bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
Am o problema cu un Opel Astra H 1.7CDTI 80Cp
A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii
Multumesc Anticipat
A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii
Multumesc Anticipat
iulian36
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
bybyku, vezi aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
lucio, aprinderea martorului ala poate indica multe probleme. Trebuiesc citite erorile intii si dupa asta trase concluzii.
lucio, aprinderea martorului ala poate indica multe probleme. Trebuiesc citite erorile intii si dupa asta trase concluzii.
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
astazi vine 1 prieten cu tester si vreau sa vad care sunt erorile am sa le pun aici si am sa va spun cum am rezolvat daca am rezolvat eu sper sa fie de la pompa lambda si cred ca trimite impulsuri ca bc sa imi limiteze masina la 3000 turatii ca sa nu apara alte probleme
(catalizatorul nu cred ca poate fi pt ca nu clipeste martorul acela asa scrie in manual)
Tin sa precizez inainte cu 1 zi am schimbat un bec dar era ars pe cel care lam pus si mam dus la un service si mia zis ca becul meu original merge daca ii dau 2 bobarnace
am facut testu pseudo-agrafa si mi-a dat
1 cod :ECN040002 (DTC P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction)
2 cod :ECN040004 (nu stiu ce inseamna cred ca acelasi lucru)
3 cod :ECN111004 (P1110 vacuum tube switching valve errors ) va rog sa ma ajutati cam ce ar trebui sa fac
(catalizatorul nu cred ca poate fi pt ca nu clipeste martorul acela asa scrie in manual)
Tin sa precizez inainte cu 1 zi am schimbat un bec dar era ars pe cel care lam pus si mam dus la un service si mia zis ca becul meu original merge daca ii dau 2 bobarnace
am facut testu pseudo-agrafa si mi-a dat
1 cod :ECN040002 (DTC P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction)
2 cod :ECN040004 (nu stiu ce inseamna cred ca acelasi lucru)
3 cod :ECN111004 (P1110 vacuum tube switching valve errors ) va rog sa ma ajutati cam ce ar trebui sa fac
costygsm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2008
- Mesaj Privat
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
Auziti dar cum vam spus mai sus totul a inceput cu schimbarea becului din fata dreapta am pus 1 nou dar era ars si mam dus la ala si lam intrebat ba care e diferenta intre becul meu si becul care mi lai dat u si spre surprinderea mea mia zis :Al tau nu e ars , dar ce-l care ti lam dat eu e
Si lam pus pe al meu si merge sau nu merge depinde deci daca dai intro groapa exista sanse sa nu mai mearga
Si acum va intreb poate din cauza acestui bec care face un contact imperfect sa dea o asemenea eroare incat masina sa intre in safe mod
Adica probabil aceste erori au aparaut asa fara sa fie intradevar o problema
Scuze de double post nu se va mai intampla
Si lam pus pe al meu si merge sau nu merge depinde deci daca dai intro groapa exista sanse sa nu mai mearga
Si acum va intreb poate din cauza acestui bec care face un contact imperfect sa dea o asemenea eroare incat masina sa intre in safe mod
Adica probabil aceste erori au aparaut asa fara sa fie intradevar o problema
Scuze de double post nu se va mai intampla
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
Revin cu un nou topic fratilor dupa ce am fost sa curat EGR si nu mai stiu cate altele dau cheie si ce credeti
imi apare Tensiune scazut EGR am zis ma las-o drq mai dau o cheie si inca 1 si inca 1
Acum vin cu intrebarea Cum scap de safemode la masina fratilor?
Deci sa mor eu daca stiu cum scap de safe mode am dat 4 milioane la service pt curatarea conductelor si EGR-ului
Prima eroare a fost EGR infundat
Dar acum zice Tensiune Scazuta EGR
imi apare Tensiune scazut EGR am zis ma las-o drq mai dau o cheie si inca 1 si inca 1
Acum vin cu intrebarea Cum scap de safemode la masina fratilor?
Deci sa mor eu daca stiu cum scap de safe mode am dat 4 milioane la service pt curatarea conductelor si EGR-ului
Prima eroare a fost EGR infundat
Dar acum zice Tensiune Scazuta EGR
- overtaxer
- **
- 260 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
bybyku
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
fratilor am rezolvat multumesc pt sfaturi si pt tot am fost azi la un prieten f bun si ma indrumat catre un electrician foarte experimentat si ca sa vezi problema egr cu tensiune scazut era ca mi se arsesera 2 sigurante deci am scapat ieftin sper ca daca si altora le apare aceeasi problema sa stiti ca e de la egr si de la o siguranta mc inca odata puteti inchide
- mostenitorii
- *
- 1 mesaje
- din 06 Nov 2009
- Vectra 2003 22ydtr
- Olt
mostenitorii
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 22ydtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2009
- Mesaj Privat
- PFlorin307
- *
- 2 mesaje
- din 28 Feb 2019
PFlorin307
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2019
- Mesaj Privat
Am o problema cu un Opel Astra H 1.7CDTI
A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii
A aparut semnu ala cu Exhaust Emission(ramane aprins nu palpaie) nu depaseste 3000 de turatii dar pana acolo masina trage normal
deci practic e limitata la 3000 de turatii in orice viteza nu stiu ce are azi mi sa intamplat
Ce are daca stiti ceva in leg cu asta va rog sa ma ajutati cu niste sugestii