- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am cautat pe forum dar nu am gasit nimic referitor la martorul asta (sau nu am stiut cum sa caut)
Problema e ca mi se aprinde (palpaie de cateva ori) la prima pornire a motorului, dimineta sau dupa o perioada mai lunga in care nu a fost pornita masina.
Situatia a aparut dupa ultima vizita in service - masina nu a mai pornit, cei de acolo au zis ca bateria trebuie schimbata.... Adevarul e ca la prima pornire din zi, dureaza vreo 2 secunde pana porneste, nu mai e chiar la sfert de cheie ca inainte...
E posibil ca bateria sa fie de vina ? - alti indicatori nu se aprind pe bord diferit de cum ar trebui sa fie...
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Incearca sa incarci bateria mai intii si sa vezi daca iti mai face . Daca are 6ani , atunci ar cam trebui sa o schimbi .
@Corneliu
Sonda de care vorbesti este presostatul de la AC si monitorizeaza presiunea prea mare(opreste AC din functionare) sau prea mica(nu porneste AC) din instalatia de Aer conditionat . Freonul mai trebuie completat cam la 3ani . Pe mine berbecii din service ma puneau sa cumpar compresor de 43mil lei si eu nu aveam freon in instalatie ... 😠
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Aveai vreo problema si la AC atunci cand ti s-a intamplat asta? sau doar simptomele descrise de mine ? Pentru ca la mine AC merge la fel, fara probleme.
@iso
Merci pentru date, o sa incerc sa gasec un multimetru (sau un prieten care sa aiba) si o sa verific. Bateria e un jaf romanesc (Caranda am impresia ca se numeste) nu cred ca e originala... 😈 Apropos, stie cineva unde pot vedea exact ce tip de baterie am nevoie, ca sa cumpar ceea ce trebuie ? Nu am cartea tehnica a masinii.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
In prima zi, martorul s-a aprins in continuare (clipeste aprox. 1-2 sec).
A doua zi (alaltaieri) masina a pornit normal, fara martor aprins.
Ieri nu am pornit-o, astazi voi vedea ce se intampla dupa temperaturile scazute din ultimele nopti.
Ca viteza de aprindere, diferenta nu e foarte mare fata de ce era inainte, in continuare nu porneste la fel de repede ca acum 2 luni, dar pun asta pe seama temperaturii si a faptului ca motorul este, totusi, diesel.
Va tin la curent.
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Mai exact: la prima pornire din zi (frig afara, motor rece, etc), s-a intamplat chiar sa nu vrea sa porneasca (clipeste becul ABS in timpul incercarii, cand cheia este rasucita in contact).
Daca las cheia in contact 1 minut si apoi incerc sa pornesc, merge fara probleme, desi nu la sfert de cheie, dar OK.
Are cineva vreo idee ?
Ma bate gandul sa ma duc peste aia de la Augsburg, sa le fac panarama, pentru ca problema a aparut dupa ce am lasat masina la ei in service vreo cateva zile...
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Poate sa-mi explice cineva daca aceasta sonda de presiune AC poate influenta pornirea motorului ?
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
E cumva posibil ca acel preheating indicat de martorul cu spirala sa nu functioneze cum trebuie? E posibil sa apara din cauza bujiilor incandescente..?
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Scoti capacul de plastic, o sa vezi 4 tevi care ies de la pompa de injectie si se duc la injectoare (pompa e pe cureaua de accesorii sus in dreapta cum te uiti din fata motorului).
Deasupra tevilor sunt 4 furtunase care se intorc de la injectoare, se unesc cu niste T-uri si intr-un final intr-un singur furtunas care intra iar in pompa de injectie. Inlocuieste-le. Acestea crapa in timp si lasa aerul sa intre in pompa de injectie si aceasta se dezamorseaza si nu mai baga motorina. Dupa ce insisti cu demarorul se amorseaza singura si porneste.
Nu zic ca asta e 100% cauza problemei dar e o problema des intalnita la motorul de 2.0 diesel de la opel.
Apropo: a fost de la furtunul de tur din filtru de motorina care a iesit din locasul lui de prindere si avea un joc la imbinarea in filtru.
De cand l-am fixat vreau sa spun ca porneste la sfert de cheie si in zilele astea sunt sub -10°C la Cluj.
Asa ca nu e normal sa nu porneasca in max. 2 secunde.
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Dragster
- OP
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Cei de la Radacini Motors mi-au spus ca poate fi de la furtunase sau de la oringurile de la injectoare (confirmat si de cei de la GTT) ... Am inceput cu furtunasele, le-am schimbat acum o saptamana - facea la fel. Ieri am schimbat si oringurile, galeria de admisie, alte cateva garnituri... si acum astept sa vad rezultatele.
Din pacate, azi dimineata erau doar -2 grade si masina nu mai pornise de 6 ore... asa ca a fost neconcludent faptul ca a pornit bine... Mai vedem zilele astea, acum imi doresc sa revina gerul.. 😊
BOBO
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2005
- Mesaj Privat
Spun asta pentru ca eu am patito rau, la mine statea martoru de la sistemul de racire citodata aprins citeodata stins. Problema era de la ECU nu dela sonda de apa cutote ca paina am descoperit adevarata sursa a problemei am schimbat si sonda de apa si degaba. La mine ECU citea +145 de grade temperatura motorului si nu imi mai dadea voie sa pornesc masina. Si a fost necesara repararea ECU.
Si la mine dimineata cin de frig afara si motoru dabia pornit mai pilpie martoru ala de la sistemul de racire 1-2 secunde da nu am nuci o problema cu pornitu (cred ca e de la frig).
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat