, frige (directia spre radiator) asta e clar ca deschide prea devreme sau nu inchide deloc.
daca plec cu ea la 80-82 gr, nu mai scade pana la 70, urca cam pana la 85-86 dupa care scade pana la 80-82. la un moment dat, imi creste consumul instant de la 0.8l/h la 2.2 si scade la 70 gr, daca ridic capota, ventilatorul merge. opresc motorul, pornesc, ventilatorul nu mai merge.
intrebarea mea e, ce fel de senzor declanseaza ventilatorul,este posibil ca senzorul de temperatura din termostat sa fie si ala dus cu pluta, si sa raporteze ceva gresit ? (desi mie imi bord imi arata ok) am vazut ca e mufa cu 2 pini + masa pe termostat, pe cand cele mai multe masini au mufa cu un pin si masa (doar semnal) oricum o sa iau un termostat nou + senzor sa vad cum se comporta...dar ma gandeam ca a mai avut cineva problema asta