k3ros3n
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1990 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2007
- Mesaj Privat
1. La relanti ori imi moare imediat dupa ce ii dau cheie, sau sta ce sta si imi scade sub 800-900rpm, pana pe la 500 poate chiar mai jos timp in care imi flambeaza martorul de la baterie in bord, dupa care sare de nebuna pana la 1500 uneori peste 2000rpm.
2. Merg ce merg cu ea imediat dupa ce se stabilizeaza cat de cat, apoi in intersectii cand schimb viteza, semafoare sau cand o las pe liber pur si simplu moare motorul instant.
3. Cand dau treapta a 2-a si apas pedala de acceleratie parca ramane in aceeasi viteza (ca si km, asta e senzatia) apoi parca rupe deodata ca si cum s-ar trezi si realizeaza cam la ce viteza ar trebui sa mearga si se simte un soc totodata.
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa aiba aprinderea ceva, altul ca sa nu fie pompa de benzina pe duca, sau probleme cu clapeta de injectie. Bujiile sunt schimbate, fise bujii sunt ok. Am pus acum 3 luni si lichid de curatare a injectoarelor, cu toate ca am primit ulterior sfat ca nu am facut tocmai bine pt ca prin asta adun toata mizeria in injectoare cica.
Stie cineva ce inseamna toate astea?
De la ce ar putea fi?
Caci nu am gasit ceva concret pt. toate aceste probleme pt. o calibra.
M-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
Multumesc anticipat.
BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
george SFI- Suspendat
- 6 mesaje
- din 20 Feb 2009
- Calibra 1991 2000 SFI
- Bucuresti
george SFI- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 2000 SFI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
dady_t
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
1. La relanti ori imi moare imediat dupa ce ii dau cheie, sau sta ce sta si imi scade sub 800-900rpm, pana pe la 500 poate chiar mai jos timp in care imi flambeaza martorul de la baterie in bord, dupa care sare de nebuna pana la 1500 uneori peste 2000rpm.
2. Merg ce merg cu ea imediat dupa ce se stabilizeaza cat de cat, apoi in intersectii cand schimb viteza, semafoare sau cand o las pe liber pur si simplu moare motorul instant.
3. Cand dau treapta a 2-a si apas pedala de acceleratie parca ramane in aceeasi viteza (ca si km, asta e senzatia) apoi parca rupe deodata ca si cum s-ar trezi si realizeaza cam la ce viteza ar trebui sa mearga si se simte un soc totodata.
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa aiba aprinderea ceva, altul ca sa nu fie pompa de benzina pe duca, sau probleme cu clapeta de injectie. Bujiile sunt schimbate, fise bujii sunt ok. Am pus acum 3 luni si lichid de curatare a injectoarelor, cu toate ca am primit ulterior sfat ca nu am facut tocmai bine pt ca prin asta adun toata mizeria in injectoare cica.
Stie cineva ce inseamna toate astea?
De la ce ar putea fi?
Caci nu am gasit ceva concret pt. toate aceste probleme pt. o calibra.
M-ar putea ajuta cineva cu o solutie?
Multumesc anticipat.