marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sa-mi spuna si mie cineva cum se da baia de ulei jos de la un omega motor de BMW..am dat toate suruburile jos,misca dar nu pot sa o scot de la locul ei,stiu ca trebuie sa ridic motorul dar totusi mai tine undeva.Am spart baia si trebiie sa o dau jos...cum imi recomandati sa o sudez sau sa-mi cumpar alta...daca as gasi,recomandati-mi unde pot sa gasesc...multumesc anticipat
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mishu05
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 2.5TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Se scoate cu ajutorul unui elevator sau cricuri mari care sa iti permita sa lucrezi pe sub ea + ridicarea motorului de pe tampoane. Eu am avut problema asta la omega B ( unul din motivele pt care am vandut-o) si am dus-o la sudat. Dupa 1 an s-a fisurat din nou, curgea ceva ulei pe acolo. Actualul proprietar a bagat ceva lipici din ala rosu, special dar tot trebuie sa o dea jos si sa o sudeze. E o pacoste baia aia atat de jos si in general garda mica a masinii care combinata cu greutatea de 1700kg ( modelul break) nu dau bine in caz ca se intampla ceva. Eu am tinut masina aproape 2 ani si in afara de cateva chestii printre care si asta cu baia am fost super multumit de ea, e dementiala la drum lung si prin oras, foarte confortabila si spatioasa.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
marin
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am sudat in sfarsit baia de ulei,care ma lasat cu o gaura la buzunar de 700 ron.
Am duso la service si a ridicat-o pe un elevator,a desfacut tampoanele dupa care a pus un dispozitiv care ridica motorul dar tot nu mergea data jos baia, asa ca a dasfacut puntea si astfel a iesit baia.Desfacut baia, sudura si montat=350 ron+buson nou.Ceilalti bani i-am dat pe ulei 8 l(Mobil semisintetic)=240 ron,filtru 32 ron si restul pana la 700 ron i-am dat la baiatul care m-a tractat pana la service.
Urmeaza sa-i fac un scut, ca pe unde merg eu cu ea sigur o fisurez iarasi.
Am duso la service si a ridicat-o pe un elevator,a desfacut tampoanele dupa care a pus un dispozitiv care ridica motorul dar tot nu mergea data jos baia, asa ca a dasfacut puntea si astfel a iesit baia.Desfacut baia, sudura si montat=350 ron+buson nou.Ceilalti bani i-am dat pe ulei 8 l(Mobil semisintetic)=240 ron,filtru 32 ron si restul pana la 700 ron i-am dat la baiatul care m-a tractat pana la service.
Urmeaza sa-i fac un scut, ca pe unde merg eu cu ea sigur o fisurez iarasi.
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cu garda la sol e ciudat. A mea care e 2.0i sta vizibil mai sus decat 2.5 diesel. E drept ca motorul diesel e mult mai greu, dar asta inseamna ca suspensia ar trebui sa fie diferita. Arcuri mai tari, etc. Arcurile sunt diferite si de la Europa de Vest fata de Europa de Est. Nu cred ca ar fi aceleasi si pentru un motor care cantareste X kg si pentru unul care cantareste aproape 2X kg. Pe urma arcurile se si taseaza cu timpul si isi pierd din elasticitate.