- crystyxcw
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Vectra 2003 Z19DTH
- Bucuresti
crystyxcw
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ma tenteaza sa fac o investitie in suspensie, dar pentru drumurile noastre din Romanica vreau ceva reglabil cel putin pe inaltime si sau duritate. Ca soluti am gasit suspensie pneumatica, dar nu stiu foarte multe despre ea, ce modificari implica asupra sasiului montarea unui astfel de kit de suspensie? cat este de fiabila? Kit-ul pe care l-am gasit este pentru Saab 9-3, o vectra in alte haine:D.
http://www.streetbeatcustom...-Suspension-Kits/
Sau daca stiti alte soluti........
http://www.streetbeatcustom...-Suspension-Kits/
Sau daca stiti alte soluti........
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
nu ma prea pricep la mecanica ,dar arata bine ,o sa poti ridica sau cobora masina atunci cand ai nevoie doar din butoane ,ceva gen pimp my ride ,masinile americane care sar in sus tot ceva de genul asta au .
acum nu stiu exact ce este de modificat dr din logica mea cred ca trebuiesc arcuri mai scurte ,sub care se pun acele perne pneumatice
daca gresesc imi cer scuze .si sper sa te ajute cineva care se pricepe ,eu nu am facut doar sa imi dau cu parerea
acum nu stiu exact ce este de modificat dr din logica mea cred ca trebuiesc arcuri mai scurte ,sub care se pun acele perne pneumatice
daca gresesc imi cer scuze .si sper sa te ajute cineva care se pricepe ,eu nu am facut doar sa imi dau cu parerea
- crystyxcw
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Vectra 2003 Z19DTH
- Bucuresti
crystyxcw
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, dar te corectez un pic, masinile american care sar sunt low ridere si acelea au suspensie hidraulica.
Pernele pneumatice au rol de arcuri, deci fara arcuri mai scurte , pentru puntea spate este destul de simplu de montat, acum nu stiu cum se face cu puntea fata si daca aceste perne au rol si de amortizor, suspensie pnrumatica gasim stock la Range Rover, S si E Class, seria 7 si alte modele high-end.
Am mai gasit si pe ebay un kit care m-a mai luminat intr-un fel si cu puntea fata http://cgi.ebay.co.uk/Air-R...sh=item2c513a8484 le-am trimis un mesaj daca fac si pentru vectra, astept raspuns....
Pernele pneumatice au rol de arcuri, deci fara arcuri mai scurte , pentru puntea spate este destul de simplu de montat, acum nu stiu cum se face cu puntea fata si daca aceste perne au rol si de amortizor, suspensie pnrumatica gasim stock la Range Rover, S si E Class, seria 7 si alte modele high-end.
Am mai gasit si pe ebay un kit care m-a mai luminat intr-un fel si cu puntea fata http://cgi.ebay.co.uk/Air-R...sh=item2c513a8484 le-am trimis un mesaj daca fac si pentru vectra, astept raspuns....
- crystyxcw
- OP
- 293 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Vectra 2003 Z19DTH
- Bucuresti
crystyxcw
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am primit raspus de la cel de pe ebay, modificari care se aduc asupra masini sunt:
1.gasirea unui loc si montarea rezervorului de aer.
2.tragerea furtunelor de la rezervor pana la fiecare perna de aer
3.montarea undeva in bord a indicatoarelor de presiune si a butoanelor de reglare.
Pentru puntea fata perna vine cu amortizor incorporat, iar pentru puntea spate se inlocuiesc doar arcurile amortizoarele raman cele stoc.
Deci tot sistemul este plug and play .
Costuri: 1700 lire kit-ul complet si 200 lire transportul pentru romania.
Ma apuc de strans bani
1.gasirea unui loc si montarea rezervorului de aer.
2.tragerea furtunelor de la rezervor pana la fiecare perna de aer
3.montarea undeva in bord a indicatoarelor de presiune si a butoanelor de reglare.
Pentru puntea fata perna vine cu amortizor incorporat, iar pentru puntea spate se inlocuiesc doar arcurile amortizoarele raman cele stoc.
Deci tot sistemul este plug and play .
Costuri: 1700 lire kit-ul complet si 200 lire transportul pentru romania.
Ma apuc de strans bani
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Vezi ca ai uitat compresorul .
Eu zic sa nu te complici, parerea mea...
Sunt foarte multe probleme des intalnite (vezi Audi allroad, majoritatea Jaguarurilor, Mercedes etc).
In general sunt probleme cu compresorul, pori in perne etc etc, acestea apar in timp (nu te gandi la un timp scurt, poate fi vorba si de ani). Ideea e ca inlocuirea pieselor defecte e destul de costisitoare, avand in vedere ca atunci cand cumperi un kit il iei la un pret "avantajos" dar cand iei en-detail, pretul e altul.
Daca vrei confort, e o alegere ok. Sa nu te astepti la stabilitate mai buna pe viraje ca nu o sa ai asa ceva, cel putin nu cu kiturile astea care mai mult sunt ptr show.
Eu zic sa nu te complici, parerea mea...
Sunt foarte multe probleme des intalnite (vezi Audi allroad, majoritatea Jaguarurilor, Mercedes etc).
In general sunt probleme cu compresorul, pori in perne etc etc, acestea apar in timp (nu te gandi la un timp scurt, poate fi vorba si de ani). Ideea e ca inlocuirea pieselor defecte e destul de costisitoare, avand in vedere ca atunci cand cumperi un kit il iei la un pret "avantajos" dar cand iei en-detail, pretul e altul.
Daca vrei confort, e o alegere ok. Sa nu te astepti la stabilitate mai buna pe viraje ca nu o sa ai asa ceva, cel putin nu cu kiturile astea care mai mult sunt ptr show.
- tomyk
- **
- 141 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2003 zx16e
- Bucuresti
tomyk
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 zx16e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat