forest
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Frontera 2002 6Vd1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Frontera 3.2, din 2002 si am urmatoarea problema: atunci cind cuplez AC-ul turometrul scade de la valoarea 900 la aprox. 500 tur/min. In mers nu are nici o problema, dar atunci cand reduc viteza si chiar opresc, de exemplu la semafor, turometrul scade pana spre 0 si citeodata chiar se opreste motorul. In alte situatii similare dupa ce ajunge la minim, isi revine singur. Cum opresc instalatia de AC toate aceste simptome dispar. Folosesc numai benzina cu CO-100, iar daca pun o benzina mai slaba, simptomele mai sus mentionate sunt mai frecvente (aceasta este o constatare ocazionala, nu pot fi sigur daca este si regula).
Multumiri.
Am un Opel Frontera 3.2, din 2002 si am urmatoarea problema: atunci cind cuplez AC-ul turometrul scade de la valoarea 900 la aprox. 500 tur/min. In mers nu are nici o problema, dar atunci cand reduc viteza si chiar opresc, de exemplu la semafor, turometrul scade pana spre 0 si citeodata chiar se opreste motorul. In alte situatii similare dupa ce ajunge la minim, isi revine singur. Cum opresc instalatia de AC toate aceste simptome dispar. Folosesc numai benzina cu CO-100, iar daca pun o benzina mai slaba, simptomele mai sus mentionate sunt mai frecvente (aceasta este o constatare ocazionala, nu pot fi sigur daca este si regula).
Multumiri.
angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
Despre benzina CO-100 iti pot spune ca doar daca masina este pregatita pentru aceasta cifra octanica este recomandat sa o folosesti.
Ma refer la dispozitivul electronic care este diferit pentru fiecare tip de benzina,95,98..etc.
Despre partea cu opritul ar putea avea o mare influienta si benzina deoarece acel dispozitiv iti regleaza amestecul in functie de cifra octanica,insa cred ca mai e ceva....?
Ma refer la dispozitivul electronic care este diferit pentru fiecare tip de benzina,95,98..etc.
Despre partea cu opritul ar putea avea o mare influienta si benzina deoarece acel dispozitiv iti regleaza amestecul in functie de cifra octanica,insa cred ca mai e ceva....?
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Poate fi si din cauza combustibilului,dar mai mult va sigur este o problema electrica.Adica calculatorul masinaii are in mufa lui pozitia 25 doua fire care vin de la AC.Care este treaba cind pornesti AC calculatorul vede acest lucru si mareste turatia automat special pentru a duce sarcina supimentara, in mers tu nu observi acest lucru.Dar la relanti se observa.E la tine nu se mai intimpla asta si atunci cind frinezi sau opresti iti scade relantiul si este normal sa se opreasaca.
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
stefand a scris: calculatorul masinaii are in mufa lui pozitia 25 doua fire care vin de la AC.Care este treaba cind pornesti AC calculatorul vede acest lucru si mareste turatia automat special pentru a duce sarcina supimentara, in mers tu nu observi acest lucru.Dar la relanti se observa.E la tine nu se mai intimpla asta si atunci cind frinezi sau opresti iti scade relantiul si este normal sa se opreasaca.
Foarte corect Ala e primul lucru ce tre verificat