ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
C14NZ nu porneste decat accelerat.
Becul Check engine se aprinde dupa ce pornesc motorul se stinge normal, dupa care se reaprinde dupa aproximativ 1-2 minute ramanand aprins.
Dupa ce am citit eroarea cu agrafa (eroare 35), nu se mai aprinde dupa ce porneste masina (masina fiind pornita prin apasarea acceleratiei, altfel moare motorul)
Testul agrafei rezulta eroarea 35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control.
Conform erorii am verificat IAC, chiar schimbat cu un altul luat de pe masina functionala - acelasi rezultat.
Legat de IAC, cand pun contactul cu el scos din corpul carburatorului, axul nu se misca deloc!.
Din cate stiu, la punerea contactului axul IAC trebuie sa execute o miscare de cativa milimetrii in sus sau jos, nu mai stiu exact.
Ce determina miscarea axului IAC?
Calculatorul?
La ce sa ma uit?
Ce sa masor?
Care ar putea fi cauza?
Cunosc functia cautare, am gasite mesaje aproximativ la fel insa fara rezolvare.
Multumesc anticipat!
Becul Check engine se aprinde dupa ce pornesc motorul se stinge normal, dupa care se reaprinde dupa aproximativ 1-2 minute ramanand aprins.
Dupa ce am citit eroarea cu agrafa (eroare 35), nu se mai aprinde dupa ce porneste masina (masina fiind pornita prin apasarea acceleratiei, altfel moare motorul)
Testul agrafei rezulta eroarea 35 Idle stepper motor Poor or no idle speed control.
Conform erorii am verificat IAC, chiar schimbat cu un altul luat de pe masina functionala - acelasi rezultat.
Legat de IAC, cand pun contactul cu el scos din corpul carburatorului, axul nu se misca deloc!.
Din cate stiu, la punerea contactului axul IAC trebuie sa execute o miscare de cativa milimetrii in sus sau jos, nu mai stiu exact.
Ce determina miscarea axului IAC?
Calculatorul?
La ce sa ma uit?
Ce sa masor?
Care ar putea fi cauza?
Cunosc functia cautare, am gasite mesaje aproximativ la fel insa fara rezolvare.
Multumesc anticipat!
felix1984- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
felix1984- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Eroare numarul 34 conform agrafei.
Ori prima data cand am verificat a fost eroarea 34 insa am numarat 35 ori intre timp s-a schimbat in 34.
Tensiunile venite la IAC sunt 11 V respectiv 10.99 V pe perechile de fire (cele 4 ale mufei de la IAC de la stanga la dreapta + - + -)
Se pare ca eroarea 34 este generata de tensiunea mica la MAP insa masurata pe pinii A C tensiunea este de 4,7 V.
IAC-ul este bun, masurat pe fiecare bobina are rezistenta ca in carte, 49 de ohmi.
La scoaterea furtunului din MAP, masina porneste mergand la ralanti insa cam neregulat si se aprinde imediat martorul de Check Engine.
Cu furtunul bagat, masina nu porneste decat daca se apasa acceleratia si se tine accelerata, la dezaccelerare motorul da sa moara sau chiar moare daca este rece.
Cand motorul ajunge la temperatura optima, sta la ralanti insa parca nu prea stabil.
Ce sa mai masor sau sa verific?
Ori prima data cand am verificat a fost eroarea 34 insa am numarat 35 ori intre timp s-a schimbat in 34.
Tensiunile venite la IAC sunt 11 V respectiv 10.99 V pe perechile de fire (cele 4 ale mufei de la IAC de la stanga la dreapta + - + -)
Se pare ca eroarea 34 este generata de tensiunea mica la MAP insa masurata pe pinii A C tensiunea este de 4,7 V.
IAC-ul este bun, masurat pe fiecare bobina are rezistenta ca in carte, 49 de ohmi.
La scoaterea furtunului din MAP, masina porneste mergand la ralanti insa cam neregulat si se aprinde imediat martorul de Check Engine.
Cu furtunul bagat, masina nu porneste decat daca se apasa acceleratia si se tine accelerata, la dezaccelerare motorul da sa moara sau chiar moare daca este rece.
Cand motorul ajunge la temperatura optima, sta la ralanti insa parca nu prea stabil.
Ce sa mai masor sau sa verific?
bnb_bnb25
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2009
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Rezolvat!
Opel West Oradea a dat verdictul = alt IAC.
Cel relativ nou (3-4 luni) se gripase, in concluzie ramasese blocat insa la punerea testerului pe masina si-a cam revenit dar lucra aiurea.
Concluzia: IAC-ul bata-l vina poate sa joace un rol important si ecu sa genereze erori de genul 34 (low voltage MAP sensor).
Opel West Oradea a dat verdictul = alt IAC.
Cel relativ nou (3-4 luni) se gripase, in concluzie ramasese blocat insa la punerea testerului pe masina si-a cam revenit dar lucra aiurea.
Concluzia: IAC-ul bata-l vina poate sa joace un rol important si ecu sa genereze erori de genul 34 (low voltage MAP sensor).