Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • kcrystyrom

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1988 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am un opel vectra a si daca stau mai mult de o zi sau 2 cu masina pe dreapta raman fara curent in baterie>am fost la electrician si spunea ca s-ar putea ca bateria sa nu-si tina curentul cu toate ca e noua de doar 6 luni,altii spuneau ca e din cauza alarmei dar nu vad ca ea sa consume asa de mult>Daca a mai avut altcineva asa probleme il rog sa vina cu o idee ce ar putea fi
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
fa niste masuratori cu un multimetru pe baterie cu motorul pornit ... si scoate pe rand cate o siguranta. Unde vezi diferente mari acolo ai o problema. Vezi ce siguranta ai scos si ajungi la belea! Numai bine!
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,709
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Vezi consumul de curent fara cheie, fara nici un consumator. Zi-ne valoarea in [mA] sau [A]. Daca e prea mare, atunci scoate sigurante pe rand sa vezi de unde e.

CristianTM.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai sigur, mergi cu bateria la magazin si cere sa iti fie inlocuita, bineinteles daca ai garantie, daca nu, paguba ta.
Inainte sa schimbi bateria ai patit acest lucru? daca nu , este clar bateria...busita de noua, daca ai patit si cu bateria veche intradevar ai un scurt si de aceea ti-a si omorat bateria veche.

Metoda de depistare este cum spune bazare, dar cu motorul oprit si fara contact pus, daca motorul este pornit alternatorul produce atata curent cat este nevoie si nu o sa observi nici o modificare de tensiune.

Observa variatiile de tensiune cand scoti sigurantele, pe rand si ai rabdare cam 10 secunde cu fiecare siguranta, daca la un moment dat ai de exemplu 12.8 V in loc de 12.4V acel circuit (al sigurantei) papa curent.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Vezi consumul de curent fara cheie, fara nici un consumator. Zi-ne valoarea in [mA] sau [A]. Daca e prea mare, atunci scoate sigurante pe rand sa vezi de unde e.

CristianTM.


Cum se poate verifica consumul daca nu ai consumatori?

bafta
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,709
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
calin1945 a scris:
Cum se poate verifica consumul daca nu ai consumatori?

Very Happy Simplu, orice masina are un consum, e drept trebuie sa fie mic nu imi aduc aminte cat (sunt o multime de module care consuma si asteapta: imobilizator, inch. centralizata, radio (daca nu e din ala cu buton zdravan on/off), alarma, diverse alte module ...de lumini , computer de bord ...etc. in special cele mai moderne).
Nu ma crezi ? Nici nu trebuie Wink Incuie masina, deschide capota si masoara consumul (curentul) pe bornele bateriei.

CristianTM.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se poate masura fara probleme. Un consumator ar fi alarma, de exemplu. Dar mai sunt si alte maruntisuri care consuma.

@Cristian TM, vad ca ai raspuns intre timp Smile


Ultima modificare făcută de bbmt la Mar 29 Sep, 2009 4:09 pm
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Se poate, acum ca mi-ai deschis ochii, eu invatat cu hoasca batrana... Laughing
Dar sunt mai multe variante, important sa-si rezolve treaba omul.

o zi buna va doresc.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si eu am o problema asemanatoare, daca sta masina nepornita o zi, cand dau la automat parca da sa moara bateria, palpaie luminile in bord si semisca si acul de la vitezometru dupa care porneste si-mi ramane aprins martorul ABS. dupa ce merg ceva timp cat sa se mai incarce bateria la repornire nu mai face asa si se stinge si martorul de la ABS.
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:si eu am o problema asemanatoare, daca sta masina nepornita o zi, cand dau la automat parca da sa moara bateria, palpaie luminile in bord si semisca si acul de la vitezometru dupa care porneste si-mi ramane aprins martorul ABS. dupa ce merg ceva timp cat sa se mai incarce bateria la repornire nu mai face asa si se stinge si martorul de la ABS.

Depinde de cand ai bateria, asa imi facea mie cu o baterie de 5 ani Smile
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cred ca este bateria originala ca scrie GM si are si stema de la opel pe ea. cred ca trebuie schimbata.
  • florintsf

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
incearca cu o baterie de la un prieten pt cateva zile si atunci te lamuresti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR