khnuum
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
In primul rand vreau sa salut pe toata lumea, sunt posesorul unui vechi Opel Astra F-CC motor C14NZ din 1993.
Masina a fost implicata intr-un accident si a fost schimbata toata puntea spate.
De atunci nu mai are stabilitatea care o avea inainte de accident si recent am tot cautat solutii (schimbare telescoape spate) si am observat ca pe masina mea lipseste bara anti-ruliu de pe spate.
Am gasit o masina intr-un schrott, de unde as putea sa o i-au.
Intrebarea mea este, daca stie cineva daca se poate demonta, ea are doua suruburi pe capete, pe care le-am demontat, insa nu vrea sa iasa de nici un fel. Ori e intepenita acolo, ori nu e facuta sa poata fi scoasa. In captete are sectiunea dreptunghiulara dar bara este rotunda.
Am pus si o schita cu puntea spate si bara care eu vreau sa o scot.
Masina a fost implicata intr-un accident si a fost schimbata toata puntea spate.
De atunci nu mai are stabilitatea care o avea inainte de accident si recent am tot cautat solutii (schimbare telescoape spate) si am observat ca pe masina mea lipseste bara anti-ruliu de pe spate.
Am gasit o masina intr-un schrott, de unde as putea sa o i-au.
Intrebarea mea este, daca stie cineva daca se poate demonta, ea are doua suruburi pe capete, pe care le-am demontat, insa nu vrea sa iasa de nici un fel. Ori e intepenita acolo, ori nu e facuta sa poata fi scoasa. In captete are sectiunea dreptunghiulara dar bara este rotunda.
Am pus si o schita cu puntea spate si bara care eu vreau sa o scot.
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
khnuum
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mda, ARB-ul este o solutie buna pentru rigidizarea partii din spate a masinii si imbunatatirea manevrabilitatii, insa nu e o solutie practica pentru mine, adica transportul in portbagaj al bunurilor de dimensiuni mari este cam limitat doarece ai anti-roll barul exact pe mijlocul portbagajului.
Supplementary rear anti roll bar-ul este o solutie buna, insa trebuie sa vad cat costa si de unde pot sa gasesc.
De aceea vroiam anti roll bar-ul standard, mai ales ca am gasit o masina de unde pot sa o i-au gratuit, insa nu stiu cum se scoate de acolo.
Supplementary rear anti roll bar-ul este o solutie buna, insa trebuie sa vad cat costa si de unde pot sa gasesc.
De aceea vroiam anti roll bar-ul standard, mai ales ca am gasit o masina de unde pot sa o i-au gratuit, insa nu stiu cum se scoate de acolo.