- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
pornesc motorul merge ok cateva secunde cat se tureaza singur dupa care incepe sa scada turatia pana moare. daca il tin eu accelerat foarte putin merge putin mai mult dar tot moare. daca il acelerez de mai multe ori si il tin asa este totul ok pana cand ridic piciorul de pe pedala dupa care moare.
Daca plec cu el asa se opreste la fiecare semafor si in mers incepe sa se gatuie si este lipsit de putere.
Ceva solutii ?
Face la fel si cald si rece.
Daca plec cu el asa se opreste la fiecare semafor si in mers incepe sa se gatuie si este lipsit de putere.
Ceva solutii ?
Face la fel si cald si rece.
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
de pompa de benzina nu stiu ce sa zic, mi se pare ok deoarece atunci cand o accelerez motorul se tureaza. Cred ca e tot ceva pe la admisia de aer pentru ca, chiar daca e turat, nu are putere si miroase a benzina nearsa.
Am tot cautat pe forum si nu am gasit niste informatii exacte despre IAC la motorul meu. Niste explicatii legade de zona in care se afla ar fi de folos. O sa pun niste poze peste cateva ore cu motorul meu.
Daca e cineva dispus sa treaca in weekend sa ma ajute cu el.. pm me!
Am tot cautat pe forum si nu am gasit niste informatii exacte despre IAC la motorul meu. Niste explicatii legade de zona in care se afla ar fi de folos. O sa pun niste poze peste cateva ore cu motorul meu.
Daca e cineva dispus sa treaca in weekend sa ma ajute cu el.. pm me!
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Nu cunosc motorul tau dar poate te ajuta linkul.
http://www.daewooclub.ro/fo...hp?showtopic=1422
Cauta instructiunile de la Cielo si vezi daca I.A.C tau seamana sau nu cu cel de Cielo. Daca nici dupa ce cureti I.A.C-ul face la fel atunci poate fi sistemul de aprindere adica eu as verifica DELCO-ul si mai ales reglajul avansului la aprindere cea ce o face deobicei un mecanic.Delco-ul este centrifugal sau vacuumatic la masina ta ?
De asemeni am presupus ca nu ai probleme cu racirea adica exista apa+antigel in motor,pompa functionea-za si termostatul se deschide.
Ca sa verifici daca bobina de inalta tensiune este O.K fa in felul urmator : Pune-ti niste manusi de cauciuc si scoate pe rind fisele de la bujii si apropiele de masa masini.Ar trebui sa ai scintei uniforme la toate bujiile.Atentie,te poti electrocuta usor la aceasta operatiune si este o senzatie destul de neplacuta.
Daca nu ai mai lucrat la motor niciodata te sfatuiesc sa te duci la un mecanic.Mai spune-ne cum merge.
http://www.daewooclub.ro/fo...hp?showtopic=1422
Cauta instructiunile de la Cielo si vezi daca I.A.C tau seamana sau nu cu cel de Cielo. Daca nici dupa ce cureti I.A.C-ul face la fel atunci poate fi sistemul de aprindere adica eu as verifica DELCO-ul si mai ales reglajul avansului la aprindere cea ce o face deobicei un mecanic.Delco-ul este centrifugal sau vacuumatic la masina ta ?
De asemeni am presupus ca nu ai probleme cu racirea adica exista apa+antigel in motor,pompa functionea-za si termostatul se deschide.
Ca sa verifici daca bobina de inalta tensiune este O.K fa in felul urmator : Pune-ti niste manusi de cauciuc si scoate pe rind fisele de la bujii si apropiele de masa masini.Ar trebui sa ai scintei uniforme la toate bujiile.Atentie,te poti electrocuta usor la aceasta operatiune si este o senzatie destul de neplacuta.
Daca nu ai mai lucrat la motor niciodata te sfatuiesc sa te duci la un mecanic.Mai spune-ne cum merge.
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
pt valiauto: am plecat diminata cu masina, totul ok, am ajuns la servici, parcat; la pranz cand sa plec... motorul pornea oke, dar cand incercam sa plec de pe loc murea.
Am consumabilele schimbate (in afara de distributie) am curatat iac si am incercat sa pornesc cu el scos. Cand ii dau cheie se extinde si cand opresc se retrage complet. l-am curatat si l-am pus inapoi presupunand ca este functional.
De cand am luat masina avea sonda lambda scoasa.. deci se exclude.
M-am mai uitat cu un prieten pe la ea, si am descoperit ca atuci cand ii scot furtunasul din cea ce cred eu ca e MAP(pozele de mai sus) merge mai bine. Are mersul mai neregulat si atunci mai da in nas din cand in cand dar pot sa ma deplasez cu ea
Am cautat piesa din pozele de mai sus si am gasit la un distribuitor cu 50 ron. S-o cumpar si sa vad daca merge mai bine sau s-o bag in service?
Am consumabilele schimbate (in afara de distributie) am curatat iac si am incercat sa pornesc cu el scos. Cand ii dau cheie se extinde si cand opresc se retrage complet. l-am curatat si l-am pus inapoi presupunand ca este functional.
De cand am luat masina avea sonda lambda scoasa.. deci se exclude.
M-am mai uitat cu un prieten pe la ea, si am descoperit ca atuci cand ii scot furtunasul din cea ce cred eu ca e MAP(pozele de mai sus) merge mai bine. Are mersul mai neregulat si atunci mai da in nas din cand in cand dar pot sa ma deplasez cu ea
Am cautat piesa din pozele de mai sus si am gasit la un distribuitor cu 50 ron. S-o cumpar si sa vad daca merge mai bine sau s-o bag in service?
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- SAW
- OP
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
Am cumparat si montat un IAC nou.
La prima cheie s-a comportat la fel, mers cateva secunde si a murit; i-am dat iar cheie si cateva pedale dupa ce a pornit, de data asta a mers perfect.
Seara cand am incercat sa plec cu ea.. a inceput sa faca la fel, orice i-as fi facut.
o sa incerc sa merg la un tester inainte sa mai schimb piese...
La prima cheie s-a comportat la fel, mers cateva secunde si a murit; i-am dat iar cheie si cateva pedale dupa ce a pornit, de data asta a mers perfect.
Seara cand am incercat sa plec cu ea.. a inceput sa faca la fel, orice i-as fi facut.
o sa incerc sa merg la un tester inainte sa mai schimb piese...