angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
am si eu un opel astra h 1.7 cdti2005 , masina am luato la 85 mii la bord , problemele mici ar fi urmatoarele :
1. din cand in cand , pana acum de 2-3 ori am patit , mi sa aprins in mers semnul mirarii ala rosu pt maxim 5 secunde ( asta cand a ajuns la 87 mii , cand treb sa fac si revizia la motor , asa scrie si in carte si pe usa masinii + ca scria si INSP 1000 , acu a ajuns la InSP0 ) oare din cauza asta sa aprins ? din cauza reviziei ?
2. in partea dreapta e un fel de motoras galben , langa martorul de Abs , e normal sa ramana aprins cand bag cheia , si sa stea impreuna cu cel de ulei si baterie pana o pornesc ? , cand o pornesc dispar toate cele 3 , eu stiam ca parca la inceput erau doar 2 martori , ulei si baterie
3.acum vreo luna cand vroiam sa vin si eu pt prima data la intalnire club , am comis un accident mic (chiar de ziua mea ), nu e grav, vreo 2 zgarieturi pe bara din fata , dar de atunci cand schimbatorul sta in treapta 2 trepideaza putin , in rest nici nu il simt
4.cateodata din bord aud niste zgomote ciudate , 2-5 secunde deobicei cand ma urc in masina , am impresia ca sunt de la clima , ca daca ma joc pe la clima se mai aude ... clima merge perfect , zgomotu ma enerveaza
5. nu cred ca e problema , pe la 2000-2300 cam asa aud un suerat si deobicei cand pornesc masina , daca merg vreo 30 de min parca dispare , sau nul mai sesizez eu , mi sa spus ca e turbina si e normal
6. si de vreo 2 zile a inceput sa porneasca si de la a 2 cheie .. , mai rar dar se intampla
si zilele astea vreau sa ma apuc sa cumpar si eu filtre si ulei pt ea , imi recomanda cineva un ulei bun ?sau un magazin ?
1. din cand in cand , pana acum de 2-3 ori am patit , mi sa aprins in mers semnul mirarii ala rosu pt maxim 5 secunde ( asta cand a ajuns la 87 mii , cand treb sa fac si revizia la motor , asa scrie si in carte si pe usa masinii + ca scria si INSP 1000 , acu a ajuns la InSP0 ) oare din cauza asta sa aprins ? din cauza reviziei ?
2. in partea dreapta e un fel de motoras galben , langa martorul de Abs , e normal sa ramana aprins cand bag cheia , si sa stea impreuna cu cel de ulei si baterie pana o pornesc ? , cand o pornesc dispar toate cele 3 , eu stiam ca parca la inceput erau doar 2 martori , ulei si baterie
3.acum vreo luna cand vroiam sa vin si eu pt prima data la intalnire club , am comis un accident mic (chiar de ziua mea ), nu e grav, vreo 2 zgarieturi pe bara din fata , dar de atunci cand schimbatorul sta in treapta 2 trepideaza putin , in rest nici nu il simt
4.cateodata din bord aud niste zgomote ciudate , 2-5 secunde deobicei cand ma urc in masina , am impresia ca sunt de la clima , ca daca ma joc pe la clima se mai aude ... clima merge perfect , zgomotu ma enerveaza
5. nu cred ca e problema , pe la 2000-2300 cam asa aud un suerat si deobicei cand pornesc masina , daca merg vreo 30 de min parca dispare , sau nul mai sesizez eu , mi sa spus ca e turbina si e normal
6. si de vreo 2 zile a inceput sa porneasca si de la a 2 cheie .. , mai rar dar se intampla
si zilele astea vreau sa ma apuc sa cumpar si eu filtre si ulei pt ea , imi recomanda cineva un ulei bun ?sau un magazin ?
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
iuliu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cj79raa
- ****
- 1,022 mesaje
- din 12 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTL
- Cluj
cj79raa
- Mesaje scrise: 1,022
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
bine ai venit in club. super tare asta cu semnul "mirarii" .
le luam pe rand:
1. semnul "mirarii" asa cum a zis si iuliu, posibil lichid de frana insuficient. completeaza lichidul si vezi daca mai apare. cu inspectia, ai dedus corect. trebuie sa schimbi consumabilele.
2. pui contactul, se aprind toti martorii, stai un pic, se sting martorii si raman 3: ulei, baterie, motorasul galben. dai demarol si apoi se sting si acestia. corect.
3. nu cred ca are legatura accidentul cu treapta a 2-a. probabil esti subturat si se simte un pic in schimbator.
4. posibil soricel . glumesc. chiar nu stiu ce ar putea fi. la mine nu aud nimic. probabil are dreptate iuliu
5. da e turbina. grija mare dimineata pe racoare (zdop si zdup) sa nu treci de 2500 rpm pana nu se incalzeste motorul.
6. vreau mai multe informatii. o invarte si nu porneste? sau pui contact si iti apare masinuta cu cheita palpaind? daca e a 2-a varianta, posibil CIM-ul.
in incheiere: filtre si eu as merge pe mann ca si ionutzmi. ulei, vezi poate mai ai cartonasul prins la motor, pe care scrie uleiul de la ultima revizie si pune tot din cel care a mai fost.
sa ai noroc de masinuta si km fara probleme.
le luam pe rand:
1. semnul "mirarii" asa cum a zis si iuliu, posibil lichid de frana insuficient. completeaza lichidul si vezi daca mai apare. cu inspectia, ai dedus corect. trebuie sa schimbi consumabilele.
2. pui contactul, se aprind toti martorii, stai un pic, se sting martorii si raman 3: ulei, baterie, motorasul galben. dai demarol si apoi se sting si acestia. corect.
3. nu cred ca are legatura accidentul cu treapta a 2-a. probabil esti subturat si se simte un pic in schimbator.
4. posibil soricel . glumesc. chiar nu stiu ce ar putea fi. la mine nu aud nimic. probabil are dreptate iuliu
5. da e turbina. grija mare dimineata pe racoare (zdop si zdup) sa nu treci de 2500 rpm pana nu se incalzeste motorul.
6. vreau mai multe informatii. o invarte si nu porneste? sau pui contact si iti apare masinuta cu cheita palpaind? daca e a 2-a varianta, posibil CIM-ul.
in incheiere: filtre si eu as merge pe mann ca si ionutzmi. ulei, vezi poate mai ai cartonasul prins la motor, pe care scrie uleiul de la ultima revizie si pune tot din cel care a mai fost.
sa ai noroc de masinuta si km fara probleme.
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
ok , am vb deja cu cineva pt revizie , mia zis sa pun castrol 5w-40 , filtre sa caut mann azi
- se intampla acum decand sa racit putin afara , dar nu in fiecare zi , invarte si nu porneste , poate sa porneasca din 1 , daca nu , la a 2 cheie , masina cu cheie nu mi-a aparut pana acum
-deci e normal motorasu ala galben sa stea aprins cu bateria si uleiul ? eu tin minte ca aveam numai 2 senzori aprinsi cand o porneam , poate sunt eu mai ....
- se intampla acum decand sa racit putin afara , dar nu in fiecare zi , invarte si nu porneste , poate sa porneasca din 1 , daca nu , la a 2 cheie , masina cu cheie nu mi-a aparut pana acum
-deci e normal motorasu ala galben sa stea aprins cu bateria si uleiul ? eu tin minte ca aveam numai 2 senzori aprinsi cand o porneam , poate sunt eu mai ....
- edyionut
- **
- 294 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
vezi si la electromor, carbunii mai dau simptomele astea. Eu am dat zilele trecute jos electromotorul ( la service bineinteles) si mi l-au curatat exemplar. Nu mai avea deloc ungere la bendix si era multa mizerie in el. Acum nu mai face nici un zgomot la pornire si porneste si repede masina.
Castrol 5W40 pun si eu, filtre numai Mann.
Si DA, este normal ca acel motoras sa fie aprins pana pornesti masina. Pui contactul, se sting toate becurile mai putin ulei + baterie + motoras galben, dupa care pornesti masina.
Poti veni oricand sa comparam putin masinile, sa vezi cum porneste amea si cum e a ta, iti pot recomanda un super mecanic la service specializat ( mi l-a recomandat si mie Maiandrei acum 1 an si ceva si la el am ramas).
Castrol 5W40 pun si eu, filtre numai Mann.
Si DA, este normal ca acel motoras sa fie aprins pana pornesti masina. Pui contactul, se sting toate becurile mai putin ulei + baterie + motoras galben, dupa care pornesti masina.
Poti veni oricand sa comparam putin masinile, sa vezi cum porneste amea si cum e a ta, iti pot recomanda un super mecanic la service specializat ( mi l-a recomandat si mie Maiandrei acum 1 an si ceva si la el am ramas).
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
lichid de frana am , bateria vad ca inca are ochiu verde deci inca niste intrebari fara raspuns , sa vad maine ca ma duc sa fac schimbul de ulei si filtre si poate mai imi zic baietii deacolo cate ceva
semnu ala mirarii poate sa imi apara cumva pt ca treb sa schimb placutele de pe fata ? ca stiu ca erau cam uzate cand am verificat masina cand am luato si mi sa zis ca o sa-mi apara pe bord un o eroare cand treb schimbate
semnu ala mirarii poate sa imi apara cumva pt ca treb sa schimb placutele de pe fata ? ca stiu ca erau cam uzate cand am verificat masina cand am luato si mi sa zis ca o sa-mi apara pe bord un o eroare cand treb schimbate
iuliu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
pasha_ady
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2009
- Mesaj Privat
4. Eu am motorul de 1.9,dar stiu sigur ca se aude si la mine si ca este din cauza reglajelor care sunt toate pe aer,in special clapetele de aer/clima.
6. Verifica bujiile in primul rand.Dar ar trebui sa-ti apara si masinuta cu cheie,daca este una arsa si sa dispara doar dupa vreo 5-10 secunde. Oricum cu pornitul cam asta ar fi si slabe sanse sa se traga de la motorina proasta,filtru de moto imbacsit,ulei....etc
6. Verifica bujiile in primul rand.Dar ar trebui sa-ti apara si masinuta cu cheie,daca este una arsa si sa dispara doar dupa vreo 5-10 secunde. Oricum cu pornitul cam asta ar fi si slabe sanse sa se traga de la motorina proasta,filtru de moto imbacsit,ulei....etc
pasha_ady
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2009
- Mesaj Privat
Scuze,dar am uitat sa-ti spun ca , chestia cu becul verde la baterie nu e neaparat bazata pe martor,ea putand sa nu mai tina bine curent sau sa nu mai functioneze in parametrii si sa arate tot verde.Cel mai bine e sa o verifici,pt. ca eu am avut scurt in baterie si mi-am fut... si alternatorul si sincer nu ai vrea sa sti cat e unul nou,iar pe langa aste, martorul la baterie era tot verde,chit ca eu (cu alternatorul belit) nu am mai avut curent nici macar de pornit si a trebuit sa o duc pe platforma.
Cu mersul subturat sa ai grija,pt ca in timp o sa infunzi cat-ul si e de rele,asa ca macar din cand in cand tine-o in ture(la drum lung).
Bafta.
Cu mersul subturat sa ai grija,pt ca in timp o sa infunzi cat-ul si e de rele,asa ca macar din cand in cand tine-o in ture(la drum lung).
Bafta.
angel247
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat