- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Din ceea ce a scris nu reiese ca se referea la cele inca inmatriculabile, oricum "vorbeste lumea" ca nici unul dintre acestea nu exceleaza la capitolul fiabilitate, ce ti-e si cu electronica asta... ca tot se pot exprima pareri vis a vis de motoare aici am auzit ca ar fi un defect des intalnit la motoarele "mai noi" Diesel de 2200 cc TD, in sensul ca mai "pica" pompa de injectie (costa doar de 600 Euro la dezmembrari)
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Conteaza foarte mult la ce ne referim discutand de "cele mai bune motoare" montate pe Opel-uri , de aceea cred ca e greu de dat un raspuns foarte clar. Depinde ce asteptam sau ce apreciem la un motor "bun" : putere , cuplu, consum , randament , fiabilitate mecanica, fiabilitate electronica , costuri de intretinere , intervale de service , etanseitate , ecologie, sunet etc.
Z22SE este intradevar o constructie moderna si interesanta , e un mare pacat ca a fost mentinut intr-un relativ anonimat...
Se tot vorbeste de DTI-urile Opel si Isuzu ca bune...nu stiu ce sa zic...daca faptul ca poti ramane in orice moment (in concediu prin Europa e cel mai frumos ) oprit in trafic cu defecte de pompa de injectie sau calculator e catalogat ca bun...ma rog , nu comentez.
2.2DTI e la fel de fiabil ca 2.0DTL/DTH diferenta in afara de capacitatea cilindrica fiind turbina cu geometrie variabila.
Z22SE este intradevar o constructie moderna si interesanta , e un mare pacat ca a fost mentinut intr-un relativ anonimat...
Se tot vorbeste de DTI-urile Opel si Isuzu ca bune...nu stiu ce sa zic...daca faptul ca poti ramane in orice moment (in concediu prin Europa e cel mai frumos ) oprit in trafic cu defecte de pompa de injectie sau calculator e catalogat ca bun...ma rog , nu comentez.
2.2DTI e la fel de fiabil ca 2.0DTL/DTH diferenta in afara de capacitatea cilindrica fiind turbina cu geometrie variabila.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Z22SE e mentinut in penumbra in Europa, L61 asa cum se cheama in state e un motor de succes, din toate punctele de vedere, si ca vanzari si ca succes in motorsport. Acesta motorizeaza anumite versiuni ale modelului Chevrolet Cobalt dar poate fi gasit si pe alte modele ale GM.
Pe de alta parte Z20LET este direct evoluat din Z22SE, iar in state exista si o versiune de 2,4l care este dotata si cu VVT, variable valve timing a aceluiasi motor.
P.S. Motorul a fost realizat de GM Powertrain impreuna cu Lotus iar arhitectura de baza e denumita L850. Z22SE mai poate fi regasit in Europa si pe Alfa Romeo 2.2JTS, in aceasta varianta avand 185cp (este dotat cu un sistem de injectie directa pe care il are doar Alfa, JTS (Jet Thrust Stoichiometric)).
Pe de alta parte Z20LET este direct evoluat din Z22SE, iar in state exista si o versiune de 2,4l care este dotata si cu VVT, variable valve timing a aceluiasi motor.
P.S. Motorul a fost realizat de GM Powertrain impreuna cu Lotus iar arhitectura de baza e denumita L850. Z22SE mai poate fi regasit in Europa si pe Alfa Romeo 2.2JTS, in aceasta varianta avand 185cp (este dotat cu un sistem de injectie directa pe care il are doar Alfa, JTS (Jet Thrust Stoichiometric)).
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- cont-sters-1946
- *
- 30 mesaje
- din 11 Mar 2006
cont-sters-1946
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
love4cars a scris:eu imi doresc un Z20LER sau Z22SE... avem in club!?
Acum avem..
Nu am experienta cu multe motoare de opel (doar un 1.9CDTI, de pe o vectra, pe care l-am incercat doar comparativ cu a mea, in paralel) dar am auzit foarte multe vorbe frumoase despre Z22SE-ul asta si 1.8i de pe vectra A (nu stiu seria).
Offtopic: Distributia pe lant nu trebuie schimbata? am mai auzit ca trebuie schimbata la 120k-150k km
- 16V
- **
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
daemont a scris:
Acum avem..
Nu am experienta cu multe motoare de opel (doar un 1.9CDTI, de pe o vectra, pe care l-am incercat doar comparativ cu a mea, in paralel) dar am auzit foarte multe vorbe frumoase despre Z22SE-ul asta si 1.8i de pe vectra A (nu stiu seria).
Offtopic: Distributia pe lant nu trebuie schimbata? am mai auzit ca trebuie schimbata la 120k-150k km
love4cars a scris:eu imi doresc un Z20LER sau Z22SE... avem in club!?
Acum avem..
Nu am experienta cu multe motoare de opel (doar un 1.9CDTI, de pe o vectra, pe care l-am incercat doar comparativ cu a mea, in paralel) dar am auzit foarte multe vorbe frumoase despre Z22SE-ul asta si 1.8i de pe vectra A (nu stiu seria).
Offtopic: Distributia pe lant nu trebuie schimbata? am mai auzit ca trebuie schimbata la 120k-150k km
Distributia pe lant te duce, dupa spusele multora, pana in jur de 1 milion de km. Bineinteles, daca se observa probleme, zgomote la motor, etc. mergi sa vezi care e buba, schimbi poate o rola, ceva. Asta e avantajul motoarelor pe lant spre diferenta de cele pe curea. Iar ca motor, eu spun ca 2.0 dti e cel mai bun (exceptand noua generatie pe care nu le cunosc). Mai bun chiar decat 2.2 care am inteles ca ii cam place uleiul. Poate dieselul de 2.5 sa fie mai capabil. Eu unul sunt foarte multumit de al meu (2.0 dti of course) care la 101 CP isi face treaba bine. Nu stiu daca eram la fel de multumit cu cel de 1.7(fara suprare pt cei care il au)