Lun 10 Aug, 2009 10:44 pm
problema a inceput sa se manifeste cam acum vro 5 zile cand motorul a inceput sa moara la relanti daca il lasai la relanti incepe sa se "inece" dupa care se stingea ...daca il ambalam si ii taiam gazul din pedala imediat se stingea aproape instant,cand dadeam la cheie se auzea un sunet destul de ciudat metalic as spune si scoatea fum gri destul de intepator la nas,avea vro 2 tentative sa porneasca dupa care pornea,am fost la magazin am luat filtru de aer de motorina si de ulei + 4l de ulei ,toate de la 4f,am schimbat filtrul de motorina si cel de aer ..tot asa facea ,am pus motorina dupa care masina abia tragea in tr.1 cam 1min dupa care si-a revenit cu exceptia relatiului.ieri am schimbat si uleiul si parca si-a mai dat drumul in sensul ca acum sta la relanti si porneste cam la prima cheie cu mici excepti.inainte nu putea sa rupa aderenta pe asfalt in tr.1 ,poate ca era filtrul de aer infundat dar acum rupe destul de serios ..daca se merge cu ea subturata parca merge mai urat,tremura mai mult,dar la turatii mari se simte o oarecare diferenta,aveti idee de la ce poate fi problema mea?Multumesc anticipat!