Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • cristakke

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salut !
De ceva vreme toate marile firme fabrica in Est - Cehia, Polonia, Romania chiar si Turcia modele care dupa parerea mea nu au gradul de fiabilitate pe care le au cele fabricate in Vest. Mai precis

Cehia -Skoda- o groaza de probleme fata de Passat Germania
Polonia - Astra II - o fi la fel ca Astra din Germania / Anglia / Belgia ??
Romania- Ce sa mai vorbim de Renault !!!
Turcia - Variantele Renault Clio si cite or mai fi ???
Ungaria ??- parca Audi

De fapt ce conteaza costul de productie scazut sau fiabiliatea masinii ?
E la fel de buna de ex: Opel Astra Classic 2 Polonia la fel ca cea din Germania

best
Skip ads

  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu crezi ca totul depinde de costuri
raportul pret-calitate
  • machiavelli

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Mi-ar placea sa cred ca este vorba de fapt de asamblare, si ca asambleaza cu fix aceleasi componente in est ca si colegii din Vest, reducerea costurilor survenind doar din diferenta de salarii, impozite, chirii pe spatiu, etc. Sunt posesor de Astra Classic II, si mentionez ca nu m-a dezamagit pana acum, ce e drept nu am avut inainte vreun Opel Made In DE ca sa pot compara.

De exemplu la componentele electronice, echipamentele telecom, sunt fabricate majoritatea in Asia, proiectate de firmele care le produc/comercializeaza in EU sau USA, dar ptr costuri reduse de manufacturare se apeleaza la Asia. Cel putin PC-urile care ajung in RO, cred ca 90% sunt din componente Made in China. Asamblate Romanian style la Ultra Pro/Flamingo/Best/etc si toata lumea e fericita ca are garantia unui brand, nefiind interesat de locul unde s-au produs placile.

Daca cineva este mai bine informat rugam sa intervina, sa fim lamuriti, eu stiu ca ce am scris mai sus este corect.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
E corect,cu mentiunea ca in China se produc diverse calitati.
Pe de alta parte,mi se pare in scadere continua calitatea/fiabilitatea pe plan mondial,odata si cu pretul pt anumite produse.
Iar firmele produc si incearca sa educe cumparatorul in spiritul Flanco (parca),arunca produsul invechit si ia unul nou,cum o fi
La firma unde lucrez si se vinde un brand de monitoare,a scazut vizibil si continuu calitatea si la cele CRT,pina au disparut din oferta,acum la astea LCD la fel,se vede imediat neglijenta in montaj/finisare/ambalaj etc
In plus tehnologia asta de lipire cu aliaje fara plumb e mai slaba,va scadea si asta fiabilitatea,plus piesele din china...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
atentie, nu putem compara ceva facut in nemtia mai ales cu ceva facut in romania,
in DE daca cava nu arata cum ar trebui (poate doar ambalajul), este returnat inapoi pentru remediere, in vreme ce in RO se merge pe principiul "las-o ba ca merge asa"

cred ca e vorba de mentalitate, de intretinere a aparatelor care produc ceva, de bunele conditii de lucru ale factorului uman

ex: in DE sau alte state mai rasarite ale lumi, daca ma doare ceva in partea stanga, ma duc la doctor, in vreme ce in RO sau alte state mai putin dezvoltate iau o aspirina si ma duc la munca! , sau aparatul care produce il leg cu colier de turda(sarma) si ii dau drumul

apropoo: cati dintre voi avti scule, sarme si alte alea necesare pentru reparatii, din cauza ca sunteti prea "comozi" sa va duceti la un meserias
in afara repararea/renovarea unui lucru se numeste hoby

io unul, am in portbagaj o gramada de scule, un flex, o presa de pivoti, 3 m de sarma de baloti, 2 m sarma de covrigi etc, asta numai in prtbagaj. nu ma intrebati la ce(de ce) le folosesc...........
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca calitatea si fiabilitatea unui produs depind de producator si nu de tara in care se produce produsul. Spre exemplu, noua Corolla se face in Turcia si nu cred ca cei de la Toyota si-ar permite riscul sa isi strice imaginea prin produse de proasta calitate. Eu zic ca rezultatul muncii depinde foarte mult de filozofia pe care o companie o aduce intr-o unitatea de productie: cati bani investeste, ce fel de oameni angajeaza, ce program de lucru au acesti oameni, ce standarde foloseste, ce materiale foloseste, ce pret final targeteaza.

Nu as eticheta o tara ca fiind sursa de probleme in ceea ce priveste fiabilitatea ci ma degraba o companie. Stiti cum se spune: crap in, crap out!


Ultima modificare făcută de dodo_13 la Joi 22 Mar, 2007 9:33 am, modificat de 2 ori în total
  • droso

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y 17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In perioada de globalizare in care traim mai toate componentele de consum sunt fabricate de cativa producatori gigant. Pornim de la calculatoare, monitoare LCD produc o serie de firme de care nu am auzit in viata mea dar in interior surpriza Panoul TFT este produs de unul din cei care au investit in capacitati de productie uriase (Philips, Samsung etc) si care si-au externalizat productia in tari din lumea a 3-a. Diferenta o face asamblarea si grija pentru detalii + campania de marketing (un procent din pretul de cost al fiecarui bun vandut se regaseste in campanii de publicitate).
Un alt exemplu sunt frigiderele; sunt sute de producatori, mii de modele de frigider, nume cunoscute sau obscure dar fabricanti de compresoare sun vreo 5 la nivel mondial.

Nici cazul auto nu este mai breaz. Mii de componente sunt fabricate in afara tarii de provenienta a automobilului; chiar daca pe computerul masini scrie clar si mare GM sunt sanse reale sa fie facut de o firma din China care produce componente similare pentru inca 30 de marci auto si sa fie branduite cu numele GM sau VW sau mai stiu eu care.
La Cugir se fabricau intr-o vreme piese pt cutia de viteze de Mercedes. Credeti ca pe ele scria Uzina Mecanica Cugir? La Cluj e o firma ACE care produce sisteme electrice si electronice pentru auto. Cand iti iei un Ford facut langa Koln crezi ca iti va spune cineva ca toata mataraia din bord a fost facuta in Romania?

Exista o diferenta intre produsele facute la firma mama si cele facute pe aiurea dar in scurt timp se vor produce doar chestii de lux la "headquorter".

Daca iti permiti sa iei un Bentley, ai garantia unei calitati, daca nu e vorba de produse de masa care se vor strica si vor trebui inlocuite (traiasca epoca de consum in care am intrat si noi)
  • Pride

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2007

  • Mesaj Privat
in urmatorii ani vor ramane doar numele de masini, sunt cateva firme wordwide care fac toata treaba...producatorul trebuie sa puna doar sigla..
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nici odata nu se va pune o sigla "buna" pe o masina proasta, indiferent unde este facuta. Si vice-versa.
Fiat ca exemplu, face masini proaste oriunde in lume. Despre audi nu pot spune acest lucru.
Nu contest ca mare parte din pretul masinilor contine costul pentru spoturi publicitare, logistica, design si altele dar chiar si asa, o firma care se respecta nu face rabat la nimic, mai ales la calitate si cere un pret destul de mare pe o masina cu adevarat buna. Putem sa luam iar ca exemplu audi. O firma ca renault mizeaza pe vanzari multe, la preturi mici si calitate... so and so. In concluzie, cat dai - atat face indiferent de tara in care se produce.
Sa ne intrebam daca opelul din polonia este mai slab ca cel din germania este inutil. Este o normalitate ca o firma sa se concentreze mereu pe ceva nou, pe creatie, lasand fabricarea modelelor vechi mai aproape de piata de desfacere caruia se adreseaza.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR