Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc colegului otomega pt indicatii referitor la amorsarea filtrului de motorina. Acum insa am o alta problema , am reusit sa o pornesc dupa multe incercari , am lasato sa mearga in ralanti vreo ora jumate , am oprito dupa 5 min am pornito iar am plecat si dupa ce m.am plimbat vreo ora cu ea am oprito si surpriza nu m.ai porneste, pun contactul se aprind toti martorii si cand rotesc cheia nu se aude nimic doar releul din compartimentul motor . Nu tacanit de electromotor nimic totul mort iar afisajul de pe display dispare in totalitate adica se inegreste. Masina e 2.5 td automata. Multumesc pt ca ma suportati si va doresc sarbatori fericite.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Palpaie martorii aia cand dai la automat? Daca da, banuiesc ca e cam moarta bateria. Probabil sa ai probleme si cu incarcarea. Iar daca zici ca nici cu cabluri de la o masina PORNITA nu o ia, se poate sa fie vreo masa.


Ultima modificare făcută de florinianc la Sam 21 Dec, 2013 9:35 pm
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Nu e bateria am incercat si cu cabluri si tot nimic nu se intampla
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa fac cu ea o am de 9 luni pana sa vin acasanu am avut probleme cu ea in germania a mers fara probleme.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cu placere colegu' ! daca ai verificat temeinic bateria si incarcarea atunci sa nu fie bendixul de la electromor desi acesta te anunta din timp,de regula, ca cedeaza... ar fi bine si o diagnoza amanuntita pe fiecare modul in parte
  • mac01

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Daca ai incercat sa pornesti masina de la alta baterie cu cabluri chinezesti care nu au decat trei fire in interior, atunci pot sa spun ca ai incercat in zadar.
Deci;
Prima data verifici contactele de la bornele bateriei sa nu fie oxidate. Verifici firul de masa la caroserie sa aiba un contact bun. Verifici firul de plus care pleaca de la alternator la baterie sa nu aiba contact imperfect.
Daca dupa toate verificarile nu ai gasit nimic, pune alt acumulator, porneste masina, pune un aparat de masura si vezi daca se incarca in timp ce merge motorul. Tensiunea la aparat trebuie sa fie intre valorile 13,8-14,4v.
Daca acumulatorul se incarca, inseamna ca a cedat bateria. Daca acumulatorul nu primeste tensiunile descrise mai sus, inseamna ca alternatorul este defect si acumulatorul este bun.
Bafta.
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Deci in primul rand va doresc SARBATORI FERICITE. Pana dupa sarbatori am ramas fara masina,nu am gasit pe nimeni dispus sa ma ajute bine inteles contra cost sa dam electromotorul jos dp masina. Toti au spus k e lokul ingramadit si nu au timp la dispozitie. Daca nu gasesc in galati un nene liber pana pe data de 12 ian deoarece pe 15 trebuie sa plek inapoi in germania, va promit k o donez primului ce vrea sa vina in galati sa o ridice. Masina e un opel omega b caravan 2,5 td edition 100 fab 03/1999,w0l0vbm35x1049576, dubluclimatronic functional, cutie automata perfect functionala jante tabla pe 15 anvelope iarna NOI, XENON ORIGINAL Becuri schimbate in octombrie in germania pe original la reprezentanta,scaune cu reglaj electric , 4xgeamuri electrice , 4 x airbag , radio cd original cu comenzi pe volan , comp bord, carlig remorcare detasabil , proiectoare . Revin cu amanunte indiferent de situatie. Deaja am vorbit in d pt alt opel omega din 2001 benzinar 3litri , indiferent de situatie voi lua si acea masina
  • LuisVuiton

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 Y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca avem probleme asemanatoare am la fel ca si tine cateva probleme si la fel nimic concret.
Am un Omega 2001 ,2.5 ,131 cp, consuma 38.5 % ma Nenorocit masina asta .
Cineva de pe forum la un moment dat a scris ptr aceast tip de masina ori ai un mecanic bun ori ii voi da foc cu mana mea Smile)
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Gigel 73 , daca nu misca nimic cand dai starter ridica masina pe un lift sau un crik cat ,mai inalt pe patrea soferului . Vezi ca pe cutia de viteze ai o mufa de la schibator .
Deschideo si cu un spray de contacte electrice spala aceste contacte si cred ca nu vei mai avea acest defect un an ,doi !
Succes
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Luis , dute la un tester sau desfatu MAF-ul si curata cu un spray de contacte electrice rezistenta din calea de aer a debitmetrului de aer. Deasemeni pune si un filtru de aer nou ca sa nu fie dubii.
Sper ca te va ajuta ! Nu ne-ai informat daca este un benzinar sau un diesel .
Succes
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la un consum de 38 % nu poate fi decit un motor de 2,5 v6 benzinar , si chiar si acesta nu trebuie sa treaca de 16% in Buc Surprised uresti , deci sigur are ceva probleme Surprised Sorry aum am vazut ca ai 2.5 dt . la acest motor eu unul nu cred ca poti aveau consum de 38 la suta , ar insemna ca jumatate din motorina sa o pierzi pe strada , sau sa ai un debit atit de mare incit sa faci un nor de fum negru i spate , altceva nu imi trece prin cap , nu cred ca este posibil fizic ca acest motor sa arda atita motorina Confused
  • LuisVuiton

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 Y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc frumos ptr ajutorul acordat si imi pare sincer rau ca nu am scris de la inceput problemele in detaliu si motorizarea,eram suparat pe masina Smile
Am avut in trecut un Opel Omega Caravan 2.5td din 99 timp de 3 ani a fost exemplara , acum am cumparat un Opel Omega Sedan Facelift 2.5td anul 2001 inmatriculata Bg persoana de la care am cumparat masina e un om de treaba si sustine ca in germania lucrand acolo avand probleme la fostul motor a preferat sa il schimbe cu un altul tot 2.5 td care dupa spusele lui are 90000km ,adevarul e ca motorul functioneaza foarte frumos cutia automata nu am avut pana acum, funtioneaza bine doar consumul e Dubios de mare .

Eu in viitorul apropiat Am Proiecte familiare mari si nu consider ca e bine sa fac un credit ptr masina noua , asa ca am cumparat masina de bani pe care i-am avut (1500)si nu regret nimic poate doar numerele de Bg dar la o adica sunt Cetatean European si am Drepturi Smile)).

Va multumesc ptr tot si rog moderatori sa nu se supere daca am gresit postarea subiectului .

Sarbatori Fericite si Happy New Year Smile
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata rotor electromotor facut praf pls platou perii colectoare. In ansamblu cumparat electromotor sh. Multumesc tuturor se poate inchide
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR