tataeejoe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
alexs
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
Daca ai soc automat e normal sa se tureze la pornire iar apoi dupa cateva secunde pana la 1-2 min in functie de temperatura de afara,motorul se incalzeste si merge la parametrii normali adica ..un relanti reglat bine tre sa stea la 600-700 rot/min.Asta la carburatie..la injectie nu stiu cum e.Dc ai soc manual ar putea fii de la cablu"..vezi sa nu fie intepenit.
Ar mai putea fii si devansata masina---asta se regleaza din delcou sau carburatorul nu este reglat cum trebuie(ai niste jigloare pe carburator care reglezi aerul,benzina,relanti)Dupa parerea mea dc nu te pricepi ptr reglae te sfatuiesc sa te duci la un specialist.
Ar mai putea fii si devansata masina---asta se regleaza din delcou sau carburatorul nu este reglat cum trebuie(ai niste jigloare pe carburator care reglezi aerul,benzina,relanti)Dupa parerea mea dc nu te pricepi ptr reglae te sfatuiesc sa te duci la un specialist.
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat