ady78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
salut
mi-am luat decurand un opel vectra A DIN 93 C16NZ.....
ma intereseaza daca are cineva manualul de service de vectra A
Are o problema pe care nu o pot rezolva. Nu am demaraj deloc decat daca o turez in draci, altfel se balbaie de parca nu ai vine benzina. La drum lung asi revine de parca nimic nu sa intamplat. Cum merg cu ea usor adica in oras, problema revine. La relanti sta fara sa oscileze si porneste la cheie. Poate cineva sa i-mi dea un sfat cum sa remediez problema?
mi-am luat decurand un opel vectra A DIN 93 C16NZ.....
ma intereseaza daca are cineva manualul de service de vectra A
Are o problema pe care nu o pot rezolva. Nu am demaraj deloc decat daca o turez in draci, altfel se balbaie de parca nu ai vine benzina. La drum lung asi revine de parca nimic nu sa intamplat. Cum merg cu ea usor adica in oras, problema revine. La relanti sta fara sa oscileze si porneste la cheie. Poate cineva sa i-mi dea un sfat cum sa remediez problema?
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
ady78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am verificat tot ce se putea si am constatat ca EGR era infundart, senzorul de temperatura imi indica eronat adica cand motorul este rece, are o valuare ca si cand ar avea 65 de grade. Am curatat EGR ul, sonda nu am schimbat-o inca deci de problema nu am scapat inca, dar am observat ceva, cand pornesc motorul ea se tureaza normal dupa care scade putin relantiul asta timp de 30 de secunde si merge putin neregulat dupa care dintr-o data motorul merge rotund, acum pot pleca cu ea fara sa mai am nici o problema de demaraj sau alimentare. Daca nu astept sa se intample toate astea, demaraj din parti si imi da in nas. Chestia asta este valabila ori decate ori pornesc motorul, deci trebuie sa astept pana cand se aude ca merge rotund si dupa aia sa plec cu ea fara sa am probleme. Poate fi devina si electrovalva de aer??
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
poti sa gasesti manuale la www.manualeauto.ro
Eu am cartea dar n-am rezolvat problema. Acum ma pun sa schimb termostatu si senzoru de temperatura. Si mie indica cu motoru rece ca si cand ar avea 60-70 de grade,dar termostatu ramane deschis tot timpu pt. ca dupa 2 minute se incalzeste radiatorul, iar indicatorul de bord e tot pe albastru ceea ce nu e normal.
Daca rezolvi ceva te rog sa ne anunti.
Eu am cartea dar n-am rezolvat problema. Acum ma pun sa schimb termostatu si senzoru de temperatura. Si mie indica cu motoru rece ca si cand ar avea 60-70 de grade,dar termostatu ramane deschis tot timpu pt. ca dupa 2 minute se incalzeste radiatorul, iar indicatorul de bord e tot pe albastru ceea ce nu e normal.
Daca rezolvi ceva te rog sa ne anunti.
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
ce pot sa zic decat ca al tau termostat ramane tot timpul deschis , esti un fericit totusi ca nu ramane pe inchis si atunci iti fierbea motorul .Termostatul este destul de greu sa-l schimbi .Implica demontarea distributiei .
Cel mai bun sfat : iei un termostat de Dacia , desfaci furtunul de apa care vine dinspre radiator stanga sus si intra in motor langa colbutori ,il introduci in acel furtun ,il prinzi prin presare cu un alt colier inafara de cel care iti va prinde furtunul de motor si o sa vezi ca este totul OK .
mai multe detalii la lenorxxx@yahoo.com .
Cel mai bun sfat : iei un termostat de Dacia , desfaci furtunul de apa care vine dinspre radiator stanga sus si intra in motor langa colbutori ,il introduci in acel furtun ,il prinzi prin presare cu un alt colier inafara de cel care iti va prinde furtunul de motor si o sa vezi ca este totul OK .
mai multe detalii la lenorxxx@yahoo.com .
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Faza cu termostatu' e super buna, oricum cel original de C16NZ nu este scump cam 55 ron dar... trebuie demontate:
1. cutia filtrului de aer
2. cureaua de alternator
3. capacele de la distributie
4. cureaua de distributie
5. carcasa inferioara a distributiei
6. roata dintata de la axul cu came (asta nu sunt sigur daca trebe' demontata)
Si realizati cam cat e manopera, ideea prezentata mai sus este geniala!!!
L.E.
Am montat termostatul de Dacia exact in locul de unde pleaca furtunul din motor spre radiator, intra perfect.
Acum la introducerea termostatului nou (a se citi de Dacia) se orienteaza cu termometrul spre motor. Intra destul de putin pe furtun dar dupa ce l-ati bagat in furtun bagati si furtunul inapoi in locas si impinge-ti mai tare de furtun ca sa fixati bine termostaul dupa care prindeti la loc colierul de fixare al furtunului si inca un colier care se monteaza pe termostat si pe furtun, strangeti bine si gata...talpa la greu
1. cutia filtrului de aer
2. cureaua de alternator
3. capacele de la distributie
4. cureaua de distributie
5. carcasa inferioara a distributiei
6. roata dintata de la axul cu came (asta nu sunt sigur daca trebe' demontata)
Si realizati cam cat e manopera, ideea prezentata mai sus este geniala!!!
L.E.
Am montat termostatul de Dacia exact in locul de unde pleaca furtunul din motor spre radiator, intra perfect.
Acum la introducerea termostatului nou (a se citi de Dacia) se orienteaza cu termometrul spre motor. Intra destul de putin pe furtun dar dupa ce l-ati bagat in furtun bagati si furtunul inapoi in locas si impinge-ti mai tare de furtun ca sa fixati bine termostaul dupa care prindeti la loc colierul de fixare al furtunului si inca un colier care se monteaza pe termostat si pe furtun, strangeti bine si gata...talpa la greu
ady78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat