rpopa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare! Am o Astra G din '98 (X20DTL) cu urmatoarele simptome:
La plecarea de pe loc acul vitezometrului se ridica pana pe la 50-60KM/h, apoi "topaind" cade la zero. Daca iau total de volan stanga, acul indica normal.
Operatiunile pe care le-am facut pana acum sunt urmatoarele: inlocuit bord, tras fir de la ECU (pinul 68 direct in bord catre vitezometru), inlocuit rulment stanga fata.
Pe tester nu da nici o eroare, dar la masurarea vitezei pe roti in calculatorul ABS indicatiile sunt corect, insa la masurarea cu testerul a valorilor de pe instrumente, indicatia nu este corecta. La simularea cu testerul, acul vitezometrulu lucreaza corect. Sistemul ABS functioneaza normal.
Vreo idee?
Multumesc anticipat!
La plecarea de pe loc acul vitezometrului se ridica pana pe la 50-60KM/h, apoi "topaind" cade la zero. Daca iau total de volan stanga, acul indica normal.
Operatiunile pe care le-am facut pana acum sunt urmatoarele: inlocuit bord, tras fir de la ECU (pinul 68 direct in bord catre vitezometru), inlocuit rulment stanga fata.
Pe tester nu da nici o eroare, dar la masurarea vitezei pe roti in calculatorul ABS indicatiile sunt corect, insa la masurarea cu testerul a valorilor de pe instrumente, indicatia nu este corecta. La simularea cu testerul, acul vitezometrulu lucreaza corect. Sistemul ABS functioneaza normal.
Vreo idee?
Multumesc anticipat!
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
rpopa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca era de la firele de la senzorul stanga fata, atunci probabil si in calculatorul de ABS informatia era citita eronat, ori acolo viteza indicata pe toate rotile este cea corecta. Tind sa cred ca este ceva intre legatura de la ABS si ECU/vitezometru.De la ABS semnalul pleaca catre ECU pin 68 si tot de la aceeasi iesire din ABS catre vitezometru pe un fir de culoare albastru cu dunga rosie. Stiti cumva cum pota ajunge la mufa de la calc. de ABS mai usor?