Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Masina porneste din prima,dar nu se tureaza mai mult de1500.Am schimbat bujii,bobina.Dupa ce porneste începe sã trepideze motorul,si miroase a benzina,


MODEL: Vectra 2003
MOTOR: Z18XE

CODURI EROARE: P 0650-06,0420-5a,0303-01,0302-04
Skip ads

  • deleted-21207

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
P 0650-06 - Malfunction indicator lamp - asta nu cred ca este asa important
0420-5a - catalytic converter system, bank 1 - efficiency bellow threshold - aici poate fi catalizatorul, sonda lambda 2( dupa catalizator)
0303-01 - cylinder 2 misfire - aici pot fi multe cauze, bujii, bobina, probleme la instalatia electrica de la bobina, injectoare, supape, injectoare, senzor MAF, etc
0302-04 - cylinder 3 misfire -
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De obicei catalizatoru infundat face probleme din astea ,mai ales la motoarele Opel scoate sonda de sus si vezi cum se tureaza ,dureaza 5 min. sa verifici
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta daca are cheie de sonda lambda...
  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Mersi pentru sfaturi. Am reușit dupã 3 ore sa dau jos sonda și sa defac catalizatorul. Scule am mai greu e în fata blocului cu mașina parcata cu 2 roti pe trotuar și 2 pe asfaltul gãurit. Maine merg sã-mi curețe catalizatorul. Sper sa nu am probleme și pe la motor. O zi buna în continuare. Va țin la curent.
  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Dragi colegi,din pacate la catalizator nu am reusit sa-i fac nimic,bãieții s-au chinuit sã-l curețe dar era prea înfundat.Pentru proba o sa-i scot ceramica sa vad daca merge bine motorul si o sa mai caut unul nou,dar fãrã vreo 1000 ron nu am gasit..Unul vechi nu cred ca merita sa pui pentru ca e scump si ala si nu sti de pe ce masina a fost dat jos.
  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salutare si drumuri multe fãrã evenimente.Am luat un catalizator after market nou, l-am montat si am avut surpriza neplãcutã sa-mi cedeze recordul flexibil , care nu avea mai mult de 1 an de când l-am pus.Dupa înlocuirea racordului am pornit motorul si parca a fost altceva, de abia se mai auzea motorul , la drum e super .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Racordul AM pica dupa cateva valuri de zapada, daca da de gheata este zob in parcare instant. Nu plange ca asta este adevarul.
Catalizatorul se infunda de la consum ulei sau benzina nearsa, grija aici si nu te lua dupa cartea lui Opel cu 0,6l/1,000km. Asta e baliverna ca si la alte firme. La batrana dacie acum 30 ani la completari excesive de genul pana la schimb mai pun ulei de doua faceam motorul si gata .
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In vechile carti de mecanica 500gr./1000km. insemna consum de ulei si se recomanda reparatia motorului ,baietii de la Opel ce sa faca si ei, au tras dunga mai la dreapta si ...dai ca merge.Ca sa nu mai vorbim de valori de presiuni de ulei .....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mecaNIK, ca de obicei ai dreptate, ai mai dat gres cu y17dt blocat pana nu ai avut si tu asa caz, dar de unde sa crezi prostia umana pana nu o vezi.
Este plina lumea de specialisti, brancardieri care se cred asistenti, asistente care se cred medici...
Maimutele din service ca asa le numesc eu nu au creier nici cat o vrabiuta...nici macar o roata nu stiu sa schimbe, ce cuplu...
  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Mersi de sfaturi.Trebuie sã vã mentionez ca motorul l-am fãcut acum 4 ani când am luat masina de la un tepar din Brașov.Nu am dat prea mult pe ea, 2500 euro ,având la bord 151000 km.Masina aratã bine pe exterior ,la interior se vedeau urmele trecerii timpului pe la cotiere,volan,în schimb am rãmas încântat de cat de joasã e.Cand am fost la reprezentanta era sa cad de pe scaun când mi-au spus cã are 305000 km.Trebuie sa-i fac distribuția in toamna si o sa verific si presiunile pe cilindrul,pana atunci o sa fiu atent la ulei.Cu respect.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR