Owidiu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 1.7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- M.I.C.U.T.U.
- *
- 2 mesaje
- din 22 Nov 2014
- Astra 2004 X17DTL
- Galati
M.I.C.U.T.U.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2014
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
am avut un golf 4 1.9 tdi 131 cp din fabrica,resoftat in italia si dus la 150cp.Fugea de manca asfaltu dar la consum se simtea destul de bine..asta in prima faza.Zilele trecute un prieten a resoftat un signum 1.9 cdti 150 cp de fabrica si l-a dus la 165-170 parca..si iarasi a zis ca se simte la consum deja din primele zile,si masina o are de vreo 2 ani,nu de ieri de azi.Personal si eu cred ca o resoftare de genu,mareste consumul.
- M.I.C.U.T.U.
- *
- 2 mesaje
- din 22 Nov 2014
- Astra 2004 X17DTL
- Galati
M.I.C.U.T.U.
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2014
- Mesaj Privat
eu cred ca intradevar se mareste. initial ce intelegem prin resoftare. si de ce ele nu se fac in servisuri (reprezentante) teoretic faci o resoftare pentru a avea un plus de putere mai mare dar nu se schimba nimic la masina(piese) deci arderea se va face in aceiasi camera de ardere(cilindru) dar cu un consum mai mare de carburant..... teoretic e parerea mea nu sunt un mare cunoscator dar o gandesc logic
rufusgti
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Consumul ramane pe loc sau chiar scade, calutii cresc, conditia este sa mergi LA FEL cu masina ca inainte de re-mapare (este optimizat softul). Daca "ii dai in gura" cum zic unii atunci consumul creste clar. Te invit la TM pentru o testare inainte si dupa. Daca iti place cum trage masina discutam $$$.
CristianTM.
CristianTM.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu fac remapari de ceva ani si va declar sub juramant cu mana pe mouse :
-merita, ai o acceleratie mai liniara, consum mai mic daca e harta bine facuta si mergi la fel, te ajuta la depasiri
-consumul ramane la fel daca folosesti calutiii ocazional, daca o calci in nestire consum evident marit ca doar nu merge doar cu aer
-daca esti zmeul soselelor mai bine lipsa ca iti vei gasi copacul
-merita, ai o acceleratie mai liniara, consum mai mic daca e harta bine facuta si mergi la fel, te ajuta la depasiri
-consumul ramane la fel daca folosesti calutiii ocazional, daca o calci in nestire consum evident marit ca doar nu merge doar cu aer
-daca esti zmeul soselelor mai bine lipsa ca iti vei gasi copacul
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Hai sa stabilim de la inceput ceva.
Motorina are o putere calorica de ~44,80 MJ/Kg
Pentru a scoate "untul" din motorina trebuie un avans X, avans care este de obicei cu cateva grade bune mai mare decat cel pus de producator. Motivul este simplui:
Avansul mare inseamna noxe mai multe, deci pentru a reduce noxele se reduce si avansul si implicit puterea dezvoltata de aceiasi cantitate de combustibil. (BMW 320D 2.0 are 177CP in varianta Euro 4 si 163 in varianta Euro 5, acelasi motor, doar ca are dpf si alt soft, in rest constructiv sunt identice).
Marind avansul la turatii mici scoti toata puterea din motorina, de aici vine si economia de combustibil.
Ex: daca pana acum aveai consum de 5% mergand constant cu 100Kmph si producand 55CP cu 10mg de combustibil (nu sunt valori reale), acum pentru aceiasi putere, si fiind avansul optim pentru puterea maxima se vor arde 9 mg de combustibil pe injectie. Pare putin, dar asta inseamna 10% economie de combustibil, adica in loc sa mergeti cu 5% mergeti cu 4.5% consum.
Cand vine vorba despre putere se schimba treaba. Puterea se obtine din combustibil ARS, nu din aer.
Ex: Stock ai 101 CP care inseamna ~ 36 mg/stroke la 4500 rpm.
Pentru 125CP ai nevoie de ~ 45 mg/stroke la 4500 rpm
Diferenta de 9mg inseamna ~25% in plus consum daca te dai la ea si o alergi de toti calutii. la un consum mediu de 7L/100km inseamna ca acum vei avea consumul mediu ~8.75 L/100km
Daca in schimb o sa folosesti doar cei 101 CP la 4500 rpm vei avea un consum tot cu 10% mai mic decat cu softul stock, adica ~6.3-6.5 fata de 7.
Motorina are o putere calorica de ~44,80 MJ/Kg
Pentru a scoate "untul" din motorina trebuie un avans X, avans care este de obicei cu cateva grade bune mai mare decat cel pus de producator. Motivul este simplui:
Avansul mare inseamna noxe mai multe, deci pentru a reduce noxele se reduce si avansul si implicit puterea dezvoltata de aceiasi cantitate de combustibil. (BMW 320D 2.0 are 177CP in varianta Euro 4 si 163 in varianta Euro 5, acelasi motor, doar ca are dpf si alt soft, in rest constructiv sunt identice).
Marind avansul la turatii mici scoti toata puterea din motorina, de aici vine si economia de combustibil.
Ex: daca pana acum aveai consum de 5% mergand constant cu 100Kmph si producand 55CP cu 10mg de combustibil (nu sunt valori reale), acum pentru aceiasi putere, si fiind avansul optim pentru puterea maxima se vor arde 9 mg de combustibil pe injectie. Pare putin, dar asta inseamna 10% economie de combustibil, adica in loc sa mergeti cu 5% mergeti cu 4.5% consum.
Cand vine vorba despre putere se schimba treaba. Puterea se obtine din combustibil ARS, nu din aer.
Ex: Stock ai 101 CP care inseamna ~ 36 mg/stroke la 4500 rpm.
Pentru 125CP ai nevoie de ~ 45 mg/stroke la 4500 rpm
Diferenta de 9mg inseamna ~25% in plus consum daca te dai la ea si o alergi de toti calutii. la un consum mediu de 7L/100km inseamna ca acum vei avea consumul mediu ~8.75 L/100km
Daca in schimb o sa folosesti doar cei 101 CP la 4500 rpm vei avea un consum tot cu 10% mai mic decat cu softul stock, adica ~6.3-6.5 fata de 7.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Clar si corect. Caz concret - daca conduc normal si linistit ,,ca inainte,, , mi-a scazut consumul cu juma' de litru. Daca vreau sa ma dau rotund pe sosele , sare dincolo de 1 litru in plus. Cand m-am crezut zmeu am ajuns chiar la performanta de 2 l peste consumul normal dar asta inclusiv cu accelerari in ultimii 100 m pana la semaforul rosu.
- deleted-3329
- *
- 4 mesaje
- din 26 Sep 2006
deleted-3329
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Cel mai bine apelezi la un tuner care a mai facut asemenea motorizare de 1.7cdti.
Mare atentie ca motorizarea de 1.7cdti de 110/125hp are ECU Denso si nu multi sunt tuneri in tara asta care stiu sa modifice aceasta motorizare corect.
In ECM Titanium, mapele identificate sunt aiurea rau, deci solutia clara este sa fie modificata masina in WinOLS, ca altfel o sa aveti un esec.
Celelalte motorizari au ECU Bosch si treaba e mai simpla.
Recomand remaparea !
Personal garantez consum cu 500ml motorina mai mic.
Mare atentie ca motorizarea de 1.7cdti de 110/125hp are ECU Denso si nu multi sunt tuneri in tara asta care stiu sa modifice aceasta motorizare corect.
In ECM Titanium, mapele identificate sunt aiurea rau, deci solutia clara este sa fie modificata masina in WinOLS, ca altfel o sa aveti un esec.
Celelalte motorizari au ECU Bosch si treaba e mai simpla.
Recomand remaparea !
Personal garantez consum cu 500ml motorina mai mic.
- David Nicolae
- **
- 294 mesaje
- din 08 Jan 2013
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
David Nicolae
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat
lory961
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
Mihay095
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2014
- Mesaj Privat
Pentru un Astra J , 2011 , 1.7 A17DTR este valabil pretul din prima pagina ? Filtrul de particule l-am scos ( nu am avut incotro atunci ) . In afara de stage 1 - 155cp exista si stage 2,3... ? Se poate masura puterea in momentul de fata si dupa soft ? Turbo are de suferit , in momentul de fata fluiera putin , nu mananca ulei , trage foarte normal doar fluiera ? Se face o verificare inainte pe partea mecanica ? Multumesc
- AlinOpelClasic
- *
- 2 mesaje
- din 19 Oct 2012
- Astra 2002
- Dolj
AlinOpelClasic
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- AlinOpelClasic
- *
- 2 mesaje
- din 19 Oct 2012
- Astra 2002
- Dolj
AlinOpelClasic
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- PIonyViorica
- *
- 1 mesaje
- din 21 Oct 2018
PIonyViorica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2018
- Mesaj Privat