georges
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: cannes
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Cypfer_ext
- *
- 5 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Astra 2002 z16xe
- Bucuresti
Cypfer_ext
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
VW Beetle "JET-POWERED"
... pe romaneste, avem de a face cu un Volkswagen Beetle "impins" de un motor cu reactie.
Ron Patrick (din California), realizatorul acestui proiect indraznet, si-a dorit o masina de curse dar care sa fie legala si pe strada. Si a reusit, fiindca a pastrat motorul original de pe Beetle, iar pentru "un plus de performanta" i-a montat un motor de elicopter GE Model T58-8F transofrmat intr-unul cu reactie. Astfel ca in trafic foloseste motorul normal iar cand vrea un mic boost il porneste pe cel de-al doilea si.... distractie garantata cu 1350 de cai putere
... pe romaneste, avem de a face cu un Volkswagen Beetle "impins" de un motor cu reactie.
Ron Patrick (din California), realizatorul acestui proiect indraznet, si-a dorit o masina de curse dar care sa fie legala si pe strada. Si a reusit, fiindca a pastrat motorul original de pe Beetle, iar pentru "un plus de performanta" i-a montat un motor de elicopter GE Model T58-8F transofrmat intr-unul cu reactie. Astfel ca in trafic foloseste motorul normal iar cand vrea un mic boost il porneste pe cel de-al doilea si.... distractie garantata cu 1350 de cai putere
- alias
- **
- 206 mesaje
- din 04 Jan 2006
- Calibra 1997 C 20 LET
- Bucuresti
alias
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1997 C 20 LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
VW Beetle "JET-POWERED"
... pe romaneste, avem de a face cu un Volkswagen Beetle "impins" de un motor cu reactie.
Ron Patrick (din California), realizatorul acestui proiect indraznet, si-a dorit o masina de curse dar care sa fie legala si pe strada. Si a reusit, fiindca a pastrat motorul original de pe Beetle, iar pentru "un plus de performanta" i-a montat un motor de elicopter GE Model T58-8F transofrmat intr-unul cu reactie. Astfel ca in trafic foloseste motorul normal iar cand vrea un mic boost il porneste pe cel de-al doilea si.... distractie garantata cu 1350 de cai putere
... pe romaneste, avem de a face cu un Volkswagen Beetle "impins" de un motor cu reactie.
Ron Patrick (din California), realizatorul acestui proiect indraznet, si-a dorit o masina de curse dar care sa fie legala si pe strada. Si a reusit, fiindca a pastrat motorul original de pe Beetle, iar pentru "un plus de performanta" i-a montat un motor de elicopter GE Model T58-8F transofrmat intr-unul cu reactie. Astfel ca in trafic foloseste motorul normal iar cand vrea un mic boost il porneste pe cel de-al doilea si.... distractie garantata cu 1350 de cai putere
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
georges
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: cannes
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2006
- Mesaj Privat
ebh
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
ebh
- Mesaje scrise: 47
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
pai motoarele cu reactie nu actioneaza un mecanism cu o anumita forta ca celelalte... deci nu poti sa masori puterea in kw sau cp. se masoara in pounds of thrust... nu stiu cum se traduce asta in sistem metric.... posibil kg forta.
singurele la care s-ar putea masura in cp (desi nu stiu daca se face) sunt cele care actioneaza un angrenaj.... cum ar fi la elicoptere, motociclete y2k si unele "tractoare" de la concursurile de tractor pulling (cele cu turbine).
deci, acel 1500cp e pus usor la misto.
singurele la care s-ar putea masura in cp (desi nu stiu daca se face) sunt cele care actioneaza un angrenaj.... cum ar fi la elicoptere, motociclete y2k si unele "tractoare" de la concursurile de tractor pulling (cele cu turbine).
deci, acel 1500cp e pus usor la misto.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ehhhh, presimt ca incepe o discutie kilometrica.
pounds of thrust masoara forta, puterea e altceva, si se masoara in Kw sau cai putere, o relatie intre ele este puterea=forta*distanta/timp . Este totusi posibil sa relationezi aceste doua caracteristici, dar la un motor cu reactie aceasta relationare depinde de eficienta sistemului de evacuare a gazelor.
Daca consideram ca cuplul mecanic=forta*distanta, putem spune ca puterea=cuplul mecanic/timp. O alta relatie este puterea=forta*viteza, deoarece viteza=distanta/timp.
Luand in considerare ca pounds of trust poate fi convertit cu usurinta in Newtoni si determina forta, putem calcula puterea motorului (1 pound of thrust=4.45 newtoni), la diferite regimuri de functionare, in functie de viteza. De obicei puterea unui motor cu reactie este calculata pe stand, calculandu-se in functie de cuplu, ea fiind semnificativ mai mica in realitate, deoarece eficienta scade odata cu cresterea vitezei cu care se deplaseaza motorul prin aer.
pounds of thrust masoara forta, puterea e altceva, si se masoara in Kw sau cai putere, o relatie intre ele este puterea=forta*distanta/timp . Este totusi posibil sa relationezi aceste doua caracteristici, dar la un motor cu reactie aceasta relationare depinde de eficienta sistemului de evacuare a gazelor.
Daca consideram ca cuplul mecanic=forta*distanta, putem spune ca puterea=cuplul mecanic/timp. O alta relatie este puterea=forta*viteza, deoarece viteza=distanta/timp.
Luand in considerare ca pounds of trust poate fi convertit cu usurinta in Newtoni si determina forta, putem calcula puterea motorului (1 pound of thrust=4.45 newtoni), la diferite regimuri de functionare, in functie de viteza. De obicei puterea unui motor cu reactie este calculata pe stand, calculandu-se in functie de cuplu, ea fiind semnificativ mai mica in realitate, deoarece eficienta scade odata cu cresterea vitezei cu care se deplaseaza motorul prin aer.
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Online
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sunt curios unde e cisterna cu combustibil.
Daca stiti bancul ala cu ceasul;
Un tip ducea doua valize grele. Transpira omul, inainta cu greu, cand il opreste un pusti care il intreaba cat e ora.
Tipul se opreste, lasa jos valizele usurat, se uita la ceas si incepe sa-i spuna ora in n tari pe glob, directia si viteza vantului, umiditatea si temperatura aerului, etc...
- Vai domnule ce ceas grozav aveti ! Dar cum functioneaza ceasul asta?
- Cu baterii. Astea sunt bateriile (si arata spre valize).
Daca stiti bancul ala cu ceasul;
Un tip ducea doua valize grele. Transpira omul, inainta cu greu, cand il opreste un pusti care il intreaba cat e ora.
Tipul se opreste, lasa jos valizele usurat, se uita la ceas si incepe sa-i spuna ora in n tari pe glob, directia si viteza vantului, umiditatea si temperatura aerului, etc...
- Vai domnule ce ceas grozav aveti ! Dar cum functioneaza ceasul asta?
- Cu baterii. Astea sunt bateriile (si arata spre valize).
- florinel2000
- **
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florinel2000
- **
- 323 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2001 y20dth
- Cluj
florinel2000
- Mesaje scrise: 323
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
imi cer scuze ca retrezesc acest subiect vechi dar chiar nu vad cum ar putea rezista o caroserie de renault la 1500 cp
si degeaba are el cu 500 de cai mai mult raman de parere ca un bugatti veyron il face;)
http://www.youtube.com/watch?v=O3OYZyRzZ1k
si degeaba are el cu 500 de cai mai mult raman de parere ca un bugatti veyron il face;)
http://www.youtube.com/watch?v=O3OYZyRzZ1k
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Comparatia ta n-are sens.
Acest Renault e facut sa mearga numai pe piste speciale,aeroporturi etc la viteze gigantice,la care probabil Veyronul viseaza sa ajunga (Da,stiu ca Bugatti asta prinde 400km/h si ce?)
Dar in nici-un caz masina asta nu va putea circula pe strazi din motive variate,unele ar fi :
-Ar emana foarte multa caldura acel motor cu reactie pe strazi si deci ar topi masinile din spate,iti dai seama ce i-ar face unui Logan aflat in spate cand baga afterburner pentru o depasire
-La viteze mari,si cea mai mica bruscare a volanului se poate solda cu o rasturnare nemaivazuta nici in filmele de la Hollywood...
Ceea ce vad eu ciudat la masinuta asta sunt rotile,cam mici sa sustina masina ingreunata substantial,si aderenta...nu prea,masina nefiind prea lata...
Acest Renault e facut sa mearga numai pe piste speciale,aeroporturi etc la viteze gigantice,la care probabil Veyronul viseaza sa ajunga (Da,stiu ca Bugatti asta prinde 400km/h si ce?)
Dar in nici-un caz masina asta nu va putea circula pe strazi din motive variate,unele ar fi :
-Ar emana foarte multa caldura acel motor cu reactie pe strazi si deci ar topi masinile din spate,iti dai seama ce i-ar face unui Logan aflat in spate cand baga afterburner pentru o depasire
-La viteze mari,si cea mai mica bruscare a volanului se poate solda cu o rasturnare nemaivazuta nici in filmele de la Hollywood...
Ceea ce vad eu ciudat la masinuta asta sunt rotile,cam mici sa sustina masina ingreunata substantial,si aderenta...nu prea,masina nefiind prea lata...