- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
In urma discutiei cu un coleg de-al nostru, am fost informat ca motorul meu nu ar fi X16SZ...curios,ca in talon si in carte asa scrie
Nu insinuez ca omu' nu are dreptate, dar sunt curios cum e X16SZ-ul,si ce e pana la urma al meu
Al meu are rampa cu injectoare, nu stilul ala de carburator cu 1 injector.Deci se pare ca ar fi multipunct. Ce ziceti Am tot cautat pe net niste imagini dar inca n-am gasit.
O sa pun si o poza diseara, sa fie mai elocvent.
A nu se confunda pozele din garaj. Cea albastra e de vanzare pt piese si e diesel. Cea alba,caravan, este babushca mea
Nu insinuez ca omu' nu are dreptate, dar sunt curios cum e X16SZ-ul,si ce e pana la urma al meu
Al meu are rampa cu injectoare, nu stilul ala de carburator cu 1 injector.Deci se pare ca ar fi multipunct. Ce ziceti Am tot cautat pe net niste imagini dar inca n-am gasit.
O sa pun si o poza diseara, sa fie mai elocvent.
A nu se confunda pozele din garaj. Cea albastra e de vanzare pt piese si e diesel. Cea alba,caravan, este babushca mea
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
LEXXX a scris:e multipunct, euro 3, 8 supape si 85 de cai , tinand cont ca masina e din 94 e posibil sa fie schimbat.
Despre ce motor vorbim totusi? pt. ca X16SZ si X16SZR sunt MONOPUNCT- una la mana, iar singurele motoare cu injectie multipunct si 8 supape sunt C16SE, C16SEL si Z16SE. Sa inteleg ca e Z16SE? atunci are 84 de cai.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
LEXXX a scris:e multipunct, euro 3, 8 supape si 85 de cai , tinand cont ca masina e din 94 e posibil sa fie schimbat.
Off...sa te auda Dumnezeu ...o sa pun in cca 2 ore cateva poze ca am facut azi dimineata.Momentan nu sunt in posesia aparatului.
Si inca o chestie...din auzite stiu ca motorizarea pe caravan e inferioara caroseriei si se misca cam greoi...a mea rupe soseaua dom'le...curios
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
eduard33 a scris: ...din auzite stiu ca motorizarea pe caravan e inferioara caroseriei si se misca cam greoi...a mea rupe soseaua dom'le...curios
tot din auzite stiam ca la Astra F, paradoxal , are motor de 1,6i si Astra Caravan 1,4i insa asta din auzite ca si au am tot caravan si tot motor de 1,6i. O fi vreo eroare de fabricatie cu masinile noastre mai eduard
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:
Off...sa te auda Dumnezeu ...o sa pun in cca 2 ore cateva poze ca am facut azi dimineata.Momentan nu sunt in posesia aparatului.
Si inca o chestie...din auzite stiu ca motorizarea pe caravan e inferioara caroseriei si se misca cam greoi...a mea rupe soseaua dom'le...curios
LEXXX a scris:e multipunct, euro 3, 8 supape si 85 de cai , tinand cont ca masina e din 94 e posibil sa fie schimbat.
Off...sa te auda Dumnezeu ...o sa pun in cca 2 ore cateva poze ca am facut azi dimineata.Momentan nu sunt in posesia aparatului.
Si inca o chestie...din auzite stiu ca motorizarea pe caravan e inferioara caroseriei si se misca cam greoi...a mea rupe soseaua dom'le...curios
Normal ca rupe...sunt 90% sigur ca e C16SE care are 100CP la 5800 rot/min, un "hibrid" care a facut trecerea la ECOTEC. De altfel are injectie Multec-M, nu are debitmetru si sincer te invidiez un pic pt. ca ai aceiasi putere cu X16XEL dintr-o configuratie mult mai simpla si mai robusta...
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Mikki a scris:C14SE sau C16SE
Multumesc Mikki...C14SE nu are cum ca in talon si carte scrie clar 1.6i, si (cred eu) trage prea bine pentru un motor de 1.4...esti sigur ca e C16SE ...si daca e asa de ce mama ma'si scrie X16SZ pe talon?...anul trecut cand am luat masina(pardon, nov2004) am facut autentificarea la RAR,inscrierea...alea,alea...handi aia de la RAR chiar nu stiau?
Si inca o chestie...va rog, imi poate spune cineva unde pot sa gasesc poze cu motoarele de la opel? vreau sa le stiu si eu, sa nu mai cad de papagal ca nu cred ca am sanse sa vad personal atatea masini. Exista ceva in TIS sau EPC
Va multumesc.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Na belea ..si ce fac eu acum ...din pozele vazute - ii multumesc lui Mikki pentru ele - cam asa e..am C16SE...
Deja sunt in ceata ...sa inteleg ca motorul asta e mai performant dar nu are nici macar euro2 deci e mai vechi ...chiar nu inteleg...injurati-ma cat vreti, dar ajutati-ma...dati-mi ceva documentatie sa citesc despre el...gasesc ceva in Etzold ... ca si'asa eram eu paralel la motoare si vroiam sa invat cate ceva, iar acum am devenit dublu paralel..sau perpendicular
Si ce ma roade cel mai rau e cum s-a ajuns la situatia asta ...fostul proprietar nu mi-a zis nimic, dar poate ca nici el nu stia, ca am vazut ca era si mai paralel la motoare ca mine. Sa se fi facut upgrade-ul asta in Germania ...si cum Dumnezeu a trecut de RAR? ca doar eu am fost cu ea la autentificare...si vorba lui Ingineru; cum fac la ITP? ca in iulie expira...
Deja sunt in ceata ...sa inteleg ca motorul asta e mai performant dar nu are nici macar euro2 deci e mai vechi ...chiar nu inteleg...injurati-ma cat vreti, dar ajutati-ma...dati-mi ceva documentatie sa citesc despre el...gasesc ceva in Etzold ... ca si'asa eram eu paralel la motoare si vroiam sa invat cate ceva, iar acum am devenit dublu paralel..sau perpendicular
Si ce ma roade cel mai rau e cum s-a ajuns la situatia asta ...fostul proprietar nu mi-a zis nimic, dar poate ca nici el nu stia, ca am vazut ca era si mai paralel la motoare ca mine. Sa se fi facut upgrade-ul asta in Germania ...si cum Dumnezeu a trecut de RAR? ca doar eu am fost cu ea la autentificare...si vorba lui Ingineru; cum fac la ITP? ca in iulie expira...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Teoretic ar fi posibil..probabil schimbate si pistoanele...camasi parca nu sunt.
La itp, sigur nu iti ies noxele...daca in acte e euro2, atunci teoretic ar trebui sa ai noxe mai putine, asa ca...spaga. Dupa ce se legalizeaza chestia cu importurile de auto din vest, indiferent de euro, ai putea incerca sa te interesezi despre documente si modalitati de aducere a actelor la real...dar o sa ai dezavantaje la taxe, daca or sa fie invers proportionale cu cifra euro.
La itp, sigur nu iti ies noxele...daca in acte e euro2, atunci teoretic ar trebui sa ai noxe mai putine, asa ca...spaga. Dupa ce se legalizeaza chestia cu importurile de auto din vest, indiferent de euro, ai putea incerca sa te interesezi despre documente si modalitati de aducere a actelor la real...dar o sa ai dezavantaje la taxe, daca or sa fie invers proportionale cu cifra euro.
- eduard33
- OP
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Cu siguranta ca vor fi invers proportionale...doar n-o sa piarda statul roman,nu ...vor lasa ei "bunatate si frumusete" de logan sau ce-or mai scoate sa scada in vanzari
Paradoxal totusi...un motor mai performant dar fara euro 2...si curios ca sorin zice ca in Franta cica ar fi euro2 ...trebuie sa sap mai adanc pe net. Dar din cate imi dau eu seama, sunt avantajat din cel putin doua puncte de vedere...motor mai bun ,si in carte si talon am la seria motorului "FARA" ...deci fara serie motor, asta insemnand ca la mine motorul e piesa de schimb.
Asa cum spui tu livcro, la ITP,logic ar trebui sa am noxe mai putine, ca doar vorba aia, am X16SZ,nu
Ceata mare nene...ceata mare, nu mai vad nimic
Paradoxal totusi...un motor mai performant dar fara euro 2...si curios ca sorin zice ca in Franta cica ar fi euro2 ...trebuie sa sap mai adanc pe net. Dar din cate imi dau eu seama, sunt avantajat din cel putin doua puncte de vedere...motor mai bun ,si in carte si talon am la seria motorului "FARA" ...deci fara serie motor, asta insemnand ca la mine motorul e piesa de schimb.
Asa cum spui tu livcro, la ITP,logic ar trebui sa am noxe mai putine, ca doar vorba aia, am X16SZ,nu
Ceata mare nene...ceata mare, nu mai vad nimic