Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o mare problema. Am cumparat acum un a si jumatate un opel vecra 1.8 benzina an 1991 si nu imi functioneaza abs-ul.
in prima faza am observat ca nu functioneaza in momentul cand franez brusc, cu toate ca becul nu sa aprins, dupa o prima verificare am constatat ca releele de pe pompa lipseau am cumparat 2 relee leam montat si tot nu functioneaza dar becul din bord sa aprins si ramane tot timpul aprins.
am masurat fiecare senzor si functioneaza, am schimbat pompa de abs si tot degeaba.
sunt disperat va rog ajutatima daca stiti ceva ce as mai putea face.
mentionez ca am si ceva cunostinte de mecanica Crying or Very sad
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca becul din bord ramane aprins, atunci ai cod de eroare.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai indicat la tine ar fi o diagnoza pe modulul de ABS sa vezi ce parametrii de functionare sunt aratati de catre acesta.
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am fost in service si singurul raspuns care l-am primit de peste tot a fost acelasi: masina ii prea veche si nu avem softul pe tester pt modelul asta!

naspa nu?

am incercat testul "agrafa" si becul abs care trebuia sa palpaie ramane tot aprins.
singura modificare ii ca indiferent de poztia contactului in momentul cand fac suntul intre pinul A si K pe mufa se aprinde becul galben cu motorasul
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Citeste aici poate gresesti ceva in efectuarea si interpretarea testului cu agrafa.
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mersi pt informatie
mam lamurit si mai bn cum sta situatia
doar ca eu stiam capt diagnoza abs-ului se face suntul intre pini A si K, iar pe link-ul care mi lai dat suntul este intre A si B care varianta ii corecta?
ca acum trebuie sa ma decurc singur ca la servisurile noasrea bate vantul cand vine vorba de cineva care sa cunoasca meserie:D
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
A si B.
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
acum 2 secunde am facut testul "agrafa" asa cum mi-ati indicat si singurul cod care mi-l spune ii 12 care este un cod separator.
Concluzia este ca nu am erori?ca eu nu mai pricep nimic
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Oricum nu -ti va arata erorile de pe ABS, trebuie sa incerci o diagnoza cu un opelscaner, cu agrafa i-ti arata erorile de pe motor.


Ultima modificare făcută de StefanTolos la Dum 11 Oct, 2009 7:02 pm
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hai joi in Cluj, la intalnire, incercam sa punem interfata pe masina
Sau incearca la Sibiu, parca si colegii de acolo au interfata
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
da, moment in care becul galben cu motoras a inceput sa palpaie indicand codul 12.
mi-a dat codul 12 de 8 ori dupa care am pornit motorul si becul a inceput sa palpaie foarte repede, am luat contactul si dupa ce l-am pus din nou mi-a dat dinou numai codul 12 de foarte multe ori
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mersi foarte mult de invitatie promit ca o sa incerc sa fac tot ce pot ca sa vin.
(doar sa pot obtine o zi libera de la sefu Razz )
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
daca mai stiti ce as putea sa incerc sa fac la abs ajutatima va rog
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poti incerca o chestie babeasca si ff.simpla,evident..Daca in decursul anilor s-a schimbat vreun cap de planetara sau ceva pe spate,care are legatura cu ABS-ul,se poate,din nestiinta sau prostie sa se fi pus ceva care are canelurile ce trimit semnalul la calc de ABS diferit de celelalte roti.
Deci ai putea sa vezi daca acele santuri sunt identice la toate 4 rotile.
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa precizez chestia asta am verificat-o innainte sa schimb pompa de abs si toate coroanele au 42 de dinti
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
agrafa pe abs se face pe pinii a si K. fa agrafa si vezi codurile de eroare.ai o baza de pornire macar.
  • dane005

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Alba
  • Masina: Omega 2001 Y 22 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am revenit din nou cu aceasta problema, dupa foarte multe cercetari pornite de la faptul ca in mufa de diag imi lipseste pinul k am descoperit ca in baza de date GM modelul meu de vectra este echipat doar cu 2 versiuni de abs 2b si 2E, dar nici o schema electrica nu corespunde cu ceea ce am eu pe masina.
pornind de la codul original de bosch de pe pompa am descoperit in autodata ca este vorba de o alta versiune de abs 2S cu care GM echipeaza omega 2.0i.



si acum intrebarea: are cineva o schema electrica cu care sa pot verifica cablajul abs-ului.
sau sa-mi spuneti ce pot sa mai fac.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
posibil sa fi schimbat cineva inainte modulul de abs cu unul diferit si acum de aia ai astfel de probleme.eu zic sa te interesezi care era piesa ORIGINALA si apoi vezi si ce ai pe masina ta.daca e ceva diferit,inseamna ca trebuie sa iti gasesti un model pentru masina ta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR