YKR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2016
Cod motor: B16DTe
Bunã seara! Am si eu o problema cu filtru de particule la un opel astra j 1.6 cdti 110cp model 2016 !
1.Primul lucru ca nu ma avertizeazã când îsi face regenerarea de cât îmi creste comsumul de motorina(cel instant) si uneori simti masina ca îti dã în nas.
2. Când se face regenerarea se încãlzeste si Luneta. Ce poate fi si cine ma poate ajuta.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2016
Cod motor: B16DTe
Bunã seara! Am si eu o problema cu filtru de particule la un opel astra j 1.6 cdti 110cp model 2016 !
1.Primul lucru ca nu ma avertizeazã când îsi face regenerarea de cât îmi creste comsumul de motorina(cel instant) si uneori simti masina ca îti dã în nas.
2. Când se face regenerarea se încãlzeste si Luneta. Ce poate fi si cine ma poate ajuta.
Davos
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut, este un topic dedicat pentru filtru de particule unde sunt descrise mai multe probleme.
E am B16DTL 81 kw ce echipeaza o Meriva 2014, problemele descrise de tine sunt normale.
Senzatia de "masina da in nas" se datoreaza regenerarii DPF prin metoda "postinjectie" din procesul de "injectie divizata". Mai putin tehnic spus, ultima cantitate de combustibil injectata (la acelasi ciclu motor au loc pana la cinci injectii succesive) va arde in filtru de particule, cu scopul eliminarii particulelor prezente in acesta.
Luneta cat si oglinzile laterale se incalzesc fiind comandate de softul dedicat regenerarii si ..."asa face toate ".
Martorul galben apare cand DPF este plin si este imperios necesar sa fie executata regenerarea sau mai grav inlocuirea acestuia.
Sper ca am fost de folos.
Toate cele bune.
E am B16DTL 81 kw ce echipeaza o Meriva 2014, problemele descrise de tine sunt normale.
Senzatia de "masina da in nas" se datoreaza regenerarii DPF prin metoda "postinjectie" din procesul de "injectie divizata". Mai putin tehnic spus, ultima cantitate de combustibil injectata (la acelasi ciclu motor au loc pana la cinci injectii succesive) va arde in filtru de particule, cu scopul eliminarii particulelor prezente in acesta.
Luneta cat si oglinzile laterale se incalzesc fiind comandate de softul dedicat regenerarii si ..."asa face toate ".
Martorul galben apare cand DPF este plin si este imperios necesar sa fie executata regenerarea sau mai grav inlocuirea acestuia.
Sper ca am fost de folos.
Toate cele bune.
YKR
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat