baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Voi posta si separat aceeasi problema prezentata si in camera de garda
Ma prezint si eu cu urmatoarea problema (voi posta in mai multe threaduri datele de mai jos in speranta ca voi primi un raspuns de ajutor de la cineva)
Auto: Opel Astra G Clasic Njoy
Motor: 1.6 Twinport Z16XEP
An fabricatie: 2003
Km: 99.000 (reali sau nu ... masina e luata din germania de mine personal dar nu garantez pt km)
Masina stata cel putin 4 luni in parcare nefolosita.
Ulei folosit: Castrol Magnetec 10w40
Probleme:
*Consum ulei aprox 2l/1000 KM
*Led EngineChek aprins - diagnoza KTS Bosch - cod eroare P0400 - Eroare recirculare gaze esapament sau dupa cum am aflat de la vwcriss P0400 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction - Hose leak/blockage, basic setting not carried out (if
applicable), wiring, EGR valve, EGR solenoid, ECM
*fum alb - alb gri la turatii mare cu motorul la rece sau cald
*urme ulei ars in teava de esapament
*becul chech oil level aprins dupa primii 600 km circulati de mine cu masina. Problemele au inceput pe drumul dinspre Nurnberg spre Romania, undeva putin dupa Viena. Initial motorul a inceput sa se inece la decelerare, apoi s-a aprins engine chekul, iar cam la 100km de la asta la prima frana mai brusca s-a aprins si ledul de check oil level.
Solutii incercate pana in prezent
mers la service (trimis de prieteni buni recomandat, etc) ... solutia data de mecanic:
- semeringuri supape varza
- valva EGR infundata / murdara
lucrari la masina:
desfacut chiuloasa, schimbat semeringuri supape, schimbat garnitura chiuloasa, garnitura capac
desfacut valva egr, curatat (asa zice mesteru de la service)
verificat segmenti, pistoane (cica ar fi ok)
(cel putin asa zice nenea din service dupa 1 saptamana de tinut masina acolo)
Dupa aceasta runda de lucrari am rezolvat urmatoarele:
- consumul de ulei a crescut la 2l/800km
- led check engine inca aprins dupa primii 20 km de la luarea masinii din service (suspectez ca nu a fost curatat EGR deloc)
- fum alb-gri transformat in fum negru mult mai putin decat initial
Mentionez ca:
- pe/sub/orinde pe motor NU se vad urme de ulei care sa justfice consumul ridicat, nu lasa balta de ulei nicaieri la stat pe loc
- la capac chiloasa se vede ulei iesit, dar putin (meseriasii din service au pus capacul cu garnitura de pe vapor si fara silcon)
- cand se aprinde becul check engine motorul trage mai prost
- turatia la relanti este scazuta (undeva in 6-700 ture)
- din cand in cand la Decelerare motorul se ineaca, dar isi revine rapid daca este apasat ambreiajul. Acest fenomen se intampla doar cand nivelul de ulei scade sub minim verificat pe joja.
Ieri venit din concediu, nervos mers azi la service. Solutii urmatoare date de mester:
Citez: "Te trimit eu la un shrot bun si iti cumperi alta valva EGR ca asta a ta e praf"
El presupune ca EGR-ul imi baga benzina in ulei, il subtiaza si de asta se consuma uleiul.
Din cate am citit eu pe forum
- nu se recomanda cumpararea valvei EGR second hand, s-ar putea sa nimeresc una mai proasta decat a mea.
- cod eroare P0400 poate aparea si din alte cauze decat vlava EGR. S-ar putea ca un furtun de vacum sa fie crapat sau sarit din loc, sau alte probleme.
- nu inteleg care e legatura dintre EGR si consumul de ulei.
- nu inteleg de ce consumul de ulei a crescut odata cu schimbarea semeringuri supape.
Daca e cineva care ar putea sa ma desluseasca sau sa ma ajute si pe mine v-as ramane recunoscatori. Mentionez ca sunt disperat, am lucrat mult pentru banii de masina asta, am facut si credit in banca si sunt la capatul rabdarilor. Nu imi permit sa bag ulei de 1 milion la fiecare 2000 de km in masina. Nu mai spun nimic de banii dati pe manopera la service pana acum, banii de piese si schimbul de ulei.
Daca mai trebuie sa imi cumpar si valva EGR noua deja raman fara banii de taxa de prima inmatriculare Sad(
Daca e cineva care stie cam ce ar putea fi va rog sa imi raspundeti aici sau sa ma indrumati spre o alta sectiune a forumului unde as putea gasi un raspuns la problema mea.
Va multumesc.
Cu urmatoarele completari de pe parcurs:
Locuiesc in Timisoara
eroarea p0400 a fost resetata de cateva ori in acelasi service (de 3 ori mai exact) si inainte si dupa operatiunile de reparare ale masinii.
continua sa apara cam intre 4 si 20 de km dupa ce e resetata.
distributia PARE noua, atat cureaua cat si rolele, in cartea de service a masinii scrie ca a fost facuta la 70k km in germania (cu stampila si tot ce trebuie din service-ul nemtesc), din nou, pe bord sunt 99k km dar nu pot garanta pt ei.
Motorul este asta:
EGR-ul din cate am inteles (valva) este asta:
Problema e ca la motorul Z16XEP are 3 suruburi de prindere si unul dintre ele este in partea de jos. Va trebui sa imi fac timp zilele astea pentru a da jos bateria + suportul sa ajung si la surubul de jos pentru a il putea desface si verifica daca a fost sau nu curatat in service.
Ultima modificare făcută de baba007 la Mar 08 Sep, 2009 8:50 am, modificat de 3 ori în total
Ma prezint si eu cu urmatoarea problema (voi posta in mai multe threaduri datele de mai jos in speranta ca voi primi un raspuns de ajutor de la cineva)
Auto: Opel Astra G Clasic Njoy
Motor: 1.6 Twinport Z16XEP
An fabricatie: 2003
Km: 99.000 (reali sau nu ... masina e luata din germania de mine personal dar nu garantez pt km)
Masina stata cel putin 4 luni in parcare nefolosita.
Ulei folosit: Castrol Magnetec 10w40
Probleme:
*Consum ulei aprox 2l/1000 KM
*Led EngineChek aprins - diagnoza KTS Bosch - cod eroare P0400 - Eroare recirculare gaze esapament sau dupa cum am aflat de la vwcriss P0400 - Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction - Hose leak/blockage, basic setting not carried out (if
applicable), wiring, EGR valve, EGR solenoid, ECM
*fum alb - alb gri la turatii mare cu motorul la rece sau cald
*urme ulei ars in teava de esapament
*becul chech oil level aprins dupa primii 600 km circulati de mine cu masina. Problemele au inceput pe drumul dinspre Nurnberg spre Romania, undeva putin dupa Viena. Initial motorul a inceput sa se inece la decelerare, apoi s-a aprins engine chekul, iar cam la 100km de la asta la prima frana mai brusca s-a aprins si ledul de check oil level.
Solutii incercate pana in prezent
mers la service (trimis de prieteni buni recomandat, etc) ... solutia data de mecanic:
- semeringuri supape varza
- valva EGR infundata / murdara
lucrari la masina:
desfacut chiuloasa, schimbat semeringuri supape, schimbat garnitura chiuloasa, garnitura capac
desfacut valva egr, curatat (asa zice mesteru de la service)
verificat segmenti, pistoane (cica ar fi ok)
(cel putin asa zice nenea din service dupa 1 saptamana de tinut masina acolo)
Dupa aceasta runda de lucrari am rezolvat urmatoarele:
- consumul de ulei a crescut la 2l/800km
- led check engine inca aprins dupa primii 20 km de la luarea masinii din service (suspectez ca nu a fost curatat EGR deloc)
- fum alb-gri transformat in fum negru mult mai putin decat initial
Mentionez ca:
- pe/sub/orinde pe motor NU se vad urme de ulei care sa justfice consumul ridicat, nu lasa balta de ulei nicaieri la stat pe loc
- la capac chiloasa se vede ulei iesit, dar putin (meseriasii din service au pus capacul cu garnitura de pe vapor si fara silcon)
- cand se aprinde becul check engine motorul trage mai prost
- turatia la relanti este scazuta (undeva in 6-700 ture)
- din cand in cand la Decelerare motorul se ineaca, dar isi revine rapid daca este apasat ambreiajul. Acest fenomen se intampla doar cand nivelul de ulei scade sub minim verificat pe joja.
Ieri venit din concediu, nervos mers azi la service. Solutii urmatoare date de mester:
Citez: "Te trimit eu la un shrot bun si iti cumperi alta valva EGR ca asta a ta e praf"
El presupune ca EGR-ul imi baga benzina in ulei, il subtiaza si de asta se consuma uleiul.
Din cate am citit eu pe forum
- nu se recomanda cumpararea valvei EGR second hand, s-ar putea sa nimeresc una mai proasta decat a mea.
- cod eroare P0400 poate aparea si din alte cauze decat vlava EGR. S-ar putea ca un furtun de vacum sa fie crapat sau sarit din loc, sau alte probleme.
- nu inteleg care e legatura dintre EGR si consumul de ulei.
- nu inteleg de ce consumul de ulei a crescut odata cu schimbarea semeringuri supape.
Daca e cineva care ar putea sa ma desluseasca sau sa ma ajute si pe mine v-as ramane recunoscatori. Mentionez ca sunt disperat, am lucrat mult pentru banii de masina asta, am facut si credit in banca si sunt la capatul rabdarilor. Nu imi permit sa bag ulei de 1 milion la fiecare 2000 de km in masina. Nu mai spun nimic de banii dati pe manopera la service pana acum, banii de piese si schimbul de ulei.
Daca mai trebuie sa imi cumpar si valva EGR noua deja raman fara banii de taxa de prima inmatriculare Sad(
Daca e cineva care stie cam ce ar putea fi va rog sa imi raspundeti aici sau sa ma indrumati spre o alta sectiune a forumului unde as putea gasi un raspuns la problema mea.
Va multumesc.
Cu urmatoarele completari de pe parcurs:
Locuiesc in Timisoara
eroarea p0400 a fost resetata de cateva ori in acelasi service (de 3 ori mai exact) si inainte si dupa operatiunile de reparare ale masinii.
continua sa apara cam intre 4 si 20 de km dupa ce e resetata.
distributia PARE noua, atat cureaua cat si rolele, in cartea de service a masinii scrie ca a fost facuta la 70k km in germania (cu stampila si tot ce trebuie din service-ul nemtesc), din nou, pe bord sunt 99k km dar nu pot garanta pt ei.
Motorul este asta:
EGR-ul din cate am inteles (valva) este asta:
Problema e ca la motorul Z16XEP are 3 suruburi de prindere si unul dintre ele este in partea de jos. Va trebui sa imi fac timp zilele astea pentru a da jos bateria + suportul sa ajung si la surubul de jos pentru a il putea desface si verifica daca a fost sau nu curatat in service.
Ultima modificare făcută de baba007 la Mar 08 Sep, 2009 8:50 am, modificat de 3 ori în total
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Motorul e de pe Vauxhall, cam curios de ai luat din Germania asa ceva.
Privitor la consumul ulei EGR nu are treaba, e doar o victima, urmatoarea mortaciune sunt sondele lambda si catalizatorul. Fa un test de compresie.
La EGR nu sunt urme de interventie dar suruburile sunt ciudate, poate au pus si ei ce au nimerit la mina...
Privitor la consumul ulei EGR nu are treaba, e doar o victima, urmatoarea mortaciune sunt sondele lambda si catalizatorul. Fa un test de compresie.
La EGR nu sunt urme de interventie dar suruburile sunt ciudate, poate au pus si ei ce au nimerit la mina...
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
multumesc de raspuns, motorul meu e idenitic cu asta din poza doar ca are logo-ul opel in loc de cel vauxall. Am luat poza de pe net pt ca nu am mai apucat sa ii fac poza la al meu.
urmeaza saptamana asta sa ii fac un test de compresie si sa verific daca valva EGR a fost sau nu curatata.
voi reveni cu detalii cand voi sti mai multe.
deasemenea voi face si 2 poze masinii mele si le voi pune in locul celor luate de pe net.
suruburile de la EGR sunt la fel si la mine, unul cu imbus si altul cu tubulara, m-am mirat si eu de ce sunt asa, dar se pare ca asa sunt puse din fabrica, la al trei-lea surub din partea de jos nu am ajuns pentru ca nu am avut timp suficient sa demontez bateria si suportul pe care sta aceasta.
LE:
Motorul meu:
Valva EGR:
urmeaza saptamana asta sa ii fac un test de compresie si sa verific daca valva EGR a fost sau nu curatata.
voi reveni cu detalii cand voi sti mai multe.
deasemenea voi face si 2 poze masinii mele si le voi pune in locul celor luate de pe net.
suruburile de la EGR sunt la fel si la mine, unul cu imbus si altul cu tubulara, m-am mirat si eu de ce sunt asa, dar se pare ca asa sunt puse din fabrica, la al trei-lea surub din partea de jos nu am ajuns pentru ca nu am avut timp suficient sa demontez bateria si suportul pe care sta aceasta.
LE:
Motorul meu:
Valva EGR:
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum am promis revin cu detalii, sper ca mai urmareste cineva topicul asta si ca se poate gasi totusi o solutie la problema mea ... eram deja disperat, acum sunt si mai disperat.
Ce am rezolvat intre timp:
Am facut test compresie motor - a iesit ok
Am desfacut valva EGR care era imbacsita de calamina, ulei ars, etc si avea pistonasul blocat.
Am curatat-o folosind o parte din tutorialele de aici: LINK Mii de multumiri celor care s-au deranjat sa le scrie. Au fost de un real folos, cu o mica mica precizare: la motorul meu Z16XEP valva EGR are 4 suruburi, cele 2 din partea de jos putand fi desfacute doar dupa demontarea bateriei si a suportului pt baterie.
Pistonasul functioneaza, testat pe direct primul si ultimul pin din mufa la + si - bateria de 12V a masinii cu bec de pozitie inseriat.
Am din nou cateva nelamuriri:
*Becul Check Engine din bord trebuia sa se stinga singur dupa repararea valvei EGR? sau se va stinge el dupa un numar de functionari corecte ale valvei?
*Cu testul de compresie ok si valva EGR reparata ... (care oricum nu avea nici o legatura cu problema mea principala) DE CE masina IMI CONSUMA ULEI IN CONTINUARE ?
Mentionez ca prin reparearea valvei EGR relanti-ul a revenit in pozitia normala undeva la 800 ture si nu mai sta sub 700 cat erau inainte.
Astept orice raspuns oricat de fantezist de la oricine. Am ramas fara solutii si nu mai stiu ce sa fac
PS: Cam asa arata valva EGR pe care proprietarul service-ului Blue Service din Timisoara, mecanic cu experienta, S-A JURAT ca a fost curatat. L-am sunat in timp ce tineam chestia de mai jos in fata si el a ca 100% sigur e curata valva. Cand i-am spus ca o am in fata desfacuta si e plina de mizerie a inceput sa o dea la intors.
Ma intreb destul de serios cam cum arata semeringurile la supape schimbate de ei intr-o saptamna, daca EGR-ul curatat tot de ei arata asa (
Ultima modificare făcută de baba007 la Joi 10 Sep, 2009 5:19 pm, modificat de 2 ori în total
Ce am rezolvat intre timp:
Am facut test compresie motor - a iesit ok
Am desfacut valva EGR care era imbacsita de calamina, ulei ars, etc si avea pistonasul blocat.
Am curatat-o folosind o parte din tutorialele de aici: LINK Mii de multumiri celor care s-au deranjat sa le scrie. Au fost de un real folos, cu o mica mica precizare: la motorul meu Z16XEP valva EGR are 4 suruburi, cele 2 din partea de jos putand fi desfacute doar dupa demontarea bateriei si a suportului pt baterie.
Pistonasul functioneaza, testat pe direct primul si ultimul pin din mufa la + si - bateria de 12V a masinii cu bec de pozitie inseriat.
Am din nou cateva nelamuriri:
*Becul Check Engine din bord trebuia sa se stinga singur dupa repararea valvei EGR? sau se va stinge el dupa un numar de functionari corecte ale valvei?
*Cu testul de compresie ok si valva EGR reparata ... (care oricum nu avea nici o legatura cu problema mea principala) DE CE masina IMI CONSUMA ULEI IN CONTINUARE ?
Mentionez ca prin reparearea valvei EGR relanti-ul a revenit in pozitia normala undeva la 800 ture si nu mai sta sub 700 cat erau inainte.
Astept orice raspuns oricat de fantezist de la oricine. Am ramas fara solutii si nu mai stiu ce sa fac
PS: Cam asa arata valva EGR pe care proprietarul service-ului Blue Service din Timisoara, mecanic cu experienta, S-A JURAT ca a fost curatat. L-am sunat in timp ce tineam chestia de mai jos in fata si el a ca 100% sigur e curata valva. Cand i-am spus ca o am in fata desfacuta si e plina de mizerie a inceput sa o dea la intors.
Ma intreb destul de serios cam cum arata semeringurile la supape schimbate de ei intr-o saptamna, daca EGR-ul curatat tot de ei arata asa (
Ultima modificare făcută de baba007 la Joi 10 Sep, 2009 5:19 pm, modificat de 2 ori în total
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
jE a scris:faza cu papatul de ulei am patit-o si eu, cand am schimbat semeringurile de supapa. Cat a stat motorul desfacut, sau ancransat segmentii (s-au lipit de piston or something). Daca inteleg bine, mecanicul tau nu prea e de incredere.... asa ca poat ar fi bine sa verifici si asta.
Banuiesc ca pentru asta trebuie sa desfac din nou tot motorul, atata timp cat compresia e buna... sau ? se poate verifica si altfel ?
Tie iti manca 3l de ulei la 1000 km ? caci acum cam atat imi papa mie...
brusly
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997 1600 / 16V , X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
prietene
problema pe care o ai tu am avut-o si eu , si am rezolvat-o singur !
am fost cu masina mai intai la servis ------- nu sa rezolvat nimic ----- 500 lei
am gasit un mecanic particular , ------ nu sa rezolvat mai nimic ----- 250 lei
am uitat sa-ti spun ca aveam un consum de ulei de 2litri la 1000 km , si foarte mult fum in urma mea
m-am hatarit sa o desfac singur , am inlocuit urmatoarele :
------------ semeringuri supape ( elring , de firma )
------------- ghid supape
------------- am inlocuit supapele admisie si evacuare
------------- garnitura chiuloasa
------------- filtru , ulei (mobil 10w40 )
apoi am desfacut pistoanele de la motor si am curatat si spalat segmentii , in special acel segment de ungere era blocat ( este unul sub forma de arc )
problema sa rezolvat , dar consumul de ulei este 300 ml la 1000 km , nu stiu daca este bine sau rau ?
am facut cu masina 3000-3500 km de la reparatie si acum mi sa aprins avaria din bord
la testul cu agrafa mea dat codurile 0130 , 0400 , 1405 ,
mentionez ca inainte cu 2 saptamini am schimbat sonda lamda cu una universala ( de asta am gasit la magazin ) , este posibil sa nu fie buna sonda ?
pentru codul 1405 am desfacut EGR l-am curatat si iam facut probe cu tensiune si functioneaza perfect
am uitat sa spun ca eu am un opel astra f 16,16V , motor x16xel
problema pe care o ai tu am avut-o si eu , si am rezolvat-o singur !
am fost cu masina mai intai la servis ------- nu sa rezolvat nimic ----- 500 lei
am gasit un mecanic particular , ------ nu sa rezolvat mai nimic ----- 250 lei
am uitat sa-ti spun ca aveam un consum de ulei de 2litri la 1000 km , si foarte mult fum in urma mea
m-am hatarit sa o desfac singur , am inlocuit urmatoarele :
------------ semeringuri supape ( elring , de firma )
------------- ghid supape
------------- am inlocuit supapele admisie si evacuare
------------- garnitura chiuloasa
------------- filtru , ulei (mobil 10w40 )
apoi am desfacut pistoanele de la motor si am curatat si spalat segmentii , in special acel segment de ungere era blocat ( este unul sub forma de arc )
problema sa rezolvat , dar consumul de ulei este 300 ml la 1000 km , nu stiu daca este bine sau rau ?
am facut cu masina 3000-3500 km de la reparatie si acum mi sa aprins avaria din bord
la testul cu agrafa mea dat codurile 0130 , 0400 , 1405 ,
mentionez ca inainte cu 2 saptamini am schimbat sonda lamda cu una universala ( de asta am gasit la magazin ) , este posibil sa nu fie buna sonda ?
pentru codul 1405 am desfacut EGR l-am curatat si iam facut probe cu tensiune si functioneaza perfect
am uitat sa spun ca eu am un opel astra f 16,16V , motor x16xel
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
300 de mililitri în 1000km rezultã 3 litri la 10.000km. Consumul e mare, dar în acelaºi timp XEL-ul mãnâncã ulei de la mama lui. GM a ºi specificat în manuale chestia asta, dacã vã obosiþi sã cãutaþi. Nu e bine, se ancraseazã EGR-ul, e plin de funingine prin galeriile alea care duc gaze arse înapoi în admisie, picã sondele lambda ºi catalizatoarele, dar asta este. Al meu ia cam 2 litri la 10.000 km ºi mi se pare perfect normal. Îmi cer scuze de la iniþiatorul topicului de off-topicul flagrant, dar nu puteam sã tac.
brusly
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997 1600 / 16V , X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Adicã ãsta ? E destul de interesant, într-adevãr. Dacã a efectuat careva operaþiunea asta, sunt curios ºi eu de rezulatatele obþinute.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
oly_iasi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2009
- Mesaj Privat
- cristigherman
- *
- 3 mesaje
- din 21 Oct 2010
- Astra 2004 z16xe
- Maramures
cristigherman
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2010
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut! Aceeasi problema, consum mare de ulei, o am si eu la un Opel Corsa din 2001, motor de 1.2 benzina, 150 000 km. A mea mananca cam 1 L la 1000km. Masina nu scoate fum, iar de pierdut ulei nu pierde nici un gram. Imi poate spune si mie cineva daca prin segmentarea motorului as scapa de consumul de ulei. Un mecanic mi-a zis ca a facut segmentare la motoare de opel si ca problema a persistat.
Ultima modificare făcută de Dragosi la Mie 09 Feb, 2011 7:56 am
Ultima modificare făcută de Dragosi la Mie 09 Feb, 2011 7:56 am
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca ai teava esapament afumata trebuie segmentat motorul evident si simeringuri supape noi, nu mai vorbim de altele care musai se inlocuiesc.
https://www.clubopel.com/vie...hlight=segmentare
https://www.clubopel.com/vie...hlight=segmentare
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dragosi
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat