Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • tania

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Buna, ma bucur ca am gasit aceasta pagina , pentru ca am si eu cateva probleme la masina si sper sa ma puteti ajuta voi.
Mi-a schimbat un mecanic radiatoru, si de atunci nu-mi mai raceste apa si mi-o arunca prin putu de la vasu de apa, adevarul este ca nici termocupla nu-mi porneste desi este legata, posibil sa fie ars bulbu? din cauza asta? va rog daca ma puteti ajuta, in partea dreapta la radiator cred ca mai trerbuia sa aiba un stift ceva pt furtun, posibil?

Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Paai..., in "putu de la vasu de apa" ar trebui bagat un furtun. Instelatia de racire este presurizata. Du-te si-l ia pe nenea de gat. Dar grija, sa ai apa in vas, ca daca ramai fara apa, ramai si fara motor...
P.S.1. Si completeaza si tu la profil datele: ce masina, model, an, etc...
P.S.2. Citeste si putin regulamentul ca ai postat gresit.

L.E. Aaa...! Welcome to the club! Wink
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pai tocmai de aceea este facut acel stut de a iesi apa pe el atunci cand creste foarte mult temperatura in sistem. In capacul galben al vasului de expansiune este o supapa care face acest lucru. Nu trenuie nici un furtun pe acel stut. cauza este alta. Trebuie mentionat daca odata cu inlocuirea radiatorului sa facut si o spalare a instalatiei. Eu cred ca daca nu mai porneste ventilatorul posibil sa fie "bulbul" sonda aceea arsa,sau sa nu aibe mufa bine fixata.
Sper sa se rezolve cauza
  • tania

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
va multumesc pt sfat, dar nu stiu sa fi facut nici o spalare, si mentionez ca radiatoru ce il am acum e de mkotor de 1, 6, iar motoru meu e de 1, 3
  • wirus

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
hai ca incerc sa te ajut eu si eu am un opel kadett 1,3 si cam stiu ce e cu motoru asta! in primul rand la stutu ala iti trebuie neaparat un furtun! in al2lea rand dute repede la cel mai apropiat magazin de piese auto si cumpara o termocupla (e buna si aia de dacie daca nu ma insel) si ai rezolvat problema! si eu am patit de 2 ori exact ce ai patit si tu! eu am facut ce ti-am enumerat eu si nu am avut probleme baftaaa

LE: e foarte usor de schimbat termocupla si este si ieftina
  • tania

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru sfat, dar asta inseamna ca trebuie sa-i dau gaura la radiator pt ca gaura aia e astupata, si sa-i bag un stut, nu?
  • wirus

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nu ai treaba cu radiatorul eu vorbesc de stutu de la vasul cu apa! acolo vine un furtun dar nu mai stiu exact unde vine celalalt capat (nu am masina aproape sa ma uit) dar daca mergi la un mecanic o sa stie! si termocupla este piesa aia unde este legat ventilatorul! pur si simplu scoti papucii de la ventilator iei o cheie de 17 sau 19 parca si desfaci termocupla si o inlocuiesti cu alta noua! in orice caz daca nu ai rezultate mergi la un electrician sa iti lege ventilatorul pe contact si asa ai rezolvat-o

LE: sau daca nu poti sa ii pui un furtun la stutu de la vasul cu apa incearca sa il astupi cu ceva!
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce radiator ai la masina. Daca e original. Radiatorul trebuie sa aiba si el un stut de acelasi diametru ca si cel de la vasul de expansiune. Iar intre ele un furtun. In momentul cand e turatia mare, pompa baga mai multa apa si pe acel furtun se duce apa inapoi in vas.
@ciprinel - cu tot respectul dar aici gresesti. Capacul vasului de expansiune are o supapa pentru a da apa afara in caz de fierbere. La aceste masini instalatia de apa este sub presiune. De aceea are si o temperatura mare de functionare. Daca ajungi cu apa la 100, 105 grade nu e o problema. Sub presiune apa fierbe la vreo 110 grade.
  • florintsf

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
sall.pai nu ai mentionat daca ti-a schimbat termocupla si ventilatorul.totusi scoate firele de la termocupla si fa o punte intre ele,pune contactul si daca se invarte ventilatorul,schimbi termocupla
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR