adrian1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
Deoarece mi se aburesc geamurile(pe un astra f cu ac dar fara freon pe instalatie), am verificat daca imi functioneaza recircularea.Am dat torpedoul jos si am vazut sub el o chestie rotunda neagra in care intra un furtunas si care printr-o tija metalica (sa-i zic asa)are legatura cu o clapeta dreptunghiulara neagra care se afla in stanga piciorelor pasagerului din dreapta si care zic eu ca clapeta aceasta controleaza recircularea aerului desi nu sant 100% sigur.Daca misc de acea tija se deschide acea clapeta, dar prin apasarea butonului de recirculare ne se misca nimic acolo indiferent de pozitia butonului care selecteaza unde sa bata aerul ca am inteles ca daca e pus sa bata doar la parbriz nu merge recircularea, nu stiu daca e valabil si la astra f .Din ce am observat eu actionarea acelei clapete se realizeaza cu aer (probabil e vacumatic)ca la butonul de recirculare duc 2 furtunase din care unul vine la "chestie rotunda neagra " si altul duce undeva la motor.Acum daca ati avut rabdare sa cititi romanul de mai sus (am incercat sa ofer cat mai multe detalii), poate imi dati raspunsuri la cateva intrebari.Mentionez ca filtrul de polen e acceptabil,nu se uda, nu este mizerie in zona lui,caloriferul pare etans, nu se uda sub presuri.
1. Furtunasul care duce la motor e cumva cel care vine conectat aproape de servofrana unde e supapa acea de sens si ia de acolo vacum?
2. Acea clapeta neagra cand e in pozitia coborata, adica astupa gaura e pe recirculare sau pe aer din exterior ?
3. Cand apas butonul de recirculare ar trebui sa se aprinda un led pe el si atunci cand e apasat se activeaza recircularea?
4.Care e principiul de functionare al acelui sistem vacumatic, cum se transmite comanda catre clapeta?
5. Daca e cazul sa demontez chestia aia neagra rotunda de sub torpedou cum se poate face(eventual si la alte chestii care trebuiesc demontate
va rog sa o faceti cat mai explicit cu lux de amanunte)
6. Ce cauze ar putea fi pentru nefunctionare recircularii, ce pasi ar fi de verificat, ar trebui in anumite conditii sa pot verifica daca este vacum in acele furtune si daca circula cum trebuie?
Mutumesc anticipat .Din ce am cautat eu pe forum si aici si pe astra club nu am reusit sa aflu raspunsuri satisfacatoare.
- Ursu/\82
- ****
- 1,920 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,920
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
adrian1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
Luco
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
probleme pot sa apara de la contactele de la buton, motorasul sa fie ars, tija aia care intra pe clapeta sa fie rupta sau suportul de pe clapeta unde intra tija; la mine asta ultima a fost rupta si am luat alta de la un nene care si-a dezmembrat masina; la service gaseam doar tot ansamblul cu carcasa aerotermei, care era vreo 2 mil; asa am dat 20 RON;
sper sa te ajute asta, desi nu stiu cate similaritati sunt intre Astra F si Astra G.
Bafta!
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
adrian1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat


adrian1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat
adrian1
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2009
- Mesaj Privat






