- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am cautat dar nu am gasit ceea ce ma intereseaza. A incercat cineva sa masoare rezistenta circuitului de preincalzire a motorinei situat in corpul filtrului de motorina ? Eu am incercat si mi-a dat fix infinit. Mie mi se pare ciudat. In mufa ajunge tensiune dar cum nu are continuitate nu functioneaza. Sau daca ar putea cineva sa faca aceasta masuratoare si sa-mi comunice rezultatul as ramane indatorat. Dureaza 2 min.
Multumesc anticipat !
Multumesc anticipat !
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cornel_02
- OP
- 278 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 278
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
dodonel- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am desfacut capacul filtrului care contine acea mufa si cred ca este un fel de termostat care creaza continuitate numai in conditii de iarna adica la - grade.Se poate verifica daca iei capacul il bagi in congelator apoi masori si vezi daca ai rezistenta.Asta in conditiile in care este montat si plin cu motorina.Functioneaza pe principiul fierbatorului facut artizanal cu o lama de ras.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- simeontimplaru
- **
- 113 mesaje
- din 17 Mar 2008
- Astra 2002 Y1,7DTI
- Timis
simeontimplaru
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Citez din manualul de reparatii Opel Astra G :
"Instalatia de preincalzire a filtrului de combustibil:
Odata cu scaderea temperaturilor exterioare se reduce si fluiditatea motorinei. Motorina devine vascoasa ca mierea. Din acest motiv, aceasta este amestecata pe timpul iernii cu aditivi speciali care-i maresc fluiditatea si garanteaza pornirea motorului pana la circa -20 grade Celsius.
Insa acesti aditivi nu sunt intotdeauna suficienti pentru o exploatare lipsita de probleme. De aceea, filtrul de combustibil a fost dotat cu o instalatie electrica de incalzire. Prin aceasta se impiedica gelificarea motorinei, chiar si in caz de ger extrem. Instalatia de incalzire intra in functiune la temperaturi mai mici la pornire de +5 grade Celsius si se opreste cand temperatura exterioara ajunge la +16 grade Celsius.
Atentie: in timpul fazei de incalzire trebuiesc deconectati toti consumatorii, deoarece instalatia de incalzire consuma multa energie electrica."
Am si eu o intrebare...exista o siguranta in panoul de sigurante pt aceasta instalatie? si daca da...care este. Intreb deoarece de cateva zile (la -18, -22 grade) porneste foarte greu masina...abia daca aduc alta baterie...iar motorina in filtru este tulbure...nu gelificata. Cum pot sa verific daca functioneaza instalatia...nu-mi dau seama care ar fi ea...poate cineva sa exemplifice cu o poza? Multumesc anticipat.
"Instalatia de preincalzire a filtrului de combustibil:
Odata cu scaderea temperaturilor exterioare se reduce si fluiditatea motorinei. Motorina devine vascoasa ca mierea. Din acest motiv, aceasta este amestecata pe timpul iernii cu aditivi speciali care-i maresc fluiditatea si garanteaza pornirea motorului pana la circa -20 grade Celsius.
Insa acesti aditivi nu sunt intotdeauna suficienti pentru o exploatare lipsita de probleme. De aceea, filtrul de combustibil a fost dotat cu o instalatie electrica de incalzire. Prin aceasta se impiedica gelificarea motorinei, chiar si in caz de ger extrem. Instalatia de incalzire intra in functiune la temperaturi mai mici la pornire de +5 grade Celsius si se opreste cand temperatura exterioara ajunge la +16 grade Celsius.
Atentie: in timpul fazei de incalzire trebuiesc deconectati toti consumatorii, deoarece instalatia de incalzire consuma multa energie electrica."
Am si eu o intrebare...exista o siguranta in panoul de sigurante pt aceasta instalatie? si daca da...care este. Intreb deoarece de cateva zile (la -18, -22 grade) porneste foarte greu masina...abia daca aduc alta baterie...iar motorina in filtru este tulbure...nu gelificata. Cum pot sa verific daca functioneaza instalatia...nu-mi dau seama care ar fi ea...poate cineva sa exemplifice cu o poza? Multumesc anticipat.
- cosmin-aurel
- **
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
lucrul asta l-am observat cand am curatat sorbul de motorina din rezervor.ca am avut apa in paharul din rezervor care a inghetat. si sa revin la convingerea ta daca functioneaza eu fara sa vreau in timpul operatiuni de curatare de sorb am umblat si la filtru de motorina din care am scos furtunul tur bineinteles cu filtrul scos am pus contactul ptr cateva secunde bune si nu mi-am dat seama ca nu are motorina in paharul filtrului si a inceput sa iasa gaze(abur) pe gaura unde intra turul. asta doar din intamplare.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
marius333
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2013
- Mesaj Privat