Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • raul_20082001

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
chiar dak scot cheia din contact imi ramane aprins martoru de la baterie
stie cineva cauza sau un remediu pt asta?m-am saturat sa scot borna in fiecare seara
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am impresia ca va trebui sa desfaci alternatorul pe banc, sa scoti releul regulator (cel mai bine este sa mergi la un meserias electrician) si sa-l schimbi cu unul nou. Carbunii uzati raman in "scurt", asa ca trebuie schimbati, odata cu intreg releul regulator. Eu am schimbat doua la fostul Kadett D 1.3N benzina. Primul releu regulator a fost un Bosch care m-a tinut doar un an, dupa care am luat Huco cu care am si dat masina dupa 15 ani si peste 250 000 km facuti.
  • raul_20082001

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1986 13NB-1800841
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2009

  • Mesaj Privat
mersi mult doctore voi incerca si asta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR