ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
Salut. In primul rand ,dacã topicul meu este postat in locul greșit, rog moderatorii sã-l mute unde trebuie. Multumesc.
Stiu ca e un subiect despre care s-a mai discutat dar sunt curios daca sunt ceva noutãți prin România legat de aceastã conversie.
Asta vara am avut ocazia sa vad si sa ascult un fiat bravo 1.9 jtd al celor de la Landy Renzo, care era un demo car si care avea conversia asta fãcutã de prin 2013. Tin sa spun ca am fost placut surprins de cum mergea motorul, cât de silentios era ( avea deja 230000 km. ) si cat de curat era eșapamentul..Apoi am intrat pe site-ul lor oficial si m-am documentat si ofticat..Uite dom'ne ca la ei se poate si la noi nu! Sa enumãr avantajele: .
Instalația poate fi montatã pe motoare începând de la e3 pânã la e6.
Amestecul se poate face 40-60, 50-50, si 60-40 metan -motorina. In cazul in care se rãmâne fãrã metan se poate trece pe full diesel doar prin o apãsare de buton.
Emisiilor de particule fine scad pânã la 60% ceea ce nu este decât f bine. Practic un motor euro 3 poate avea emisiile unui e6.
Regenerari foarte rare, deci bani in pungã.
EGR curat
Economie de carburant, FARA PIERDEREA PERFORMANȚEI VEHICULULUI! Procentul de CNG care înlocuiește motorina, costã mai puțin deci ECONOMIE.
Deci pânã acum numai de bine...Pareri? A facut cineva conversia asta si inca o are? Asta ar fi o soluție bunã pt taxi diesel ,pt firmele de distribuție...etc
Rog hatterii sa se abținã la comentarii stupide
Stiu ca e un subiect despre care s-a mai discutat dar sunt curios daca sunt ceva noutãți prin România legat de aceastã conversie.
Asta vara am avut ocazia sa vad si sa ascult un fiat bravo 1.9 jtd al celor de la Landy Renzo, care era un demo car si care avea conversia asta fãcutã de prin 2013. Tin sa spun ca am fost placut surprins de cum mergea motorul, cât de silentios era ( avea deja 230000 km. ) si cat de curat era eșapamentul..Apoi am intrat pe site-ul lor oficial si m-am documentat si ofticat..Uite dom'ne ca la ei se poate si la noi nu! Sa enumãr avantajele: .
Instalația poate fi montatã pe motoare începând de la e3 pânã la e6.
Amestecul se poate face 40-60, 50-50, si 60-40 metan -motorina. In cazul in care se rãmâne fãrã metan se poate trece pe full diesel doar prin o apãsare de buton.
Emisiilor de particule fine scad pânã la 60% ceea ce nu este decât f bine. Practic un motor euro 3 poate avea emisiile unui e6.
Regenerari foarte rare, deci bani in pungã.
EGR curat
Economie de carburant, FARA PIERDEREA PERFORMANȚEI VEHICULULUI! Procentul de CNG care înlocuiește motorina, costã mai puțin deci ECONOMIE.
Deci pânã acum numai de bine...Pareri? A facut cineva conversia asta si inca o are? Asta ar fi o soluție bunã pt taxi diesel ,pt firmele de distribuție...etc
Rog hatterii sa se abținã la comentarii stupide
ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
- deltalsf.cd
- *
- 33 mesaje
- din 12 Aug 2018
- Meriva 2013 1.7CDTI
- Bucuresti
deltalsf.cd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2013 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
Am un opel meriva b 1.7 cdti 110 cp startstop euro 5 din 2013 as dori sa stiu daca exista la noi posibilitatea de a se monta inst cng cam ce costuri sunt ce autonomie poate avea un plin si ce implicati poate avea aceasta instalatie si daca are vreo actiune negativa asupra motorului legay de durata de viata a motorului ca in cazul celor cu gpl multumesc si astept indrumari si sfaturi
ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
Deltalsf.cd, din pacate in Romania nu sunt omologate conversiile acestea! In Italia, Franta,Spania..etc sunt omologate.Dar de România e mai cu moț. Nu vor sa omologheze pentru ca asa nu ar mai vinde masini noi.Gandeste-te câtã lume ar face conversia asta. Deci eventuali clienti de masini noi pierduți..plus, vânzãri mai mici de motorina la pompã...Dupã cum vezi, toata treaba e pur comercialã...Efecte asupra motorului nu ar fi..decat benefice...Ardere completã, funingine putina spre deloc, regenerari rare. Iar o ardere completã, inseamna depuneri mult mai mici in motor deci o viațã lungã a motorului ceea ce nu e bine din nou ,pentru producãtorii auto..De asta a apãrut scandalul Diesel Gate..De asta s-au blamat motoarele diesel care sunt economice si tin prea mult ..si nu da bine din motivele de mai sus..
- deltalsf.cd
- *
- 33 mesaje
- din 12 Aug 2018
- Meriva 2013 1.7CDTI
- Bucuresti
deltalsf.cd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2013 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
- deltalsf.cd
- *
- 33 mesaje
- din 12 Aug 2018
- Meriva 2013 1.7CDTI
- Bucuresti
deltalsf.cd
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2013 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2018
- Mesaj Privat
ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
deltalsf.cd a scris:Si daca te duci cu masina in una din tarile acestea sa tio omologheze tio face dar sar putea sa te salte jegurile astea !?!
De este vreo posibilitate sa tio faci in alta tara dar aici cum te descurci
De este vreo posibilitate sa tio faci in alta tara dar aici cum te descurci
Se poate face in Italia ,spre exemplu dar costa f mult..cca 2000 euro si nu se meritã. Eu as face-o in Romania pe barba mea..cu instalația montatã pe șest si ascunsã bine,iar ITP-ul...ca la noi! Dar acum ,depinde si de preț..