- dady_vale
- OP
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dady_vale
- OP
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Parerea mea , da jos alternatorul si schimba semeringul , spun asta ptr ca saptamana trecuta m-am trezit cu bateria descarcata , am incarcat bateria pe redresor iar la punerea ei pe masina si pornirea motorului a aparut un miros de ebonita arsa , curentul in stanby al masinii sarise la 1,5A fata de 120mA fiind normal ,am dat jos alternatorul si am constatat ca si tine ca este ud de ulei . Surpriza maaare , uleiul era acolo de ceva timp depus pe colectorii la rotor formand o pasta ulei /grafit bun conducator de electricitate care au " ros " colectorii , una peste alta colectorii distrusi marele meu noroc a fost ca mecanicul nostru Victor a avut un alt rotor de pe care a luat colectorii ptr rotor , altfel eram bun de plata 4 mil adica rotor nou .
- dady_vale
- OP
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu e chiar greu de dat jos alternatorul. Trebuie un canal sau un elevator, se da jos tot scutul de sub motor (nu doar partea care se da jos pt schimbul de ulei), se actioneaza cu o o tubulara si clichet intinzatorul curelei de accesorii si se scoate cureaua de pe fulia alternatorului, se scot furtunele care vin pe alternator, se deconecteaza mufa care intra in el, se cauta si se desfac suruburile care il tin pe masina... simplu.
Cred ca tie ti-a aparut P1125 - Critical System Malfunction 2 (pentru ca sunt vreo 4 versiuni de P1125)... e dubioasa eroarea, apare sporadic in conditiile spuse de mine mai sus. Apare des la motoarele trecute de adolescenta si are cauze multiple. ECU vede discrepante intre valorile MAF si MAP (parametrii: mass air flow si boost pressure). Cauze: pierderi vacuum, electrovalvele EGR sau wastegate, pierderi pe tubulatura de admisie (debitmetru-turbo-intercooler-EGR) sau chiar evacuarea. Nu stiu unde am citit ca cineva ar fi scapat de eroarea asta dupa ce a schimbat tobele de esapament (nu stiu daca si catalizatorul).
Cred ca tie ti-a aparut P1125 - Critical System Malfunction 2 (pentru ca sunt vreo 4 versiuni de P1125)... e dubioasa eroarea, apare sporadic in conditiile spuse de mine mai sus. Apare des la motoarele trecute de adolescenta si are cauze multiple. ECU vede discrepante intre valorile MAF si MAP (parametrii: mass air flow si boost pressure). Cauze: pierderi vacuum, electrovalvele EGR sau wastegate, pierderi pe tubulatura de admisie (debitmetru-turbo-intercooler-EGR) sau chiar evacuarea. Nu stiu unde am citit ca cineva ar fi scapat de eroarea asta dupa ce a schimbat tobele de esapament (nu stiu daca si catalizatorul).
- dady_vale
- OP
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
O sa incerc sa-l dau eu jos , in privinta erorii p1125 exact asa mi-au zis toti ca are vreo 4 cauze si ma trimisese sa ii fac o diagnoza tech 2 sau asa ceva. Pe la motor doar uleiul ala e acolo ce nu ar trebui sa fie si dupa cum ai zis ca e si pompa de vacuum am facut legatura cu eroarea. Momentan nu mi s-a mai aprins becul dar cand urc vreun deal nu ii dau mai mult de a 3-a si opresc intotdeauna AC.