Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
In urma cu vreo 3 ore am i-am dat o cheie, stiind ca aseara au fost -20* in zona. A pornit saracuta la sfert Shocked la -17*,atat imi arata termometrul de la contoarul de gaze si cel din bord(si e corect),dar pana s-a incalzit un pic facea ca toate alea Very Happy ...vibra tot pe ea. Dupa 2-3 minute si-a revenit si torcea frumos Wink
La voi cum a fost?
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Pus contactul de 2 ori ca sa incalzeasca bine bujiile incandescente dupa care: la cheie. Pornit frumos pentru temperatura de afara, dupa un min. torcea normal.Lasat cam 10 min la relanti, pentru incalzire, dupa care, plecat linistit la drum.Sincer conteaza bateria si compresia motorului pentru diesel la pornire.
Benzinarele nu au asa multe probleme doar poate ca uleiul sa fie mai gros si bateria.La diesel se poate transforma motorina in marmelada. Am avut experienta asta acum cativa ani la -25.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cea mai mica temp. la care am pornit masina a fost -20,5 grade (acum 2 ani). De atunci si pana acum desi am avut unele probleme cu masina, pornitul la temp. f. mici n-a fost niciodata o problema. Dupa ce o pornesc la o astfel de temp., nu se intampla nimic spectaculos in afara de faptul ca imbogatitorul lucreaza mai mult timp. De altfel pornirea asta usoara e unul dintre aspectele pt. care voi prefera tot timpul o "benzinara" unui diesel.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce m-am urcat in masina cu inima cat un purice, deoarece am bateria cam dusa, am dat la cheie (am tinut cam 4 secunde) si a luat-o. Cu incalzitul mai greu cam dupa 10-15 min a inceput sa bage bine de tot. In rest am observat ca turatia la relanti sta la 900 in loc de 700 cred ca din cauza gerului.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si la mine turatia la relanti sta mai sus, pe la 950 in loc de 750. In rest a pornit din prima.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am pornit-o dimineata la -26 de grade. A pornit la prima cheie, dar cam la vreo doua secunde, dupa 3 rotiri in gol. Turatia a stat la 1000 vreo 2 minute, apoi a coborat la 7-800.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Eu nu am avut curaj sa o pornesc Laughing Laughing Laughing

Totusi avand in vedere ca ne asteapta vremuri si mai grele o intrebare zic eu de incepatori nu strica:cum se umbla in perioada asta cu benzina .....rezervorul cat mai plin sau sub jumate Rolling Eyes ???

Nu stiu daca are vreo logica intrebarea insa sunt curios,...pentru ca am auzit ca e posibil sa se formeze iceberguri in rezervor insa nu stiu in urma caror conditii Embarassed
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu am pornit la -18 dimineata la ora 07:00 din a 3-a cheie. Adica, primele doua am lasat sa se stinga bujia si am invartit o data motorul. La a treia am dat normal si a pornit dupa prima tura de motor. E drept ca 3-5 secunde avea un mers neregulat, dar dupa aia si-a revnit. Turatia la pornire 1000-1100, scazut dupa 10 minute, dupa care aveam si caldura in masina. Dupa inca 10 a inceput sa urce si acul pe bord. Am montat aseara celebrul carton. Dar altceva am sesizat a fi mai curios. Masina era foarte rigida, troncanea si scartaia din toate incheieturile. Dupa 10-20 de minute si-a revenit. Cred ca temperaturile "tropicale" de azi noapte au fost devina. Oricum, pentru un motor nepornit de vineri seara sa comportat excelent. Sincer nu ma asteptam sa porneasca, in conditiile in care pe strada mea erau ceva Renault-uri si o Toyota Avensis care aveau de furca. Opel Astra roolz ! Smile
  • Johnny Bravo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai cica ar trebui sa fie plin ca sa nu aiba unde sa se faca condens...
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Eu umblu cam cu 35 de litri dar o sa-i bag si o solutie contra inghetului ca sa fiu sigur, mai ales ca se anunta tot valori asa scazute.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dodo-13 :tot pe la moldova eram cand cu -25 grade si a murit motorul. Da e vorba de acum poate 8 ani inainte.Bine intre timp s-a inventat motorina de iarna in Ro. si nu am mai avut astfel de fenomene.In principiu motorina se transforma in marmelada si nu mai circula pe conducte.
Astept mai multe pareri de diesel-isti....
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Fratilor cu motoare pe benzina, sfat "calduros": nu va chinuiti sa aplicati tot felul de "leacuri babesti" pt. a "ajuta" masina in conditiile iernii actuale. Singura voastra grija tb. sa fie ca masina sa stea cat mai bine dpdv tehnic datorita intretinerii corecte. De restul s-au ingrijit fabricantii, iar pana la -35 grade nu exista motive pt. temeri serioase. Iar o data pornite masinile, nu stati mai mult de 1 minut cu ele pe loc ci plecati (fara "forje" insa) si mergeti moderat pana cand relanti-ul ajunge la valoarea de regim normal. Ungerea se face mai bine in sarcina partiala cu motorul rece decat stand pe loc si lasand masina la relanti (pare greu de crezut dar e logic dc. ne gandim ca presiunea de ungere e dependenta de turatie).
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ce noroc au benzinari astia ca s-au egalat preturile la combustibili, dar la consum tot iau bataie..
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
am pus contactul, s-a stins becul si am dat la cheie....a pornit din prima.termometrul arata -14.5 la ora 06:53.cam 30 secunde am avut consum instantaneu 2.6, apoi a inceput sa scada treptat.am lasat-o cam 2-3 minute....consumul a scazut la 1.7-1.8, apoi am plecat spre serviciu.s-a descurcat fara probleme, ceea ce va urez si voua Smile
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
"Automaticule" este ca te oftici putin? iar chestia cu consumul e ca in viata: castigi intr-o parte pierzi in alta "c-asa-i in tenis"
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
A pornit din prima la -18 grade. Din pacate, dupa 23 km facuti in oras fara oprire tot nu baga caldura sa ma satisfaca, asa ca si-a luat un carton de la o cutie de hartie Xerox in bot. Poate macar acum sa bage caldura...
  • marius_2999

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2006

  • Mesaj Privat
de pornit a pornit bine ptr -17 grade.
ceva probleme apoi la volan. mergea cam greu. si-a dat drumul insa dupa vreo cateva minute...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
a pornit bine la sfert dar cu bagatul in viteza a fost mai greu .cei drept nu am stat mai mult de 1 minut pe loc si cred ca uleiul din cutie s-a mai ingrosat de la frig.dupa 2-3 minunte de mers prin oras a intrat in normal.
de cind am lat-o nu am verificat bujiile dar daca a pornit acum nu cred ca este cazul sa-mi fac probleme din cauza lor ,nu?
  • fm

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pornire din prima, desi nu aveam motorina de iarna in rezervor. M-am dus si am completat rezervorul cu ALPIN DIESEL. Termometrul de bord indica -16.5. Chestia e ca desi m-am plimbat vreo 3 ore prin Bucuresti (cei drept cu multe opriri), acul de la apa nu a depasit prima linie, insa in habitaclu a bagat caldura. Insa parca erau mai putine masini pe drum. Oricum prin cartier pe la mine am vazut mai multe masini care se remorcau, altii le impingeau, unul venea cu bateria din casa, altul erau pe dedesubt (oare ce cauta pe vremea asta?), in general Dacioaie d-alea vechi.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
-15.5 grade arata termometrul masinii la 7 si un pic, dimineata. la prima cheie am crezut ca nu mai am baterie deloc (e drept ca nici nu am tinut-o - bateria e schimbata prin noiembrie). la a doua a facut o explozie si i-am dat drumul. apoi am tinut de 2 ori pe bujii si a plecat. am tinut acceleratia apasata ptin timp, pina s-a linistit.

absolut intimplator am pus motorina top nordic diesel acum 2 zile. e prima data cind pun asa ceva, in toate iernile am pus numai motorina obisnuita.

pe drum a fost nemaipomenit de lejer. am facut in 20 de minute un drum care imi lua la ora aia minim 40 de minute. de incalzit s-a incalzit ca de obicei: dupa 15 minute acul a ajuns la 90 si acolo a ramas.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR