- raul_20082001
- OP
- 28 mesaje
- din 18 Jul 2009
- Kadett 1986 13NB-1800841
- Iasi
raul_20082001
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 232 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am impresia ca va trebui sa desfaci alternatorul pe banc, sa scoti releul regulator (cel mai bine este sa mergi la un meserias electrician) si sa-l schimbi cu unul nou. Carbunii uzati raman in "scurt", asa ca trebuie schimbati, odata cu intreg releul regulator. Eu am schimbat doua la fostul Kadett D 1.3N benzina. Primul releu regulator a fost un Bosch care m-a tinut doar un an, dupa care am luat Huco cu care am si dat masina dupa 15 ani si peste 250 000 km facuti.
- raul_20082001
- OP
- 28 mesaje
- din 18 Jul 2009
- Kadett 1986 13NB-1800841
- Iasi
raul_20082001
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2009
- Mesaj Privat