wirus
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Buna, sunt proaspat posesor de opel vectra C 2006 1,9 CDTI 120 CP Caravan, problema e urmatoarea: in timp ce ma indreptam spre casa mi s-au aprins ABS-ul ESP-ul si Service in bord plus ca am ramas si fara servo-directie. Din ce am vazut eu (Fratele meu are un Astra H 2006 1,7 CDTI) problema ar fii Alternatorul! la Astra H erau duse diodele si e rezolvabila problema, dar la mine aparte de simptomele identice de la Astra H imi stau si farurile aprinse chiar daca eu le sting (asta se intampla cand pun contactul doar)! Oricum maine merg la reprezentata Opel sa rezolv problema dar as mai dorii opinii sa stiu la ce sa ma astept! Multumesc
- krueger
- **
- 125 mesaje
- din 28 Mai 2008
- Vectra 2002 z22se
- Bucuresti
krueger
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Krueger are dreptate, am avut si eu aceeasi problema ca si tine ,am acelasi motor.In primul rand,te-a lasat bateria,simptomele sunt cele enmuerate de tine : aprinderea martorilor in bord si a celui pentru servo-directie electro-hidraulica (evident m-a lasase si servo).Bateria nemaiavand electrolit,alternatorul incearca sa incarce bateria in zadar si ti-a cedat puntea de diode,posibil si releul de incarcare,dar slabe sanse la cel din urma.Sfatul meu,sa schimbi puntea de diode si bateria neaparat.Cred ca nici displayul nu lumineaza normal,cadranele,nu-ti mai merg geamurile electrice...nu stiu daca ai incercat,la mine asa a facut,calculatorul de bord taie din consumatori din cauza bateriei prea slabe.Acum vezi ce-ti zic si cei de la Opel,dar altceva nu cred ca este.Cat timp motorul e pornit nu e aprins si martorul de alternator?Mi se aprindeau si mie farurile,dar doar cand o opream,am xenon.
wirus
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Y-Grek am patit exact ce ai zis, acuma faza e ca la mine stau farurile aprinse si cand pun contactu nu numai cand o opresc! deci eu am farurile stinse din buton dar ele sunt aprinse! si martorul de baterie s-a aprins numa azi dupa ce am pus o alta baterie incarcata! acuma sa vad ce zic si cei de la opel ca am programare pe maine la 13! wish me luck
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Da,exact,si eu cand am pus alta baterie am fost stupefiat ca in 5 minute de cand pornisem motorul,masina era ok din orice punct de vedere,dar apoi s-a aprins martorul de alternator si mi-am dat seama ca cel din urma are probleme.E clar,puntea de diode,dar eu te sfatuiesc sa schimbi si bateria,ca sa sti ca faci o treaba buna (nu pusa la incarcat 12 ore cea actuala cu gandul ca isi revine,daca electrolitul e prost,iar o sa patesti chestia asta ) .Acum,ce sa-ti mai spun,alternatorul are diode de Germaniu,slab calitativ fata de cele ce erau odata cu Siliciu,doar ca pe timpuri la constructori auto li se pareau prea scumpe si au recurs la altele,mai ales italienii.Daca o sa demontezi alternatorul de pe masina o sa vezi ca scrie Made in Italy... .Ce sa-i faci asta e,multa bafta,sa ne spui ce-ai facut.
wirus
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
deci am fost la cei de la Opel... Am primit un telefon cum ca alternatorul este stricat doar ca nu se poate repara ( si ca trebuie unul nou care costa 2800 de Ron! (Jaf la drumul mare) am vorbit cu cel de la care am cumparat masina si mi-a zis ca sa-i trimit alternatorul si il repara el! apoi am sunat la Opel sa le zic ca vreau sa i-au alternatorul sa il trimit la reparat in alta parte...si ei ce mi-au zis " Pai atunci o sa bagam masina in service sa-l dam jos", deci nici nu s-au sinchisit sa dea jos alternatorul sa vada ce are! ca cica la vectra este un intreg... ya right! eu sunt din BV si am fost la cei del la Victoria! astept sugestii...neeed help
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Acelasi lucru mi s-a spus si mie.Sa le trimit lor alternatorul...ma costa minim 8 milioane si intr-o saptamana se rezolva.Pai 12 milioane e unul nou (in magazin,nu la ei) de ce sa se chinuie sa-l mai repare si sa dureze atata...
Stiu ca esti intre ciocan si nicovala,chiar stiu cum e,dar incearca sa gasesti un meserias prin zona,sa-ti dea jos alternatorul fiindca asta-i cea mai complicata operatiune.Pozitia nu-i chiar accesibila,nici daca-l scoate pe sus,nici pe jos,unde trebuie desfacut scutul.Sfatul meu,intereseaza-te maine sau poate cunosti pe cineva priceput la masini sa ti-l dea jos si tu sa gasesti puntea de diode,e 1.5 milioane lei vechi.Dupa ce-ti da alternatorul jos,schimbi puntile si pui alternatorul la loc.Si sa nu uit...bateria sa o schimbi.Eu la inceput am schimbat doar o dioda,ca doar una era defecta la o cunostinta cu aparatura ,dar bateria proasta si reincarcata pe deasupra,iar a facut figuri si a doua oara mi-a impuscat 4 diode.Noroc ca n-am cumparat din prima puntea ca altfel chiar ma enervam.
LE : Am vrut sa-ti spun sa nu te duci la Opel,ca preconizam ce oferta iti vor face,dar am zis ca poate e diferit prin zona voastra.
Stiu ca esti intre ciocan si nicovala,chiar stiu cum e,dar incearca sa gasesti un meserias prin zona,sa-ti dea jos alternatorul fiindca asta-i cea mai complicata operatiune.Pozitia nu-i chiar accesibila,nici daca-l scoate pe sus,nici pe jos,unde trebuie desfacut scutul.Sfatul meu,intereseaza-te maine sau poate cunosti pe cineva priceput la masini sa ti-l dea jos si tu sa gasesti puntea de diode,e 1.5 milioane lei vechi.Dupa ce-ti da alternatorul jos,schimbi puntile si pui alternatorul la loc.Si sa nu uit...bateria sa o schimbi.Eu la inceput am schimbat doar o dioda,ca doar una era defecta la o cunostinta cu aparatura ,dar bateria proasta si reincarcata pe deasupra,iar a facut figuri si a doua oara mi-a impuscat 4 diode.Noroc ca n-am cumparat din prima puntea ca altfel chiar ma enervam.
LE : Am vrut sa-ti spun sa nu te duci la Opel,ca preconizam ce oferta iti vor face,dar am zis ca poate e diferit prin zona voastra.
wirus
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
acuma mi-au dat jos alternatorul astia de la Opel si maine ma duc in mures de unde am luat masina sa il faca cel de unde am luat masina! acuma sper sa se rezolve daca nu o sa iau un alternator nou care e undeva pe la 150 de E si 100 sa dea colegu de unde am luat-o si 50 eu.. nu e prea convenabil o data ce mi-a dat el garantie 2 luni! dar vreau sa dau termin o data cu asta sa am masina in "fata blocului" cum se zice
Edit: apropo de ce ai zis tu de LE: nush ce manopera imi i-au astia acuma de la Opel!
Edit: apropo de ce ai zis tu de LE: nush ce manopera imi i-au astia acuma de la Opel!