- Tabac
- OP
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut, sper sa nu incep si eu un subiect deja existent, dar la cautare nu am gasit nimic.
Am un Vectra C din 2002 Z22SE.
De cateva zile am umblat la panoul de sigurante de la usa fata stanga pentru ca nu imi mai mergea sistemul de ventilatie.
Dupa ce am umblat pe la toate(le-am scos si le-am bagat la loc) nu mi-a mai mers radio-cd-ul.La inceput fara sa realizez mi-a aparut pe display "CODE", dar fara sa imi dau seama am apasat pe alte butoane, in loc sa bag codul de activare.
Acum dupa ce am facut treaba asta imi apare un alt mesaj pe display si anume "SAFE"si nu imi mai fuctioneaza radio-cd-ul.Imi intra curent in el pentru ca se aprinde lumina de fundal de la butoane, da sa invarta cd-ul, dar nu porneste.
Nu e problema de Vectra. Iti mut topicul la ICE.
murzick
Am un Vectra C din 2002 Z22SE.
De cateva zile am umblat la panoul de sigurante de la usa fata stanga pentru ca nu imi mai mergea sistemul de ventilatie.
Dupa ce am umblat pe la toate(le-am scos si le-am bagat la loc) nu mi-a mai mers radio-cd-ul.La inceput fara sa realizez mi-a aparut pe display "CODE", dar fara sa imi dau seama am apasat pe alte butoane, in loc sa bag codul de activare.
Acum dupa ce am facut treaba asta imi apare un alt mesaj pe display si anume "SAFE"si nu imi mai fuctioneaza radio-cd-ul.Imi intra curent in el pentru ca se aprinde lumina de fundal de la butoane, da sa invarta cd-ul, dar nu porneste.
Nu e problema de Vectra. Iti mut topicul la ICE.
murzick
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Tabac
- OP
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
M-a ajutat un electrician auto.E ceva care include si ce spui tu de apasaea butonului AS, dar nu e numai atat.
Tii apasat AS in timp ce aprinzi radio, apoi introduci codul cu ajutorul butoanelor 1,2,3 si 4(fiecare corespunde unui rand pt introducerea codului), apoi dupa ce bagi codul, confirmi prin apasarea butonului AS si GATA,am rezolvat-o.
Se poate inchide topicul...sau poate mai ajuta si pe altcineva.
Tii apasat AS in timp ce aprinzi radio, apoi introduci codul cu ajutorul butoanelor 1,2,3 si 4(fiecare corespunde unui rand pt introducerea codului), apoi dupa ce bagi codul, confirmi prin apasarea butonului AS si GATA,am rezolvat-o.
Se poate inchide topicul...sau poate mai ajuta si pe altcineva.
- AMocanu299
- *
- 1 mesaje
- din 13 Aug 2020
AMocanu299
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2020
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Este o metoda de protectie impotriva "code cracking". Pentru a putea introduce din nou un cod (de preferat cel al aparatului), trebuie sa lasi aparatul pornit undeva la 10 - 20 de minute. Dupa aceste minute, vei putea introduce iar codul.
Atentie mare la codurile introduse, pe masura ce introduci cate un alt cod fals, timpul acesta de asteptare, se va mari. Dupa 9 coduri false introduse, va trebui sa lasi aparatul pornit 640 de minute. Dupa 10 coduri false introduse, nu vei mai putea folosi aparatul si va trebui sa il duci la un atelier.
Atentie mare la codurile introduse, pe masura ce introduci cate un alt cod fals, timpul acesta de asteptare, se va mari. Dupa 9 coduri false introduse, va trebui sa lasi aparatul pornit 640 de minute. Dupa 10 coduri false introduse, nu vei mai putea folosi aparatul si va trebui sa il duci la un atelier.