- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sal. Am facut un test motor la masina saptamana trecuta. Problemele descoperite sunt: 1. sonda lamda nu prea lucra.Tre schimbata.
2. Pierd curent. Bujiile sunt noi, deci tre schimbate capacul delcou si fisele la bujii.
La Bosch sonda lamda e 2000000. La alt magazin am gasit sonda lambda NGK cu 1550000 si Bosch cu 1750000. Care e mai buna ?
La fel cu fisele si capacul delcou : la Bosch 2000000 toate, la alt magazin am gasit tot cu 1100000 dar nu cred ca sunt Bosch. De care sa iau?
Mersi..
2. Pierd curent. Bujiile sunt noi, deci tre schimbate capacul delcou si fisele la bujii.
La Bosch sonda lamda e 2000000. La alt magazin am gasit sonda lambda NGK cu 1550000 si Bosch cu 1750000. Care e mai buna ?
La fel cu fisele si capacul delcou : la Bosch 2000000 toate, la alt magazin am gasit tot cu 1100000 dar nu cred ca sunt Bosch. De care sa iau?
Mersi..
uke
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
uke a scris:Cat despre test am si eu o intrebare: unde ai facut testul(reprezentanta sau service) si cat te-a costat?
La reprezentata in cluj un test ii in jur de 1,1 mil , iar la service Bosch in jur de 700 mii. La Bosch trebe sa te programezi si sa ii intrebi pe aia daca au sau nu softul pt tipul tau de masina , ca mie una mi-au zis la telefon si alta cand am ajuns acolo
uke
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
ntt
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
salesgav a scris:se verifica simplu ,
daca ai aparat de masurat curentul se pune un fir pe caroserie si un alt fir la mufa sondei .Daca iti da curent de 0,8 V sonda nu are nimic .
daca ai aparat de masurat curentul se pune un fir pe caroserie si un alt fir la mufa sondei .Daca iti da curent de 0,8 V sonda nu are nimic .
Curentul se masoara in Amperi, tensiunea in Volti. Sonda lambda masoara in mod constant cantitatea de oxigen ramasa neconsumata in urma arderii si genereaza o tensiune proportionala cu aceasta care e citita de ECU.
O "masurare" la rece a tensiunii e neconcludenta in acest caz.
ntt
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
dragul meu
Sonda incepe sa citeasca cand motorul este la aprox 80 grade .Atunci te apuci si masori , daca esti tu mai istet trimite oamenii in service si gata .
Eu am dat o solutie care sa scuteasca oamenii de 60 - 100 euro pentru tester .Acest sfat este pentru cei cu o masina pana in 5000 euro .Cine este snob bye-bye .
Cine vrea sfaturi care sa scuteasca bani frumosi de care mai bine cumperi altceva la masina sau pui benzina si iesi cu familia la iarba verde ma poate contacta si la lenorxxx@yahoo.com
Sonda incepe sa citeasca cand motorul este la aprox 80 grade .Atunci te apuci si masori , daca esti tu mai istet trimite oamenii in service si gata .
Eu am dat o solutie care sa scuteasca oamenii de 60 - 100 euro pentru tester .Acest sfat este pentru cei cu o masina pana in 5000 euro .Cine este snob bye-bye .
Cine vrea sfaturi care sa scuteasca bani frumosi de care mai bine cumperi altceva la masina sau pui benzina si iesi cu familia la iarba verde ma poate contacta si la lenorxxx@yahoo.com
mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
poate sa scoata vectra mea fum din cauza sondei lambda?
am pus bujii noi,fise noi,injectie monopunct noua(o gramada de bani:P)
merge bine masina...trage de-o ia dracu...dar scoate un pic de fum si nu prea sta la relanti ...compresia la pistoane e super...chiar nu mai stiu ce sa-i fac....pls..HEEEELLP
am pus bujii noi,fise noi,injectie monopunct noua(o gramada de bani:P)
merge bine masina...trage de-o ia dracu...dar scoate un pic de fum si nu prea sta la relanti ...compresia la pistoane e super...chiar nu mai stiu ce sa-i fac....pls..HEEEELLP
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mogo a scris:poate sa scoata vectra mea fum din cauza sondei lambda?
am pus bujii noi,fise noi,injectie monopunct noua(o gramada de bani:P)
merge bine masina...trage de-o ia dracu...dar scoate un pic de fum si nu prea sta la relanti ...compresia la pistoane e super...chiar nu mai stiu ce sa-i fac....pls..HEEEELLP
am pus bujii noi,fise noi,injectie monopunct noua(o gramada de bani:P)
merge bine masina...trage de-o ia dracu...dar scoate un pic de fum si nu prea sta la relanti ...compresia la pistoane e super...chiar nu mai stiu ce sa-i fac....pls..HEEEELLP
a verificat cineva si simeringurile de la supape? ar putea fi de la ele ,asta daca zici ca ai compresie...ar trebui verificata si sonda lambda ,dar nu cred ca e de la ea. sper sa nu ma insel.
mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
mogo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu cred ca asta a afectat,dar ma gandesc sa nu fi avut ceva aditivi in uleiul pe care tocmai la-i botezat,si de asta sa nu fi scos fum inainte de stricarea garniturii de chiuloasa.
ar trebui sa iti si consume si ceva ulei acum. cand ai verificat compresia ? inainte? daca da,ar trebui sa mai masori odata.parerea mea ...
ar trebui sa iti si consume si ceva ulei acum. cand ai verificat compresia ? inainte? daca da,ar trebui sa mai masori odata.parerea mea ...
- ExpressVectra
- ***
- 590 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut colegi. Am mare problema mai ales ca se apropie si concediu si masina e "terci".Dupa un TB dupa linkul lui Marius mi sa aprins check engine am facut un test agrafa cu ajutorul lui marius si imi da cod 13 de la sonda lamda pe urma cu ajutorul lui alexey am pus o sonda de c14nz eu am c16nz) nu cred ca afecteaza ) cand am scos sonda veche a iesit greu si sa cam dus filetu din galerie dar am reusit sa pun sonda cu putin caltz ...bun fericit ca am reusit sa pun sonda am zis ca gata o sa mearga ca unsa..da de unde ca se aprinde iar de la motor de pe la TB Miroase a fum cred ca e normal dar masina merge ca dracu merge in trepidatii mari acuma ..nush ce sa-i mai fac ce sa mai verific .....HELP