Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Am masina cumparata acum 8 luni si este prima iarna impreuna ! Cand incepe sa se simnta caldura in interior ? La mine se simte dupa 30 de minute ( putin ) ! Asta vara a curs radiatorul si am cumparat o solutie lichida pentru astuparea porilor ! A dat rezultate excelente si nu am mai pierdut pic de antigel ! Imi este frica sa nu imi fi afectat si caloriferul de caldura ! Va rog daca se poate sa ma ajutati ! Innainte am avut un Espero tot 1.8 si baga caldura la 5 minute de la pornirea motorului !






MODEL: Vectra C 2002
MOTOR: 1.8 benzina
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la o prima vedere, suna a termostat blocat pe deschis.
temperatura urca si ramane la 90 grade sau sta jos?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Punerea acelei soluții a dat roade, dar nu bune.La timpul asta, ar trebui sa ai cãldurã foarte rapid.Daca acum ai cãldurã la un benzinar în 30 de minute, la iarna în 3 ore.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca ai por in radiator, trage aer care e un rau conductor termic.
schimba radiatorul, verifica termostatul si inlocuieste-l daca e cazul, fa-i nivelul de antigel si aia e
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Temperatura urca la 90 de grade dar mai greu ! Am fost pe Transalpina acum 2 saptamani si cand a crescut temperatura lichidului de racire a fost OK ! Problema este ca incepe greu sa incalzeasca . Si mai este ceva : eu nu simt caldura la orificiile frontale de pe plansa de bord ( cele care incalzesc mainile pe volan ) ! La parbriz baga aer , dar frontal nu se simte nimic ! Nu ca m-ar deranja acum dar vine inghetul si ma gandesc cu groaza la dezghetarea si inclazirea masinii ! Sa merg cu ea la mecanic ?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ai explicatia mai sus , iar in legatura cu redirectionarea aerului , umbla prin setari , poate rezolvi.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea, schimba radiatorul cu probleme, pune sare de lamaie in instalatie si curata caloriferul.
Verifica si termostatul sa nu fie blocat pe deschis.
Acum, pana nu te gasim inghetat in masina Very Happy (vine iarna) "Ca spirit de gluma"
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
un benzinar se incalzeste greu cand are termostatul blocat pe deschis.
daca exista fisuri pe instalatia de racire, pe langa faptul ca pierzi antigel, intra aer care este un rau conductor termic si motorul sta si mai rece.
la tine, problema e dubla: radiator fisurat (din relatarea ta) si termostat blocat pe deschis (parerea mea) pt ca motorul nu ajunge la temperatura.

e firesc sa bage aer cald doar la parbriz.
caldura are obiceiul sa se ridice, iar racoarea sa coboare. sau acolo ai directionat tu aerul sa se duca

da, e de mers la service cu ea
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii ! Cum nu vreau sa-mi bag mainile in ea am sa optez pentru un service ! Inca odata mii de multumiri si am sa revin sa va spun cum sa terminat povestea ! O SEARA BUNA TUTUROR !
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ceva si imi pare rau . nu a fost cu intentie : masina are instalatie GPL si merg cu ea mai mult pe gaz . Sa fie si asta una din cauze ? Respect !
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai T-uri la legaturile de gaz, acestea faciliteaza trecerea mai rapida prin plamanul de gpl si in calorifer balteste apa
Fa o proba ..daca dai drumul la ventilator si vine cald dupa care se raceste, acesta este infundat sau nu are debit de apa
Solutia daca inca nu este infundat ar fi sa pui plamanul in serie cu caloriferul cum dealtfel trebuia pus din prima
Cu t_uri se pune doar la cele care au robinet pe caldura, pt. ca gpl_ul sa mearga si vara cand caldura este oprita
Recomandarea este sa schimbi caloriferul si sa pui in serie cu gpl_ul
Sigur este infundat, mai ales ca ai bagat si solutie
Asta dupa ce verifici termostatul
  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Va rog sã mã îndrumați, dacã aveți cunoștințã. Am cãutat prin mai toate posturile de aici dar nu am gãsit informații. Mașina e o Corsa D, 2011, 1.2 benzinã. Când pornesc încãlzirea în mașina aerul e cald doar pe gurile centrale, la picioare mai puțin cald iar gurile laterale aer rece. Menționez cã e sistem aer manual, termostatul funcționeazã iar turul și returul de la radiator încãlzire sunt calde amândouã. Ce am observat e ca atunci când se circulã mai mult și mai in turație incep și celelalte guri de aer sã sufle aer cald, dar nu la fel ca cel din zona centrala. Mulțumesc mult pentru ajutor!
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Calorifer infundat
Se schimba foarte usor pe partea pasagerului
  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc, însã nelãmurirea vine din faptul cã ambele furtune sunt calde la acest radiator, iar în aer cald în zona centrala este. Mã intereseazã dacã v-ați lovit de același simptome și asta ar fi rezolvarea?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Zona centrala e mai pe direct ...ca sa zic asa
  • daan08

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc! "Abuzez" de amabilitatea dumneavoastrã. Un tutorial pentru demontarea radiator aveți cumva?
  • deleted-141538

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Va muliumesc tuturor pentru sfaturi ! Asa cum am promis revin cu rezolvarea problemei : am cumparat termostat nou (110 ron) si am trecut la schimbarea lui ieri ! In primul rand la termostatul vechi trecea si trenul prin el de deschis ce era ! Apoi am remarcat faptul ca vechiul proprietar a folosit pentru astuparea porului de la radiator praf pentru astuparea porilor , pe care l-am gasit din plin in instalatia de racire ! Am spalat cu furtun cu presiune instalatia de racire si radiatorul , am schimbat termostatul si acum ... SUNT UN OM FERICIT ( inj masina lui ) ! Inca odata mii de multumiri pentru sfaturi !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR