- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! in primul rand masina e un Kadett D '84.Junior . am primit-o de la parintii prietenei mele care n-o mai foloseau.M-au asigurat ca manca foarte putin, dar eu vad ca ia mult.peste 10% mers cuminte in oras (Ploiesti-in afara orelor de varf). recunosc ca si evacuarea e proasta (toba finala sparta)si poate si asta influenteaza, dar cred si si carburatorul ar fi fericit cu niste reglaje.pe care nu stiu cum sa le fac. daca aveti niste poze+explicatii sau pdf-uri.....multumesc!
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
pai fa testul cu sticla de 2l benzina si vezi cat ai mers ca si la kadett-ul meu am crezut ca imi ia 12 dar eu socoteam benzina cu 3 lei in loc de 4 asa ca am ajuns la un consum de 7 in afara si 9 in oras cu carburatorul de dacie...incearca te rog sa faci o poza cu tot compartimentul motor ca sa vad exact ce motorizare ai
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
este posibil daca ai carbu' original iar masina a stat ceva vreme jiglerul de amestec are un oring care daca s-a dizolvat opelulconsuma 14% asta o spun din experienta si inca pe motor de 1200. Acum prea multe explicatii nu are rost ca daca nu ai facut reparatii pe carb solex , sunt doar timp pierdut ca de ce crezi ca multi il modifica pe carb de dacie pt ca reparatia o poti face doar daca stii ca daca banuiesti il faci bucati si nu mai sti sa-l aduni la loc da' sa-l faci sa mearga.Eu am invatat sa il fac dupa ce l-am dus la cel mai bun meserias din arad si i-mi spunea ca iarna e normal sa consume . Bine ba tata da 14% si motor 1200 ?Atunci i-am platit pt servicii si nu am mai trecut pe la el am facut eu reparatia si din cand in cand il spal si il reglez.La drum de Germania acum o luna consumul total a fost de 6,8% cu masina plina ochi de abia am mai inchis portbagajul iar pe bancheta din spate era blindata pana sus
Orasul e pe 9% dar sportiv
Orasul e pe 9% dar sportiv
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
alf 08
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut! si eu sunt interesat de modul in care se fac reglajele( eventual niste scan-uri daca are cineva). am umblat la reglajul tijei de la pompa de sprit si...merge in suturi. plus ca se tureaza foarte ciudat, adica daca accelerez brusc si stau deasupra carburatorului(cu filtrul scos) se aude ca si cum ar fi gatuit. am mai umblat si la surubul de amestec...
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
pozele la motor o sa urmeze, ca nu m-a dus capu' sa-i fac alaltaieri cand tot am dat filtrul de aer jos sa curat carburatorul p-afara. (era imblanit deja-fire par, scame, jeg=blana deja).care e jiglorul de amestec? ca sa imi dau si eu seama daca e oringul ala dus.
am gasit momentan pe net 2 poze care seamana a fi carb meu. daca se poate mazgali pe ele cu sageti ce repr suruburile alea...ar fi perfect.
o sa vina si pozele cu motorul meu cat de curand. in weekend am programat schimbarea garniturii de chiulasa, cea de la capacul de culbutori si bujiile.
am gasit momentan pe net 2 poze care seamana a fi carb meu. daca se poate mazgali pe ele cu sageti ce repr suruburile alea...ar fi perfect.
o sa vina si pozele cu motorul meu cat de curand. in weekend am programat schimbarea garniturii de chiulasa, cea de la capacul de culbutori si bujiile.
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
alf 08
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
stefyb67
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
si ce treaba aveti cu electroventilul de relanti. Reglajele va intereseaza iar comanda la electroventil poti sa o iei de la stergatorul de parbriz ca si el e tot pe contact . rolul electroventilului e ca atunci cand opresti motorul inchde si benzina pe calea de relantiiar cand pui contactul invers.Ideea e ca la carb ai trei cai de alimentare :
-relanti-ul
-sprit-ul
-consumul in sarcina
Primele 2 tre sa functioneze si nu au reglaje.
A -3- a cale e cea care face probleme si goleste rezervorul.Asa ca uitati de electroventil daca porneste nu va intereseaza de unde e comandat. Se poate si fara eu l-am modificat si acum este jigler simplu ca la dacie ca s-a stricat partea electrica.Pe carbul meu nu am nici macar retur iar sock-ul e pe cablu fara nici un ajutor vacuumatic si merge binee
Vad ca nu ai inteles bine desenul este carbul meu iar reglajele sunt mai sus mai multe detalii da-mi un PM
-relanti-ul
-sprit-ul
-consumul in sarcina
Primele 2 tre sa functioneze si nu au reglaje.
A -3- a cale e cea care face probleme si goleste rezervorul.Asa ca uitati de electroventil daca porneste nu va intereseaza de unde e comandat. Se poate si fara eu l-am modificat si acum este jigler simplu ca la dacie ca s-a stricat partea electrica.Pe carbul meu nu am nici macar retur iar sock-ul e pe cablu fara nici un ajutor vacuumatic si merge binee
Vad ca nu ai inteles bine desenul este carbul meu iar reglajele sunt mai sus mai multe detalii da-mi un PM
stefyb67
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
ii un fel de bobina care eu pe carbul de pe kadett nu il am iar depe carbul de pe corsa 86 il are si personal nu am descoperit ce face asa ca l-am dat jos sub el nu am observat nici un orificiu . Deci pe carbul de kadett nu il am inseamna ca merge si fara. Dar carbul tau ce are de ai pe masina unul de dacie?Ca asta din urma e mai cacacios adica tre sa il freci mai des ba cui ponton ba relanti infundat ba nu trage ba pe dracu
asta de opel daca il faci bucati si-l cureti da bine cu diluant nitro (atentie la garnituri si jiglere ca au bile de plastic si sunt dizolvate de diluant) astea le speli cu benzina iei difuzorul jos si cureti cu lita toate orificiile alea minuscule si ii dai diluant din belsug ,il speli de diluant cu apa si il sufli cu aer si il montezi la loc .Il pui pe masina si il reglezi amestecul strans la max dai 2 ture inapoi iar aerul din pozitia destrans il strangi treptat in functie de nevoie.Pt un sprint sportiv poti sa mai umbli putin si din avans .
asta de opel daca il faci bucati si-l cureti da bine cu diluant nitro (atentie la garnituri si jiglere ca au bile de plastic si sunt dizolvate de diluant) astea le speli cu benzina iei difuzorul jos si cureti cu lita toate orificiile alea minuscule si ii dai diluant din belsug ,il speli de diluant cu apa si il sufli cu aer si il montezi la loc .Il pui pe masina si il reglezi amestecul strans la max dai 2 ture inapoi iar aerul din pozitia destrans il strangi treptat in functie de nevoie.Pt un sprint sportiv poti sa mai umbli putin si din avans .
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
gata si cu shimbatul garniturilor. mai greu cand nu se desfac unele suruburi dar a mers pana la urma.
in desenul asta ce am notat eu cu " B? " e jiglerul de amestec? pe asta caut oringul? daca e dus trebuie sa-mi iau tot kitul de carburator, sau s-o gasi si el ca reper separat pe la vreun magazin?
nu de alta, dar alt surub p-acolo pe care sa-l strang/desfac nu prea vad, in afara celui cu arc.
si-l desfac pana raman cu el in mana?
in desenul asta ce am notat eu cu " B? " e jiglerul de amestec? pe asta caut oringul? daca e dus trebuie sa-mi iau tot kitul de carburator, sau s-o gasi si el ca reper separat pe la vreun magazin?
nu de alta, dar alt surub p-acolo pe care sa-l strang/desfac nu prea vad, in afara celui cu arc.
si-l desfac pana raman cu el in mana?
stefyb67
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
mind_hunter a scris:
eu mi-am pus carb de dacie dar as vrea sa mi-l pun solex-ul inapoi...l-am pus da nu tinea relantiul(nu stiu de la ce e dar am si capsula de vacum stricata)..ce e chestia aia notata cu 1 si cablul notat cu 2?
eu mi-am pus carb de dacie dar as vrea sa mi-l pun solex-ul inapoi...l-am pus da nu tinea relantiul(nu stiu de la ce e dar am si capsula de vacum stricata)..ce e chestia aia notata cu 1 si cablul notat cu 2?
Chestia aia notata cu 1 este o rezistenta electrica care incalzeste ceva acolo(corpul carburatorului?)eu am desfacut-o si cu contactul pus m-a fript pe degete.Nu stiu vara ce rol are dar iarna cred ca e utila.Daca stie cineva mai multe asteptam lamuriri.Salut
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
da ady exact cum spui B il desfaci pana ramai cu el in mana dar sa nu te astepti sa gasesti kit fi inventiv si adapteaza eu am gasit in comert oring-uri 3 la leu putin a trebuit sa le slefuiesc si totul e ok
stefy mersi de informatie inseamna ca cea de pe carb-ul de corsa e varza ca la al meu nu am deloc asa ceva
stefy mersi de informatie inseamna ca cea de pe carb-ul de corsa e varza ca la al meu nu am deloc asa ceva
clasic
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1983
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat