Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
in ultima vreme am constatat ca am ceva probleme la pornire; dau contact si masina nu porneste decat dupa ce se invarte bine electromotorul sau ce o fi...

din ce am observat se intimpla mai des daca intervalul dintre porniri/opriri e mai mic...

ar putea fi bateria?
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce motor ziceai ca ai?

ps: pina cind se va rezolva altfel, va propun tuturor sa va scrieti modelul masinii si tipul motorului la semnatura, pentru a evita vesnicele intrebari de tipul celei de mai sus.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eventual si codul motorului (ex: x20dtl, x17td) sa fie mai clar
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu ma gandeam la baterie caci mi-a curs acu' cateva saptamani...

apropos de baterie: de unde aflu care ar trebui sa fie capacitatea( in Ah) pentru tipul de masina/motor care-l am...?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
36-70 ?! in functie de modelul bateriei
verifica bateria
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
offtopic: ce am eu acuma pe masina e o Varta de 44Ah... dar am inteles ca daca pun o baterie de capacitate mai mare se va descarca in timp...sau ceva de genul asta...

de asta caut sa aflu ce ar fi recomandat....
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poti intreba la reprezentanta. cred ca o baterie de 55Ah ar fi perfecta.

daca electromotorul se invirte normal probabil ca nu e bateria. ar trebui sa las pe cineva care se pricepe la benzinare. la diesel s-ar verifica intii bujiile (alt tip la benzina - nu se pune), aer in instalatie, sincronizarea pompei de injectie (uneori mai sare cureaua de distributie cu un dinte-doi; nu mi s-a intimplat, doar mi s-a povestit)
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
baga acolo la greu cat de multi Ah poti. Eu am pus parca ~69Ah.

Singurul risc e sa se streseze alternatorul, dar nu cred ca e cazul. E mai rau daca-ti pui o statie audio tare Razz
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu te lase pompa de benzina.Daca motorul se invirte inseamna ca ai baterie.daca nu porneste la "sfert" ori nu ai scinteie ori benzina.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
'Fenomenul' mi s-a intimplat acu vreo 2 saptamani, cand eram in concediu, perioada cand masina a stat si cate 3-4 zile nemiscata; nu se intimpla la prima pornire (dimineata de ex.) ci la opriri/porniri mai dese...

Acum de cand sunt iar la munca si merg cel putin 2ore cu ea zilnic, vad ca nu mai face...adica porneste la sfert..

De aici m-am gandit eu ca ar fi de la baterie...

Pe de alta parte bujiile nu le-am schimbat si au cel putin 20mii km...

Ps: cum pot verifica pompa de benzina?
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Gata, s-a rezolvat! Very Happy

Am pus baterie noua...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
daca porneste greu poa sa fie si de la uzura motorului, fostul meu motor c20ne pornea oricand mai greu adica se invartea de cateva ori electromotorul pana pornea. Acum cu asta c20xe, la orice ora zi noapte nici nu apuc sa invart cheia si a si pornit
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
compresie ?
  • naty_naty69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am un opel vectra b din 96 cu motor de 2000 benzina cu 16 valve.dimineatza imi porneste foarte greu cam la a 3 cheie,si merge intrerupt motorul.am intrebat in stanga si in dreapta si m-am apucat sa schimb:filtru de aer,de benzina,fisele(si aici am gasit SURPRIZA .....PRIMA BUJIE INECATA IN ULEI.ce este de facut?
  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema am schimbat garnitura la culbutori am pus silicon rosu . am inschis totu frumos la locul lui.La cateva ore am incercat sa o pornesc si mergea inecata si cu martoru motoras cu semnu de curent pe el aprins . Am oprit motoru si acum culmea nu vrea sa mai porneasca de fel . Tin sa va anunt ca pana acum am bagat benzina numai de la efix si acum am bagat de la petrom din acea 95 sau cum ii zice . sa fie de la benzina sau ... masina are 167.000 km si nu a fost umblata la ea cred. eu sunt incepator in mecanica si vreau sa invat de la cei mai buni, asa ca va multumesc anticipat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR