Mi-am dat seama cam tarziu ca as putea face un tutorial,de aceea este deja la jumatate operatiunea.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dar pe partea cealalta era neumblat,ca la o masina de aproape 2oo k.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ar fi buna o scula pe care cei mai multi o numesc`sabar`,si este de fapt o chestie ca o pila mai mare,care poate prinde o pastila vidia la un capat.Aceasta se sprijina in etrier,si se impinge USOR in disc,altfel riscati sa plece masina de pe cric.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Se polizeaza pe toate partile ce par in plus.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si cam asta ar fi produsul final...
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
PS-cine nu are sabar,poate incerca(merge mai greu,normal)cu o lama de cutter din acela mare,dar de firma,ceva,sa nu fie tabla moarta...Veti fi surprinsi sa vedeti ce usor intra otelul in fonta din care este facut discul de frana!
Ultima modificare făcută de SUPERDRAGOS la Dum 14 Mar, 2010 10:43 am