tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
Simptome: treapta 3, accelerat putin mai puternic pentru ca urma o depasire, motorul a pierdut brusc putere ca si cum s-ar fi depresurizat ceva, a scazut viteza la 50-60km/h si nu puteam accelera mai mult de atat (intrase in limp mode - max 50km/h sau 2500 rpm).
Cod(uri) eroare: nu am verificat, singura problema pe care o mai are masina este filtrul de particule care era la 80% la ultima revizie. Am facut regenerare pe tester in acel moment.
Exista vreo alta explicatie pentru aceste simptome inafara de filtrul de particule infundat? Ar fii o idee buna sa incerc o curatare a sistemul DPF inainte de a ma arunca spre unul nou? (am gasit pe net un service aparent profi care se ocupa cu asta). Masina si-a revenit dupa ce am repornit-o. KM: ~185.000
----
Model: Astra J 2.0 CDTi
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
Cod(uri) eroare: nu am verificat, singura problema pe care o mai are masina este filtrul de particule care era la 80% la ultima revizie. Am facut regenerare pe tester in acel moment.
Exista vreo alta explicatie pentru aceste simptome inafara de filtrul de particule infundat? Ar fii o idee buna sa incerc o curatare a sistemul DPF inainte de a ma arunca spre unul nou? (am gasit pe net un service aparent profi care se ocupa cu asta). Masina si-a revenit dupa ce am repornit-o. KM: ~185.000
----
Model: Astra J 2.0 CDTi
An fabricatie: 2011
Cod motor: A20DTH
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
p.s. (nu mai pot da edit la post) in ultima perioada am observat ca dimineata la prima pornire are putine fluctuatii la relanti si scoate fum alb/albastru deschis... isi revina dupa ce pornesc de pe loc. Nu stiu daca sunt legate problemele intre ele. Imi vine sa innebunesc numai probleme am avut in ultima perioada cu ea.
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
In primul rand afla care e codul de eroare, ca sa nu o luam pe ghicite...
Totusi, parerea mea este ca problema provine de la turbina, posibil overboost... P0234, avand in vedere ca la repornire isi revine.
Daca ar fi fost de la senzorul DPF, motorul ramanea in limp mode pana la resetarea/reinvatarea senzorului, nu isi mai revenea la repornire.
Totusi, parerea mea este ca problema provine de la turbina, posibil overboost... P0234, avand in vedere ca la repornire isi revine.
Daca ar fi fost de la senzorul DPF, motorul ramanea in limp mode pana la resetarea/reinvatarea senzorului, nu isi mai revenea la repornire.
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
tdrCT
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mergand turat prin oras nu vei curata DPF-ul( poate chiar il vei incarca,daca ai cumva probleme cu injectoarele, ulei de proasta calitate, etc...), acesta se curata doar in timpul procesului de regenerare, cand creste temperatura gazelor evacuate si desprinde cenusa acumulata in filtru..., de aceea se recomanda mersul "intins", la turatii, pentru a mari presiunea gazelor evacuate, antrenand totodata si particulele de cenusa..., astfel randamentul creste considerabil fata de o regenerare efectuata in oras, mai mult la relanti, intre ... semafoare...